نوبت از بهترین مراکز سی تی اسکن ملارد،فردیس و شهریار-5مرکز

سی تی اسکن ملارد، فردیس و شهریار، دریافت سریعترین نوبت سی تی اسکن در این شهرها، بیمه های سی تی اسکن در مراکز سی تی اسکن ملارد، هزینه، قیمت و تعرفه سی تی اسکن در این شهرها و دریافت جواب سریع به صورت پیامک از این مراکز.

معرفی شهرستان ملارد

شهرستان ملارد یکی از شهرستان‌های استان تهران ایران است. این شهرستان از بخش مرکزی ، بخش صفادشت ، منطقهٔ مارلیک و سرآسیاب تشکیل شده ‌است. مرکز این شهرستان شهر ملارد است. جمعیت این شهرستان در سال ۱۳۹۵ برابر با ۳۷۷٬۲۹۲ نفر بوده‌ است.وسعت این شهرستان بالغ بر ۹۳۰ کیلومتر مربع بوده و فاصله مرکز این شهرستان یعنی شهر ملارد تا تهران حدود ۵۰ کیلومتر است

شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

معرفی سی تی اسکن و کاربردهای آن

در مقالات کاملی در مورد سی تی اسکن و کاربردهای آن در اسکن طب پرداخته ایم ، سی تی اسکن، یکی از مهمترین ابزارهای تشخیصی در پزشکی است. سی تی اسکنها به طور عمده برای تشخیص و تصویربرداری بخش‌های داخلی بدن استفاده می‌شوند، در این مقاله به بررسی بهترین مرکز دولتی و خصوصی سی تی اسکن این مناطق می‌پردازیم.

سی تی اسکن یک تکنیک تصویربرداری دقیق و تخصصی است و به‌همین‌دلیل مراجعه به یک مرکز پیشرفته اهمیت زیادی دارد.

سی تی اسکن ملارد و شهریار و معرفی برخی از بهترین مراکز سی تی اسکن در این شهرها

در این مقاله از اسکن طب به بررسی همه مراکز سی تی اسکن در ملارد و شهریار و شهرهای اطراف آن نمیتوان پرداخت، لذا به معرفی و نحوه دریافت نوبت سریع از این مراکز میپردازیم.

1- سی تی اسکن درمانگاه شبانه روزی امیر ملارد:

یکی از بهترین مراکز سی تی اسکن ملارد، مرکز سی تی اسکن شبانه روزی درمانگاه امیر ملارد است.

درمانگاه شبانه روزی امیر در سال ۱۳۷۲ در منطقه مارلیک توسط دکتر فاضلی (متخصص بیهوشی) در زمانی‌که هیچ مرکز درمانی خصوصی یا دولتی در این شهرستان وجود نداشت با هدف ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به مردم شایسته منطقه افتتاح گردید. با طرح‌های توسعه‌ای صورت گرفته هر روز درمانگاه امیر مجهزتر و مجرب‌تر شد.

سی تی اسکن ملارد درمانگاه شبانه روزی امیر

در حال حاضر کلینیک امیر با نام سابق درمانگاه امیر در ساختمانی بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع در ۴ طبقه دارای ۱۶ بخش فعال از جمله “بخش‌های اسکن هسته‌ای، سی تی اسکن، رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، OPG، اورژانس شبانه روزی، اطاق احیای پیشرفته با امکان مانیتورینگ قلبی و تنفسی، کلینیک‌های تخصصی، آزمایشگاه تشخیص طبی و فیزیوتراپی، در حال خدمت‌رسانی به تمام اقشار و طرف قرارداد با تمام “بیمه‌های پایه و تکمیلی” می‌باشد.

کلینیک پزشکی امیر با سابقه بیش از 20 سال، دارای 22 بخش تخصصی فعال از جمله مرکز سی تی اسکن شبانه روزی است .

“به‌واسطه برخورداری از پزشکان رادیولوژیست حرفه‌ای و تجهیزات به‌روز و دقیق، کلینیک پزشکی امیر به‌عنوان یکی از بهترین مرکز سی تی اسکن ملارد و شهریار شناخته شده است.”

“برای دریافت سریعترین نوبت سی تی اسکن  کلینیک امیر نوبت اسکن هسته ای قلب و نوبت ماموگرافی و نوبت سونوگرافی و نوبت رادیولوژی   و آگاهی از تعرفه و هزینه سی تی اسکن و سایر خدمات تصویربرداری به وبسایت تخصصی اسکن طب مراجعه کنید.”

نوبت سی تی اسکن از مرکز امیر ملارد

آدرس درمانگاه شبانه روزی امیر ملارد: ملارد، ملارلیک، خیابان دکتر حسابی جنوبی، کوچه شهید عباسی (پگاه سابق)

شماره تماس درمانگاه شبانه روزی امیر ملارد: ۰۲۱۹۱۰۰۴۶۸۰، ۰۹۳۵۳۲۳۲۰۰۱

2- سی تی اسکن مرکز تصویربرداری جام جم شهریار:

مرکز تصویربرداری پزشکی جام جم شهریار در سال ۱۳۸۶ با هدف رشد و توسعه خدمات تصویربرداری پزشکی در محدوده غرب استان تهران شروع به کار کرد این مرکز در مسیر کیفیت و پیاده سازی الزامات و امکانات مدرن با استانداردهای جهانی و تخصصی تصویربرداری پزشکی و با بکارگیری نیروهای مجرب و کارآزموده که مجموعه‌ای منسجم کم‌نظیر و پاسخگو در تمام سطوح پزشکی تبدیل شد و گام به عرصه ی خدمت نهاد و به عنوان اولین و پیشرفته ترین مرکز ام آر آی در غرب استان تهران توانست خدمتی نوین در عرصه پزشکی به همشهریان شهریاری و حومه ارائه نماید.

سی تی اسکن شهریار جام جم

در این مرکز خدمات سی تی اسکن هم با دستگاههای مدرن و پیشرفته انجام میشود.

در مرکز تصویربرداری جام جم شهریار اسکن هسته ای قلب و خدمات سونوگرافی و رادیولوژی هم انجام میشود.

“با کلیه بیمه های پایه و تکمیلی قرارداد دارند.”

خدمات مرکز تصویر برداری جام جم شهریار به صورت شبانه روزی میباشد برای آگاهی از ساعت ارائه هر خدمت میتوانید با شماره مرکز تماس بگیرید یا به صفحه اختصاصی وبسایت اسکن طب مراجعه کنید.

“برای دریافت سریعترین نوبت آنلاین از مرکز تصویربرداری جام جم به وبسایت تخصصی  اسکن طب مراجعه کنید.”

آدرس مرکز تصویربرداری جام جم شهریار: ستان تهران – شهر شهریار -خ انقلاب کوی انبیاء بن بست اصفیاء پ ۳۵۲

شماره تماس تلفن پاراکلینیک مرکز تصویربرداری جام جم شهریار : ۰۶۵۲۷۹۳۵۲

3- سی تی اسکن مرکز تصویربرداری پزشکی پارسیان فردیس:

کلینیک و درمانگاه شبانه روزی پارسیان فردیس بصورت بیست وچهار ساعته اماده خدمات به بیماران می باشد.

درمانگاه پارسیان فردیس مجهز به بخش تصویربرداری نیز هست که همه روزه اماده ارائه خدمات به مراجعین محترم می باشد.می توانید با شماره 02636564929 برای گرفتن نوبت از تصویربرداری پارسیان فردیس اقدام نمایید.

سی تی اسکن فردیس پارسیان

خدمات این مرکز عبارت است از: سونوگرافی, تصویر برداری پزشکی, ماموگرافی, تصویربرداری دهان و صورت ام آر آی سی تی اسکن رادیولوژی تراکم استخوان

آدرس مرکز تصویربرداری پزشکی پارسیان: استان البرز – شهر فردیس – فلکه دوم – خیابان یازدهم – شماره 21

شماره تماس مرکز تصویربرداری پزشکی پارسیان: 02636591863

4- سی تی اسکن مرکز تصویربرداری نور شهریار:

بخش تصویربرداری پزشکی بیمارستان نور شهریار با وسعتی حدود 750 مترمربع شامل: ام آر آی، سی تی اسکن، سونوگرافی، فلوروسکوپی، رادیولوژی، OPG، سنجش تراکم استخوان و ماموگرافی می باشد. دستگاهها و تجهیزات این مرکز از معتبرترین و بهترین شرکتهای اروپایی مانند زیمنس آلمان تهیه شده است.

سی تی اسکن نور شهریار

بیمه های طرف قرارداد مرکز تصویربرداری نور شهریار:

sos کمک رسان / آسیا / کانون سر دفتران / شهر سالم / ملت / رازی / سینا / آرمان / صنایع هواپیمایی ایران /هواپیمایی هما / دی / هواپیمایی آسمان / بازنشستگی شرکت نفت / سامان / ما / تعاون / سایپا / هواپیمایی سامان / صداو سیما / سلامت مجلس / حکمت / تجارت نو / سرمد / و بانک های مرکزی، سپه، رفاه، صادرات، تجارت، مسکن، ملت، صنعت و معدن، قرض الحسنه مهر ایران.

آدرس و تلفن بیمارستان نور شهریار:

استان تهران، شهرستان شهریار،‌ میدان سپاه، بلوار خبرنگار، شهرک صدف ، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور شهریار

شماره تماس: 65576043-021

دیگر مراکز سی تی اسکن ملارد، شهریار و فردیس

مراکز سی تی اسکن دیگری  در این مناطق در شهرهای کرو فردیس و اشتهارد و…نیز هستند که میتوانند از بهترین مراکز سی تی اسکن در این مناطق بشمار آیند ولی با توجه به محدودیت معرفی همه آنها در این مقاله فقط به ذکر نام و لینک دهی به صفحات هر مرکز بسنده میکنیم.

  • سی تی اسکن کلینک کوشا اندیشه
  • سی تی اسکن مرکز تصویربرداری کوثر شهریار
  • سی تی اسکن مرکز بهداشت شهریار
  • سی تی اسکن مرکز تصویربرداری پارسیان فردیس
  • و…..

این مراکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن و با دستگاههای سی تی اسکن بروز، به ارائه خدماتی با کیفیت و بررسی دقیق بدن افراد می‌پردازند.

در نهایت، این مراکز سی تی اسکن مذکور تنها بخشی از بهترین مراکز سی تی اسکن در این مناطق  هستند. می‌توانید در صورت نیاز، با مشاوره پزشکان و اطلاعات تکمیلی در مورد مراکز دیگر نیز آشنا شوید.

در این مقاله از اسکن طب 5مرکز سی تی اسکن این مناطق را مورد بررسی قرار دادیم. طبق تجربه‌ی متخصصان اسکن طب و بازخورد بیماران به اسکن طب در مورد این مراکز و استفاده از تجهیزات

پیشرفته، این مراکز به بیماران کمک می‌کنند تا بیماری‌هایشان را به سرعت و با دقت تشخیص دهند. انتخاب هریک از این مراکز می‌تواند به شما در تشخیص صحیح و به موقع بیماری‌ها کمک کند.

هزینه و قیمت سی تی اسکن در ملارد

تعرفه سی تی اسکن در ملارد این مناطق با کل کشور طبق جدول قیمت گذاری که وزارت بهداشت و آموزش پزشکی هر سال در اختیار مراکز تصویربرداری پزشکی و بیمارستانها قرار میدهد ثابت میباشد و همه مراکز تعرفه یکسانی از بابت هر خدمت از بیماران دریافت میکنند.

لازم به ذکر است هزینه های سی تی اسکن با توجه به خدمات دریافتی بیمار و نوع بیمه پایه و تکمیلی و همچنین قیمت خدمات ممکن است برای هر بیمار تغییر کند.

جهت آگاهی و دریافت تعرفه و قیمت هر خدمت سی تی اسکن میتوانید مقاله تعرفه های سی تی اسکن در اسکن طب را مشاهده نمایید.

نوبت سی تی اسکن ملارد

سریعترین و بهترین روش دریافت نوبت سی تی اسکن ملارد وبسایت تخصصی اسکن طب میباشد. شما از طریق اسکن طب میتوانید از بهترین مراکز سی تی اسکن این مناطق و سراسر کشور نوبت دریافت کنید و جواب اسکن خود را نیز از طریق اسکن طب و سیستم ارسال جواب اسکن طب از طریق لینک دریافت کنید.

نوبت سی تی اسکن ملارد

چرا دریافت نوبت از اسکن طب؟

مراکز تصویر برداری ، سامانه نوبت دهی ، نیازمندی ها ، فروشگاه ، تجهیزات ، مقالات آموزشی و درخواست مشاوره و … از جمله خدماتی است که اسکن طب  تسهیل و با مطمئن ترین و سریع ترین روش  ها به بیماران یاری میرساند و در کنار آنهاست

کاهش هزینه های بیماران در جهت دریافت نوبت و گرفتن جواب اسکن

وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در این مناطق و حتی سراسر کشور

ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران

آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب

ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره

بررسی تخصصی مراکز تصویربرداری پزشکی

کاملترین پکس و لینک جوابدهی اینترنتی در ایران

امکان چت با بیماران به صورت هوشمند

پیگیری و پشتیبانی بیماران از زمان رزرو نوبت تا تایید نهایی و انجام خدمات و حتی جوابدهی پس از انجام خدمات

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment