بهترین مراکز تراکم استخوان مرکز تهران(5مرکز)+نوبت

تراکم استخوان مرکز تهران، دریافت نوبت از مراکز تراکم استخوان در مرکز تهران، مراکز خصوصی و دولتی تراکم استخوان مرکز تهران، بیمه ها و قیمت  تراکم استخوان در مرکز تهران را در این مقاله از اسکن طب معرفی و مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی کوتاهی از مناطق مرکز تهران:

مرکزی‌ترین نقطه شهر تهران، منطقه ۱۱ است که از اماکن و موقعیت ویژه‌ای برخوردار است. دسترسی‌های منطقه ۱۱ به این صورت است:

-از شمال به خیابان آزادی و از سوی دیگر به میدان انقلاب

-از شرق به خیابان حافظ و خیابان وحدت اسلامی

-از جنوب به خیابان شوش و میدان راه‌آهن

-از غرب به خیابان‌های شهید ابراهیمی (عباسی) و شهید نواب صفوی و میدان حق‌شناس

ویژگی‌های خاص مرکز شهر تهران چیست؟

*بافت شهری فرسوده و ساختمان‌های قدیمی

*وجود مراکز درمانی مختلف

*وجود مراکز نظامی و سیاسی مهم

*وجود مراکز و بازارهای گوناگون و متعدد

*دسترسی مناسب به سایر نقاط شهر تهران

مرکز تهران اولین قطب علوم پزشکی ایران شناخته شده است. 7 مرکز تراکم استخوان در مرکز تهران وجود دارند که در حال خدمت رسانی به بیماران در مرکز  شهر تهران هستند.

معرفی و کاربرد تراکم استخوان:

در ابتدای مقاله توضیح مختصری درمورد تراکم استخوان و کاربرد آن خدمت مردم عزیز مرکز تهران و هموطنان گرامی و توریست های عزیز که شهر تهران را برای درمان خود انتخاب کردند میدهیم.

تراکم استخوان اسکن تراکم استخوان یا Bone Densitometry یک روش تشخیصی غیر تهاجمی است که برای اندازه‌گیری دقیق پارامترهای مربوط به تراکم استخوان استفاده می‌شود. تراکم استخوان نشان دهنده مقاومت استخوان در برابر ضربه و فشار است. در واقع، اسکن تراکم استخوان به شما نشان می دهد که استخوان های شما تا چه حدی سالم هستند و تا چه مقدار توانایی مقاومت در برابر ضربه و شکستگی را دارند.

سنجش تراکم استخوان

افرادی که استخوان‌های قوی دارند، در برابر شکستگی استخوان‌ها و بیماری‌هایی مانند اوستئوپروزیس و اوستئوپوروزیس مقاومت بیشتری دارند.

در اسکن تراکم استخوان، پرتو اشعه X با دوز بسیار کم (برای کاهش خطرات اشعه ایکس)، از بدن بیمار عبور می‌کند و توسط دستگاهی به نام دستگاه DEXA (Dual Energy X-ray Absorptiometry) اندازه گیری می‌شود. این دستگاه سنجش تراکم استخوان در اصل یک دستگاه اسکنر X-ray است که از دو نوع پرتو X استفاده می‌کند. این دو نوع پرتو، پرتوهای X با انرژی کم و بالا هستند که باعث ایجاد تصویری از بافت استخوان می‌شوند.

سنجش تراکم استخوان مرکز تهران

مراکزی که اسکن تراکم استخوان را انجام می دهند معمولا مراکز رادیولوژی و یا پزشکی هسته ای هستند. اصولا اکثر مراکز دارای دستگاه سنجش تراکم، دیگر اسکن های تصویربرداری ر نیز شامل می شوند. در بخش بعد به خصوصیات این مراکز می پردازیم.

ویژگی های مراکز سنجش تراکم استخوان

مراکز سنجش تراکم استخوان، مراکزی هستند که به وسیله آن‌ها می‌توان تراکم استخوان فرد را اندازه‌گیری کرد. برای یافتن یک مرکز سنجش تراکم استخوان خوب، باید به برخی مشخصات زیر توجه کرد:

1- داشتن دستگاه DEXA با کیفیت بالا: دستگاه DEXA، دستگاهی است که برای اندازه‌گیری تراکم استخوان استفاده می‌شود. بنابراین، وجود یک دستگاه سنجش تراکم استخوان با کیفیت و به روز یکی از اصلی ترین ویژ گی هاست.

2- تجربه و تخصص بالای پزشکان و کادر تخصصی مرکز: برای انجام اسکن تراکم استخوان، نیاز به تجربه و تخصص زیادی می باشد. بنابراین، مرکزی که پزشکان و کادر فنی مجرب و با تخصص دارد، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

3- محیط مناسب: برای انجام اسکن تراکم استخوان، نیاز به محیط مناسب و آرام برای بیمار است. بنابراین، مراکزی که به فضای آرام و مناسب برای انجام اسکن تراکم استخوان توجه دارند، می‌توانند گزینه مناسبی باشند.

4- دارا بودن گواهی‌نامه: مراکز سنجش تراکم استخوانی که دارای گواهی‌نامه‌های لازم از سازمان‌های مربوطه هستند (وزارت بهداشت، سازمان انرژی اتمی و …)، نشان می‌دهند که این مراکز مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی عمل می‌کنند و به دقت و صحت نتایج توجه دارند.

5- قیمت مناسب: قیمت یک سنجش تراکم استخوان ممکن است بین مراکز مختلف متفاوت باشد. بنابراین، باید به دنبال مراکزی بود که علاوه بر کیفیت مناسب، قیمت مناسبی هم داشته باشند.

نوبت اسکن تراکم استخوان مرکز تهران

برای دریافت نوبت اسکن تراکم استخوان در تهران مرکز، ما پنج مرکز بسیار با کیفیت و شناخته شده  تهران مرکز را برای انجام سنجش تراکم استخوان به شما معرفی می کنیم.

نوبت تراکم استخوان مرکز تهران

مراکز تراکم استخوان مرکز تهران

1- تراکم استخوان مرکز تصویربرداری نما طب

مركز پزشكي و پرتونگاري نماطب در 22 ارديبهشت سال 1371 راه‌اندازي و تاسيس شد. اين مركز فعاليت خود را با همكاري سه نفر آغاز كرد.

مرکز تصویربرداری نماطب ارائه دهنده کلیه خدمات تصویربرداری شامل ام آر آی، سی تی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی و سنجش تراکم استخوان میباشد.

سنجش تراکم استخوان نماطب

یکی از مراکز بسیار معروف و خوشنام تراکم استخوان مرکز تهران، مرکز تصویربرداری نماطب است.

مرکز تصویربرداری نماطب از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8صبح تا 12بامداد و روز جمعه از ساعت 10صبح تا 18 عصر آماده خدمات رسانی به همشهریان عزیز و توریست های محترم میباشد.

مرکز تصویربرداری نما طب با کلیه بیمه های پایه و تکمیلی قرارداد دارد و حتی سنجش تراکم استخوان رایگان در این مرکز انجام میشود.

آدرس مرکز تصویربرداری نماطب: تهران، خیابان سپاه، بین پل چوبی و میدان سپاه، شماره 116

شماره تماس: 02177501297

“شما در اسکن طب می توانید به صورت رایگان جهت دریافت نوبت سونوگرافی در نماطب و نوبت رادیولوژی ، نوبت سی تی اسکن ، نوبت ام ار ای ، نوبت ماموگرافی ، نوبت رادیوگرافی دندان در مرکز تصویربرداری نما طب اقدام کنید.”

2- مرکز تصویربرداری تهران:

مركز تصویربرداری پزشكی تهران درسال 1382 با هدف ارائه بهترین و به روزترین خدمات پزشكی ، رادیولوژی و اینترونشنال تاسیس و در كمترین مدت به قطب اینترونشنال نه تنها درتهران بلكه كل كشور مبدل شد.

حضور پرفسور حسین قناعتی بعنوان بنیانگذار رشته رادیولوژی تهاجمی در ایران و استاد دانشگاه علوم پزشكی تهران در مركز تصویربرداری پزشكی تهران این مركز را از نظر بار علمی و اقدامات درمانی از سایر متمایز نموده است.

سنجش تراکم استخوان مرکز تهران

معرفی بخشهایی از مرکز تصویربرداری تهران:

رادیولوژی – سفالومتری – رادیوگرافی پری اپیکال –  رادیوگرافی های داخلی وخارجی – سونوگرافی- ماموگرافی- سی تی اسکن – ارتوپدی – رادیوگرافی تخصصی و ساده-سنجش تراکم استخوان

“در این مرکز سنجش تراکم استخوان با تعرفه دولتی انجام میشود.”

آدرس  تصویربرداری تهران: میدان فاطمی خیابان جویبار كوچه میرهادی غربی پلاك 27

شماره تماس: 02188971179 -02188971180 – 02188985586 – 02188985587

“برای دریافت نوبت سریع و آنلاین بدون نیاز به حضور در مرکز به صفحه اختصاصی وبسایت اسکن طب مراجعه بفرمایید.”

3- بیمارستان چمران تهران (صنایع نظامی):

در این بیمارستان سنجش تراکم استخوان با تعرفه دولتی انجام میشود.

سنجش تراکم استخوان چمران تهران

آدرس بیمارستان: تهران، خیابان پاسداران، میدان نوبنیاد، خیابان لنگری، خیابان صنایع، بیمارستان چمران / مسیر دوم: بزرگراه صیاد شیرازی، بعد از تقاطع اتوبان بابایی، خروجی خیابان صنایع

شماره تماس بیمارستان: 021-22937031-5 / 021-27956

4- مرکز تصویربرداری پزشکی اطهری:

موسس و بنیانگذار مركز MRI دكتر اطهری (شركت نسیم سحر اطهر) متولد كرمان – فارغ التحصیل دكترای پزشكی عمومی از دانشگاه علوم پزشكی تهران و دوره تخصصی نورولوژی از آمریكا.

پس از اخذ مدرك تخصصی، در امریكا مشغول به طبابت و همزمان موفق به تاسیس چندین كلینیك تشخیصی درمانی در آن كشور گردید.

سنجش تراکم استخوان اطهری تهران

تراکم استخوان در این مرکز با تعرفه دولتی انجام میشود.

آدرس مرکز اطهری: : خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه نظری

شماره تماس: 09013745252

اسکن طب برای شما همشهریان عزیز مرکز تهرانی و توریست های محترم بستری فراهم کرده که به راحتی و انلاین بدون نیاز به حضور در مراکز” نوبت  سنجش تراکم استخوان رایگان” و یا با تعرفه دولتی در مرکز تهران را رزرو کنید.

5- مرکز تصویر برداری پزشکی نگار آزما:

مرکز تصویربرداری پزشکی نگارآزما با بهره گیری سالها تجربه، جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تصویربرداری پزشکی در دی ماه 1395 بطور شبانه روزی آغاز به کار کرد و هم اکنون نیز در حال ارائه خدمات به مراجعین گرامی میباشد.یکی از خدمات این مرکز،سنجش تراکم استخوان با دستگاه مدرن و پیشرفته میباشد.

سنجش تراکم استخوان نگارآزما تهران

مرکز تصویربرداری پزشکی نگارآزما، جهت رفاه حال مراجعین محترم ، طرف قرارداد با  تمامی بیمه های پایه و اکثر تکمیلی است و عزیزان تحت پوشش ، می توانند از خدمات مرکز ، استفاده نمایند.

آدرس مرکز نگارآزما: میدان شهدا، ابتدای خیابان پیروزی، پلاک 1164

شماره تماس: 57705-021

دیگر مراکز برتر تراکم استخوان مرکز تهران

مراکز تراکم استخوان دیگری در استان تهران در مناطق مرکزی تهران نیز هستند که میتوانند از بهترین تراکم استخوان در استان تهران بشمار می آیند ولی با توجه به محدودیت معرفی همه آنها در این مقاله فقط به ذکر نام و لینک دهی به صفحات هر مرکز بسنده میکنیم.

6- مرکز سنجش تراکم استخوان بیمارستان توس

7- مرکز سنجش تراکم استخوان بیمارستان امام خمینی

8- مرکز سنجش تراکم استخوان بیمارستان شریعتی

9- مرکز سنجش تراکم استخوان ولیعصر

10- مرکز سنجش تراکم استخوان پارسیان تهران

این مراکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن و با دستگاههای  تراکم استخوان بروز، به ارائه خدماتی با کیفیت و بررسی دقیق بدن افراد می‌پردازند.

در نهایت، این مراکز  تراکم استخوان تنها بخشی از بهترین مراکز  تراکم استخوان در استان تهران و مناطق مرکز تهران هستند. می‌توانید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد مراکز دیگر تراکم استخوان مرکز تهران از صفحه اول اسکن طب با سرچ کلمات کلیدی تراکم استخوان مرکز تهران، ، مطب تراکم استخوان در مرکز تهران، و کلمات دیگر مرتبط به  تراکم استخوان اطلاعات بیشتری در مرکز تهران بدست بیاورید

هزینه و قیمت  تراکم استخوان مرکز تهران و کل استان تهران

تعرفه تراکم استخوان در استان تهران با کل کشور طبق جدول قیمت گذاری که وزارت بهداشت و آموزش پزشکی هر سال در اختیار مراکز تصویربرداری پزشکی و بیمارستان ها قرار میدهد ثابت میباشد و همه مراکز تعرفه یکسانی از بابت هر خدمت از بیماران دریافت میکنند.

لازم به ذکر است هزینه های   تراکم استخوان با توجه به خدمات دریافتی بیمار و نوع بیمه پایه و تکمیلی و همچنین قیمت خدمات  تصویربرداری،ممکن است برای هر بیمار تغییر کند.

سریعترین و بهترین روش دریافت نوبت  تراکم استخوان در مرکز تهران و  کل کشور ،وبسایت تخصصی اسکن طب میباشد. شما از طریق اسکن طب میتوانید از بهترین مراکز  تراکم استخوان استان  تهران و سراسر کشور نوبت دریافت کنید و جواب اسکن خود را نیز از طریق اسکن طب و سیستم ارسال جواب اسکن طب از طریق لینک دریافت کنید.

چرا دریافت نوبت تراکم استخوان مرکز تهران از اسکن طب:

*کاهش هزینه های بیماران در جهت دریافت نوبت و گرفتن جواب اسکن

*وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در استان  تهران  و حتی سراسر کشور

*ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران

*آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب

*ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره

*مراکز تصویر برداری ، سامانه نوبت دهی ، نیازمندی ها ، فروشگاه ، تجهیزات ، مقالات آموزشی و درخواست مشاوره و … از جمله خدماتی است که اسکن طب  تسهیل و با مطمئن ترین و سریع ترین روش  ها به بیماران یاری میرساند و در کنار آنهاست .

معرفی و امتیاز دهی مراکز تراکم استخوان مرکز تهران:

در انتهای این مقاله از اسکن طب و وقتی که برای این مقاله گذاشته اید سپاسگزاریم،امیدواریم این مقاله به شما جهت شناسایی مراکز تراکم استخوان مرکز تهران و خدمات ویژه آنها کمک کرده باشد. در صورتی که نظر یا کامنتی در مورد این مراکز دارید خوشحال خواهیم شد تا با هموطنانمان و تیم اسکن طب در میان بگذارید.

لازم به ذکر است، رتبه بندی قرار داده در بالا اولویت اصلی و جایگاه واقعی مراکز نبوده و همه مراکز معرفی شده و نشده در وبسایت اسکن طب دارای رتبه و اهمیت خاصی در خدمت رسانی به بیماران میباشند.

در صورتی که مرکزی یا بیمارستانی از قلم افتاده است خوشحال خواهیم شد که آن مرکز را به صورت نظر در انتهای این مقاله معرفی نمایید.

جهت کسب اطلاعات دقیقتری از تراکم استخوان از وبسایت Radiologyinfo دیدن نمایید.

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment