بهترین مراکز سی تی اسکن کرج(7مرکزبرتر) + دریافت نوبت

سی تی اسکن در کرج، معرفی بهترین مراکز سی تی اسکن در کرج، سریعترین نوبت سی تی اسکن کرج، مراکز دولتی و خصوصی سی تی اسکن کرج، بیمه های  تامین اجتماعی و خدمات درمانی سی تی کرج و قیمت و تعرفه سی تی اسکن در کرج را در این مقاله اسکن طب بررسی خواهیم کرد.

کرج

شهر کرج، مرکز استان البرز می باشد که به سبب نزدیکی به تهران ، آب و هوای بهتر از تهران و هزینه های پایین تر زندگی نسبت به تهران ، مورد توجه اقوام مختلف قرار گرفته است و از همه مناطق ایران، به امید زندگی بهتر، به این شهر کوچ کرده اندکرج مرکز استان البرز می باشد که به سبب نزدیکی به تهران ، آب و هوای بهتر از تهران و هزینه های پایین تر زندگی نسبت به تهران ، مورد توجه اقوام مختلف قرار گرفته است و از همه مناطق ایران، به امید زندگی بهتر، به این شهر کوچ کرده اند

سی تی اسکن و کاربرد آن چیست؟

سی تی اسکن یا توموگرافی کامپیوتری (Computed Tomography scan (CT scan یکی از روش های پیشرفته تصویربرداری پزشکی است.بعد از رادیوگرافی ساده، سی تی اسکن بیشترین کمک را به بررسی ضایعات سیستم حرکتی بدن انسان بخصوص استخوان ها میکند. امروزه استفاده از سی تی اسکن جزء جدایی ناپذیر در تشخیص و حتی درمان بسیاری از بیماری ها شده است.

با استفاده از تصاویر سی تی اسکن میتوان بافت های درون بدن را مشاهده کرد و شکل آنها را بررسی نمود. با این اطلاعات میتوان از وجود بیماری های احتمالی آگاه شد. تصاویر سی تی اسکن سطح مقطع هایی از بدن را نشان میدهد.

در انجام سی تی اسکن، بیمار باید به چه نکاتی توجه کند:

سی تی اسکن یکی از روش های دقیق تصویربرداری است که با استفاده از پرتو ایکس و پردازش اطلاعات دریافتی از بیمار به توسط کامپیوتر تصاویر دقیقی را از بافت های درونی بدن تهیه میکند.

چون در سی تی اسکن از اشعه ایکس استفاده میشود قبل از تهیه آن پزشک معالج باید در جریان باردار بودن بیمار قرار گیرد. استفاده از این روش تصویربرداری در سه ماهه اول بارداری ممکن است مشکلاتی را برای جنین بوجود آورده پس ممنوع است.

محلی از بدن که از آن تصویربرداری میشود نباید حاوی فلز باشد. بطور مثال اگر از دست سی تی اسکن میشود باید انگشتر را از دست خارج کرد و یا اگر از تنه تصویربرداری میشود باید لباس هایی که گیره فلزی دارند را از تن خارج کرد. بدین منظور ممکن است لباس های ساده و یک بار مصرفی به بیمار داده شود تا از آنها استفاده کند. وجود فلز میتواند کیفی تصاویر را کاهش دهد.

دستگاه سی تی اسکن در داخل اطاق بزرگی قرار دارد که هوای داخل آن نسبتا خنک است. این دستگاه به شکل یک حلقه بزرگ بوده که یک تخت در درون آن قرار گرفته است. کامپیوتر های دستگاه در اطاق مجاور که اطاق کنترل است قرار گرفته و تکنیسین سی تی اسکن در آن اطاق عملیات تصویربرداری را هدایت میکند.

بیمار به همراه یک پرستار به داخل اطاق رفته و پرستار به وی کمک میکند تا در وضعیت مناسب بر روی تخت دراز بکشد. این وضعیت معمولا درازکش به پشت است ولی ممکن است لازم شود بیمار به پهلو و یا به شکم بخوابد. تصویربرداری سی تی اسکن به هیچ وجه درد ندارد و کل مدت تصویربرداری در غالب موارد کمتر از چند دقیقه است. پس بسیار سریع انجام میشود.

ویژگی های مراکز سی تی اسکن خوب

برای یافتن یک مرکز سی تی اسکن خوب، باید به برخی مشخصات زیر توجه کرد:

1- داشتن دستگاه مجهز و مدرن: وجود یک دستگاه سی تی اسکن با کیفیت و به روز یکی از اصلی ترین ویژگی ها است.

2- تجربه و تخصص بالای پزشکان و کادر تخصصی مرکز: برای انجام اسکن سی تی اسکن، نیاز به تجربه و تخصص زیادی می باشد. بنابراین، مرکزی که پزشکان و کادر فنی مجرب و با تخصص دارد، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

3-محیط مناسب: برای انجام اسکن سی تی اسکن، نیاز به محیط مناسب و آرام برای بیمار است. بنابراین، مراکزی که به فضای آرام و مناسب برای انجام اسکن سی تی اسکن توجه دارند، می‌توانند گزینه مناسبی باشند.

4- دارا بودن گواهی‌نامه: مراکز سی تی اسکنی که دارای گواهی‌نامه‌های لازم از سازمان‌های مربوطه هستند (وزارت بهداشت، سازمان انرژی اتمی و …)، نشان می‌دهند که این مراکز مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی عمل می‌کنند و به دقت و صحت نتایج توجه دارند.

5- قیمت مناسب: قیمت یک سی تی اسکن ممکن است بین مراکز مختلف متفاوت باشد. بنابراین، باید به دنبال مراکزی بود که علاوه بر کیفیت مناسب، قیمت مناسبی هم داشته باشند.

نوبت سی تی اسکن در کرج

برای دریافت نوبت اسکن سی تی اسکن در کرج، ما هفت مرکز بسیار با کیفیت و شناخته شده کرج را برای انجام سی تی اسکن به شما معرفی می کنیم.

نوبت سی تی اسکن در کرج

1- سی تی اسکن بیمارستان کمالی کرج

مرکز تصویربرداری بیمارستان کمالی کرج تقریبا تمامی روش های تصویربرداری پزشکی از جمله سونوگرفی، سی تی اسکن، MRI و اسکن سی تی اسکن را دارا می باشد. این مرکز براساس آیتم هایی که در بالا مطرح شد تقریبا تمامی آن ها را دارد. یعنی علاوه بر قیمت بسیار مناسب، دارای دستگاه سی تی اسکن بسیار با کیفیت، کادر پزشکی متخصص و دسترسی مناسب شهری در کرج می باشد.

سی تی اسکن کمالی کرج

آدرس: کرج، خيابان شهيد بهشتی، ميدان شهدا، خیابان کمالی، مرکز آموزشی درمانی كمالی

تلفن: 32219391-026

2- سی تی اسکن بیمارستان تخت جمشید کرج

بیمارستان تخت جمشید نیز مانند بیمارستان کمالی کرج یکی از با کیفیت ترین و بهترین مراکز سی تی اسکن در استان البرز را دارد. این مرکز دارای دستگاه سی تی اسکن به روز و بسیار دقیقی است که می تواند بسیاری از پارامترهای مورد نظر پزشکان در اسکن سی تی اسکن را اندازه گیری نماید.

سی تی اسکن تخت جمشیدکرج

آدرس: استان البرز، کرج، عظیمیه، میدان مهران، بیمارستان تخت جمشید

تلفن: 32119000 – 026

3- سی تی اسکن مرکز تصویربرداری مرکزی عظیمیه کرج

مرکز تصویربرداری عظیمیه مرکزی بهداشتی و درمانی بسیار خوب و منظم دارای سیستم های مجهز در یک مجموعه واحد و به روز، این مرکز یکی از معتبرترین و مجهزترین مراکز تصویربرداری پزشکی در استان البرز است. این مرکز با دارا بودن کادر پزشکی مجرب شما را در زمینه تشخیص مطمئن بی نیاز می سازد.

سی تی اسکن مرکزی کرج عظیمیه

اگر به دنبال یک مرکز تصویر برداری پزشکی خوب برای سی تی اسکن در کرج می گردید ، حتما شانس خود را با دیدار این تصویربرداری مرکزی عظیمیه کرج امتحان نموده و از مزایای درمانی تشخیصی آن بهره مند گردید. این موسسه دارای گواهینامه مدیریت کیفیت (ISO) بوده و علاوده بر پزشکان مورد اشاره، بالغ بر 80 نفر اعم از کارکنان فنی و اداری در آن مشغول به کار هستند.

آدرس مرکز تصویربرداری کرج: کرج – عظیمیه – بلوار شریعتی – پلاک 44

تلفن تماس: 026-32500668

4- سی تی اسکن مرکز تصویربرداری پزشکی پارس کرج

مرکز تصویر برداری پارس به عنوان مرکز جامع تصویر برداری با مدیریت آقای دکتر محمدباقر نوروزی جهت اعتلاء و ارتقا کیفیت خدمات تشخیصی درمانی پزشکی و با هدف خدمات رسانی بهینه و با اتکا به علم روز دنیا با استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردیده است.

مرکز تصویربرداری پزشکی پارس ارائه دهنده کلیه خدمات تصویربرداری و همچنین سی تی اسکن با پشتیبانی بیمه تامین اجتماعی میباشد.

سی تی اسکن پارس کرج

“جهت دریافت نوبت آنلاین و سریع سی تی اسکن در کرج می توانید به وبسایت اسکن طب مراجعه کنید”

آدرس مرکز تصویربرداری پارس کرج: ستان البرز، کرج، چهارراه طالقانی، طالقانی جنوبی، ایستگاه تاکسی درختی، کوچه شهید عابدینی، پلاک 9

شماره تماس مرکز تصویربرداری پارس کرج: 32191 (026)

5- سی تی اسکن بیمارستان قائم کرج

بیمارستان قائم کرج البرز یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی عمومی است که در سال ۱۳۷۹ در فضایی حدود ۲۲ هزار متر مربع تأسیس شده است.

این بیمارستان در قالب شرکت پزشکی مهرپاد که مجوزیست خصوصی، اداره می‌شود و طرف قرارداد با بسیاری از سازمان‌های بیمه‌گر می‌باشد. از ابتدای تأسیس همراه با تحولات علمی و تکنیکی در رشته‌های مختلف پزشکی سطح ارائه خدمات به بیماران در این مرکز به صورت مستمر ارتقا یافته است و با سرمایه گذاری‌های مداوم شاهد پروژه‌های مختلف درمانی و امکان خدمت‌رسانی این مرکز گسترده‌تر شده است.این بیمارستان به‌صورت خصوصی اداره می‌شود و طرف قرارداد بسیاری از سازمان‌های بیمه‌کننده می‌باشد.

سی تی اسکن قائم کرج

در بیمارستان قائم کرج، سی تی اسکن با تعرفه دولتی انجام می شود.

لیست بیمه های طرف قرارداد: تامین اجتماعی / بیمه سلامت ایران /  تعاون / سینا / سامان / کمک رسان ایران sos / پارسیان / نوین / رازی / معلم / میهن / ملت / ایران / آتیه سازان حافظ / سردفتران و دفتریاران / شرکت نفت / صدا و سیما / ما / دی / آسیا / آرمان / البرز / تجارت نو / نهاد ریاست جمهوری / بانک های سپه، کشاورزی، صادرات، ملی، رفاه، مرکزی، صنعت و معدن.

آدرس و تلفن بیمارستان قائم کرج:

استان البرز، کرج، میدان هفت تیر، بلوار دانش‌آموز، چهارراه دولت آباد، بیمارستان حضرت قائم

026-32771000

6- سی تی اسکن مرکز تصویربرداری نور کرج

ارائه کننده انواع خدمات تصویربرداری پزشکی شامل ام ار ای،سی تی اسکن، رادیولوژی ساده و رنگی،نوار مثانه،ماموگرافی و سونوگرافی ساده و رنگی داپلر،سی تی اسکن و عکس دندان OPG

سی تی اسکن نور کرج

بیمه های طرف قرارداد مرکز تصویربرداری پزشکی نور عبارت است از:

بیمه های پایه شامل بانک مرکزی،بانک ملی،کانون سر دفتران،بانک تجارت،بانک صادرات ایران،بانک کشاورزی،بانک صنعت ومعدن،بانک ملت،بیمه عمر(سامان)،نیروهای مسلح،تامین اجتماعی،خدمات درمانی،بانک توسعه صادرات ایران،بانک سپه

بیمه های تکمیلی شامل  دی ،رازی ،کمک رسان (SOS) ،بانک رفاه ،کار آفرین ،میهن ،نوین ،سرمد

آدرس مرکز تصویربرداری پزشکی نور: کرج،خیابان هفت تیر – نبش خیابان لاله 3

شماره تماس مرکز تصویربرداری نور کرج: 026-32747118

برای دریافت نوبت دهی آنلاین وسریع به صفحه تخصصی وبسایت اسکن طب مراجعه فرمایید.

7- سی تی اسکن مرکز تصویربرداری پزشکی بهار کرج

مرکز تصویربرداری پزشکی بهار، پس از اخذ مجوزهای لازم در بهمن ماه ۱۳۸۹، به همت گروهی از متخصصین و کارشناسان تصویربرداری پزشکی ، به عنوان سومین مرکز تصویربرداری پزشکی کرج ، آغاز به کار کرد و هم اکنون بطور شبانه روزی ، در حال خدمت رسانی به همشهریان گرامی است.

تصویربرداری پزشکی بهار شبانه روزی ، مجهز به بخش های MRI ، سی تی اسکن، سونوگرافی ،ماموگرافی رادیولوژی، پانورکس و سفالومتری دیجیتال می باشد.

سی تی اسکن بهار کرج

سی تی اسکن در کرج ، با بکارگیری پرسنل مجرب و دقیق ترین تجهیزات پزشکی در مرکز تصویربرداری پزشکی بهار انجام می شود.

بیمه های طرف قرارداد مرکز تصویربرداری پزشکی بهار عبارت است از:

بیمه تامین اجتماعی – بیمه نیروهای مسلح – بانک تجارت – بیمه ملت – بانک کشاورزی – بیمه رازی – کمک رسان ایران – بانک ملی ایران – بیمه دانا –  بانک رفاه کارگران – سازمان بیمه خدمات درمانی – بیمه ایران – بیمه نوین – بیمه البرز – بیمه آسیا – بانک مسکن – بیمه پارسیان – بانک صادرات ایران

آدرس مرکز تصویربرداری پزشکی بهار: کرج – خیابان طالقانی شمالی – 200 متر بالاتر از اداره پست – نبش نمایشگاه کتاب بهمن – کوچه نسیم – پلاک 493

شماره تماس: 32255745 – 026

تعرفه و قیمت سی تی  اسکن در کرج

برای آگاهی از قیمت هر خدمت سی تی اسکن میتوانید مقاله تعرفه های سی تی اسکن در اسکن طب را مطالعه کنید.

برای اگاهی از سی تی اسکن رایگان در استان  البرز به صفحه وبسایت اسکن طب مراجعه کنید.

چرا دریافت نوبت از اسکن طب

چرا دریافت نوبت پزشکی هسته ای تبریز از اسکن طب:

*کاهش هزینه های بیماران در جهت دریافت نوبت و گرفتن جواب اسکن

*وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در استان آذربایجان شرقی و حتی سراسر کشور

*ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران

نوبت سی تی اسکن در کرج

*آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب

*ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM ، PDF، JPG و غیره

*مراکز تصویر برداری ، سامانه نوبت دهی ، نیازمندی ها ، فروشگاه ، تجهیزات ، مقالات آموزشی و درخواست مشاوره و … از جمله خدماتی است که اسکن طب تسهیل و با مطمئن ترین و سریع ترین روش ها به بیماران یاری میرساند و در کنار آنهاست.

معرفی و امتیاز دهی مراکز سی تی اسکن کرج:

در انتهای این مقاله از اسکن طب و وقتی که برای این مقاله گذاشته اید سپاسگزاریم. امیدواریم این مقاله به شما جهت شناسایی مراکز سی تی اسکن کرج و خدمات ویژه آنها کمک کرده باشد. در صورتی که نظر یا کامنتی در مورد این مراکز دارید خوشحال خواهیم شد تا با هموطنانمان و تیم اسکن طب در میان بگذارید.

لازم به ذکر است، رتبه بندی قرار داده در بالا اولویت اصلی و جایگاه واقعی مراکز نبوده و همه مراکز معرفی شده و نشده در وبسایت اسکن طب دارای رتبه و اهمیت خاصی در خدمت رسانی به بیماران میباشند.

در صورتی که مرکزی یا بیمارستانی از قلم افتاده است خوشحال خواهیم شد که آن مرکز را به صورت نظر در انتهای این مقاله معرفی نمایید.

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment