بهترین مراکز آنژیوگرافی قلب اصفهان(6مرکز)+نوبت

آنژیوگرافی قلب اصفهان، دریافت نوبت از مراکز آنژیوگرافی قلب در اصفهان، مراکز خصوصی و دولتی  آنژیوگرافی قلب اصفهان، بیمه ها و قیمت آنژیوگرافی قلب در استان اصفهان را در این مقاله از اسکن طب معرفی و مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی کوتاهی از استان اصفهان

استان اصفهان واقع در مرکز ایران، ششمین استان پهناور و سومین استان پرجمعیت کشور ایران است. جمعیت استان اصفهان از فارس‌ها، گرجیها، لرهای بختیاری، ترک ها، ارامنه و یهودی‌ها تشکیل شده است. مرکز این استان شهر اصفهان است و مهم ترین شهر های این استان عبارتند از: اصفهان، کاشان، نجف‌آباد و خمینی شهر.

 استان اصفهان  به یکی از قطبهای علوم پزشکی ایران شناخته شده است. 6مرکز آنژیوگرافی قلب در استان اصفهان وجود دارند که در حال خدمت رسانی به بیماران در شهر استان اصفهان هستند.

معرفی آنژیوگرافی قلب

در ابتدای مقاله توضیح مختصری درمورد آنژیوگرافی قلب و کاربرد آن خدمت مردم عزیز استان اصفهان و هموطنان گرامی و توریست های عزیز که استان اصفهان را برای درمان خود انتخاب کردند میدهیم.

آنژیوگرافی قلب روشی است که کمک می کند میزان جریان خون در رگ ها بررسی شود.

عروقی که به قلب منتهی می شوند، عروق کرونری هستند این رگ ها در حقیقت خونی را که همراه با اکسیژن است به عضله قلب می برند تا از آنجا به کل بدن پمپاژ شود و وظیفه اکسیژن رسانی به بدن را انجام دهد.

در مواردی تجمع چربی یا پلاک هایی که حاوی چربی و برخی دیگر عناصر موجود در خون هستند بر روی دیواره این رگ های کرونری رسوب می کند (آترواسکلروزیس)، به این ترتیب با کاهش جریان خون می توانند بیمار را به خطراتی مانند آنژین یا همان حمله قلبی بکشانند.

زمانی که رگ‌های خون‌رسان به قلب مسدود شده باشند یا دچار تنگی باشند  پزشکان متخصص قلب در اصفهان انجام آنژیوگرافی عروق قلب در اصفهان را به بیمار توصیه می‌کنند. آنژیوگرافی یا آرتریوگرام روشی است که در آن عکس‌برداری با اشعه ایکس از رگ‌های خونی انجام می‌شود. آنژیوگرافی برای بررسی عروق کرونری  قلب مورداستفاده قرار می‌گیرد. عروق کرونر ممکن است در اثر تجمع کلسترول یا ماده چربی به اسم پلاک مسدود شوند. در صورت وقوع این اتفاق خون‌رسانی به قلب کم می‌شود و بیمار با خطرات بزرگی نظیر آنژین یا حمله قلبی مواجه می‌شود. علاوه بر این از آنژیوگرافی در اصفهان برای یافتن ناهنجاری‌های عضله قلب یا دریچه‌های آن نیز استفاده می‌شود.

آنژیوگرافی  تصاویری از رگ‌های خونی در اندام‌های مختلف بدن ارائه می‌کند که پزشکان از آنها برای تشخیص ناهنجاری‌های عروقی خونی، از جمله رگ‌های خونی ضعیف، لخته‌شدن خون و رسوب پلاک استفاده می‌کنند.

آنژیوگرافی قلب اصفهان

در مواردی که احتمال تجمع پلاک در رگ را با توجه به علائم بیمار محتمل بداند و البته پس از انجام تست های تشخیصی دیگر که باعث شود تا شک بیشتری به این گرفتگی داشته باشد، از روش آنژیوگرافی عروق قلبی برای بررسی استفاده می کند.

آنژیوگرافی دراصفهان از دو طریق ( از طریق دست و از طریق پا ) انجام می شود.

آنژیوگرافی قلب درحقیقت بازبینی و بررسی عروق تغذیه کننده قلب به وسیله دستگاه عکس برداری پیشرفته است.

در این روش با استفاده از وسایل خاص از طریق رگ های دست یا پا وسیله لوله مانند بسیار ظریفی (کتتر) به نزدیکی رگ های قلب برده می شود و ماده حاجب آنژیوگرافی که معمولاً از مشتقات ید دار است  در رگ های قلب به آرامی و سرعت مناسب تزریق می شود و تصویر برداری انجام می شود.

این ماده باعث می شود تا خون موجود در رگ ها توسط تصویربرداری قابل مشاهده باشد و البته پس ‌از آن مواد از طریق ادرار و به وسیله کلیه دفع می شوند.

این روش در حال حاضر روش استاندارد تشخیص بیماری های عروق کرونر قلب می باشد و معمولا برای تشخیص قطعی و درمان بیماری های عروق کرونر در بسیاری از موارد لازم است.

“برای انجام آنژیوگرافی قلب در استان اصفهان به مراکزی مراجعه کنید که دارای دستگاه های مدرن و باکیفیت می باشد و دارای پزشکان باتجربه و ماهر می باشند و می توانند گزارشی دقیق از توصیف عکس ها تهیه کنند از این رو ما برای راحتی شما در ادامه این مطلب به معرفی بهترین مراکز آنژیوگرافی قلب در استان اصفهان میپردازیم.”

مراکز آنژیوگرافی قلب اصفهان:

1- آنژیوگرافی قلب کلینیک تپش

کلینیک قلب و آریتمی تپش در اصفهان اولین کلینیک فوق تخصصی در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماریهای قلبی از جمله تپش قلب ، سنکوب، نارسایی قلب و دیگر بیماریهای قلبی می باشد.

    در این مرکز پزشکان سرشناس و فوق تخصص بیماریهای نارسایی قلب در اصفهان و نامنظمی های ضربان قلب اصفهان از امکانات پاراکلینیکی کامل (کاملترین کلینیک قلب استان اصفهان) برای تسهیل در روند تشخیص و درمان مراجعین عزیر استفاده می کنند

    آنژیوگرافی کلینیک تپش اصفهان

    خدمات و تجهیزات کلینیک قلب و آریتمی تپش اصفهان

    اکوکاردیوگرافی داپلررنگی ، تست ورزش ، نوار قلب ، تست تیلت ، هولترریتم و ضربان قلب ، هولتر فشار خون ، آنالیز دستگاه ضربان سازقلبی (پیس میکر و آی سی دی ICD

    کلینیک قلب و آریتمی تپش شرایطی را فراهم کرده است تا مراجعین گرامی  به صورت شایسته و دور از شلوغی شهر در مجموعه مدرن پزشکی شهرک سلامت اصفهان خدمات پزشکی با کیفیت دریافت نمایند.

    اگر در اصفهان زندگی می‌کنید و به آنژیوگرافی نیاز دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک تپش به بهترین دکتر آنژیو قلب اصفهان یعنی دکتر مصطفی حکمت مراجعه کنید. کلینیک تپش اصفهان آماده ارائه تمامی خدمات مرتبط با قلب نظیر آنژیوگرافی عروق قلب در اصفهان، تست تیلت، هولتر فشارخون، هولتر ضربان قلب، تست ورزش و اکوکاردیوگرافی است.

    ساعت کاری :شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۰

     آدرس کلینیک:اصفهان ، اتوبان آقابابایی مجتمع پزشکی شهرک سلامت فاز اول طبقه دوم، کلینیک قلب و آریتمی تپش

    تلفن نوبت دهی پیامکی مطب: ۰۹۳۵۱۷۰۰۱۶۷ (ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح )

    “برای دریافت نوبت رایگان  آنژیوگرافی قلب استان اصفهان و اگاهی از بیمه های طرف قرارداد آنژیوگرافی قلب استان اصفهان و قیمت های تعیین شده به صفحه تخصصی وبسایت اسکن طب مراجعه کنید.”

    2- آنژیوگرافی قلب بیمارستان تخصصی قلب چمران:

    بیمارستان قلب شهید دکتر چمران اصفهان ، در سال 1345 ، تاسیس شد . بیمارستانتخصصی و فوق تخصص  قلب شهید دکتر چمران اصفهان ، مرکز آموزشی و درمانی است که به داشنگاه علوم پزشکی اصفهان ، وابسته می باشد . در حال حاضر ، 240 تخت فعال دارد .

    آنژیوگرافی بیمارستان چمران اصفهان

    بخش های درمانی بیمارستان شهید چمران اصفهان

    آنژیوگرافی قلب و بخش داخلی –جراحی عمومی – اطفال – نوزادان – اتاق عمل – سی سی یو – ای سی یو – اورژانس – دیالیز – روانشناسی – بخش صرع – دندانپزشکی-جراحی مردان- همودیالیز-آندوسکوپی ، کاستروسکوپی ، APC ( آندوسکوپی درمانی )، رکتوسیگموئیدسکوپی ، کلونوسکوپی ، TUL ـ TUR ، اسپیرومتری ، تست ورزش ، هولترمانیتورینگ ، الکتروکاردیوگرافی ، اکوکاردیوگرافی ،اکومری الکترومیوگرافی ، بخش بیهوشی-بخش داخلی قلب و…

    اطلاعات تماس با بیمارستان شهید چمران اصفهان:

    آدرس :خیابان مشتاق سوم بعد از پل شهرستان مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی قلب شهید چمران

    شماره تماس بیمارستان چمران: 31-3260-0961-5

    3- آنژیوگرافی بیمارستان سینا اصفهان

    بیمارستان سینای اصفهان در سال 1357 تاسیس گردید و در سال 1382مرکز تخصصی قلب آن مورد بهره برداری قرار گرفت. با اجرای طرح های توسعه ای که در طول سال ها با همت و پشتکار مسئولین و سهامداران صورت گرفته، هم اکنون شامل 15بخش و 91 تخت مصوب و 102 تخت فعال می باشد.

    آنژیوگرافی بیمارستان سینا اصفهان

    خدمات پاراکلینیک بیمارستان سینا اصفهان:

    آزمایشگاه – تست ورزش- اکوکاردیوگرافی – داروخانه – رادیولوزی– سونوگرافی – فیزیوتراپی – نوار عضله- نوار قلب- آندوسكوپي-كلونوسكوپي-ام ار ای  – بازتوانی قلبی – سی تی اسکن- گرافی دندان – تراکم استخوان – الکتروگرام قلبی و آنژیوگرافی

    اطلاعات تماس با بیمارستان سینا اصفهان:

    آدرس بیمارستان سینا اصفهان: اصفهان، خیابان شمس آبادی، بیمارستان و مرکز قلب سینا

    تلفن بیمارستان سینا اصفهان: 031-33125

    4- آنژیوگرافی بیمارستان عسکریه اصفهان

    این بیمارستان از جمیع رشته های پزشکی بهره مند بوده و با برخورداری از کلینیک تخصصی دارای بخش ها و رشته های مختلف می باشد.

    آنژیوگرافی اصفهان بیمارستان عسکریه

    رشته هایی چون :  آنژیوگرافی قلب , زنان و مامایی , بیماری های داخلی , اطفال , جراحی عمومی , ارتوپدی , جراحی کلیه و مجاری ادراری , بیماریهای گوش و حلق و بینی , نوزادان , جراحی قلب .جراحی اعصاب .دندانپزشکی .و بخشهای متنوعی چون آزمایشگاه , رایولوژی , قیزیوتراپی , ادیومتری(شنوایی سنجی ) , بانک خون , اکوکاردیوگرافی , اسپیرومتری(ریه و تنفس) , تست ورزش , اورژانس , سی سی یو , آی سی یو و از همه مهمتر بخش ویژه یا VIP با رعایت استاندارد های بین المللی پزشکی و تجهیز مدرن ترین دستگاههای فنی و بهره گیری از مجرب ترین کادر پزشکی , پرستاری و خدماتی یکی از بهترین بخش های ویژه بیمارستانهای استان اصفهان محسوب می گردد.

    اطلاعات تماس با بیمارستان عسکریه اصفهان:

    آدرس : اصفهان، خیابان عسکریه، بیمارستان عسکریه

    تلفن بیمارستان : 03132929،03132250041

    “برای دریافت نوبت آنژیوگرافی قلب استان اصفهان به صفحه تخصصی وبسایت اسکن طب مراجعه کنید.”

    5- کلینیک بازتوانی قلب زاینده رود اصفهان:

    کلینیک بازتوانی قلب زاینده رود در سال 1395 در خیابان شمس آبادی راه اندازی شد .هدف از راه اندازی کلینیک ارائه خدمات درمانی در حوزه قلب و عروق به صورت جامع به بیماران قلبی می باشد منظور از لغت جامع تلفیق فرایند بازتوانی قلب شامل مراحل آموزشی تغذیه ای و ورزشی به بیماران قلبی می باشد که اثربخشی درمان های معمول بیماران قلبی را دو چندان خواهد کرد.

    خدمات این کلینیک شامل نوار قلب،تست ورزش،اکوکاردیوگرافی،تست تیلت،هولتر،بازتوانی قلبی،آنژیوگرافی،درمان بیماری های وریدی می باشد.

    آنژیوگرافی قلب زاینده رود اصفهان

    آدرس: اصفهان ، خیابان شمس آبادی، جنب بیمارستان سینا

    بن بست شهریار، مجتمع پزشکی مجید طبقه همکف

    تلفن: 03132240934

    6- آنژیوگرافی قلب مرکز آموزشی درمانی الزهرا:

    بیمارستان الزهرا دارای سی سی یو کاملا مجهز است که در طبقه 1 می باشد. این واحد بر اساس آخرین استانداردهای فیزیکی و تجهیزاتی طراحی شده است. بیماران اورژانس و سایر بخش‌های بیمارستان بر اساس دستور پزشک در این بخش بستری و توسط پزشک معالج ویزیت می‌شوند.

    از ویژگی های ارزشمند این واحد می توان به وجود پزشکان مجرب، ارائه خدمات پاسخگو و استفاده از تجهیزات پیشرفته و کارآمد اشاره کرد.

    آنژیوگرافی بیمارستان الزهرا اصفهان

    تجهیزات تخصصی این مرکز شامل  MRI، سی تی اسکن اسپیرال، سی تی اسکن 128 و 16 اسلایس، آنژيوگرافي كاردياك و آنژيوپلاستي، ERCP، آندوسونوگرافي، اكوي مري، دستگاه مورد نیاز جراحی استریوتاکسی و  بخشهای تخصصی از جمله همودیالیز، پلاسما فرز، کاشت حلزون، پیوند کلیه، پيوند مغز استخوان ( BMT) و… ، بخش های فوق تخصصی از جمله بخش های داخلی ریه، گوارش، نفرولوژی، روماتولوژی، خون و انکولوژی، بخش های جراحی از جمله جراحی اطفال، جراحی نوزادان، جراحی فک وصورت، جراحی عروق و جراحی پلاستیک، جراحي زنان، جراحی پلاستیک، ENT، NICU داخلی و جراحی می باشد.

     آدرس مرکز:خیابان صفه – مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س)

    شماره تماس:03138220000

    اسکن طب برای شما همشهریان عزیز استان اصفهانی و توریست های محترم بستری فراهم کرده که به راحتی و انلاین بدون نیاز به حضور در مراکز نوبت  سنجش آنژیوگرافی قلب رایگان و یا با تعرفه دولتی در استان اصفهان را رزرو کنید.

    دیگر مراکز آنژیوگرافی قلب اصفهان

    مراکز آنژیوگرافی قلب دیگری در  استان اصفهان در شهرهای فولادشهر، نطنز، آران و بیدگل،خمینی شهر، شاهین شهر و….نیز هستند که میتوانند از بهترین  آنژیوگرافی قلب در استان اصفهان بشمار می آیند ولی با توجه به محدودیت معرفی همه آنها در این مقاله فقط به ذکر نام و لینک دهی به صفحات هر مرکز بسنده میکنیم.

    7- آنژیوگرافی قلب بیمارستان میلاد اصفهان

    8- آنژیوگرافی قلب بیمارستان خانواده اصفهان

    و….

    این مراکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن و با دستگاههای آنژیوگرافی قلب بروز، به ارائه خدماتی با کیفیت و بررسی دقیق بدن افراد می‌پردازند.

    در نهایت، این مراکز آنژیوگرافی قلب تنها بخشی از بهترین مراکز آنژیوگرافی قلب در اصفهان هستند. می‌توانید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد مراکز دیگر آنژیوگرافی قلب استان اصفهان از صفحه اول اسکن طب با سرچ کلمات کلیدی آنژیوگرافی قلب استان اصفهان، طب ، مطب آنژیوگرافی قلب در استان اصفهان، و کلمات دیگر مرتبط به آنژیوگرافی قلب اطلاعات بیشتری در مورد آنژیوگرافی قلب در استان اصفهان بدست بیاورید.

    هزینه و قیمت آنژیوگرافی قلب در اصفهان:

    تعرفه آنژیوگرافی قلب در اصفهان با کل کشور طبق جدول قیمت گذاری که وزارت بهداشت و آموزش پزشکی هر سال در اختیار مراکز تصویربرداری پزشکی و بیمارستان ها قرار میدهد ثابت میباشد و همه مراکز تعرفه یکسانی از بابت هر خدمت از بیماران دریافت میکنند.

    “لازم به ذکر است هزینه های  آنژیوگرافی قلب با توجه به خدمات دریافتی بیمار و نوع بیمه پایه و تکمیلی و همچنین قیمت خدمات  تصویربرداری،ممکن است برای هر بیمار تغییر کند.”

    سریعترین و بهترین روش دریافت نوبت آنژیوگرافی قلب در اصفهان و سراسر کشور،وبسایت تخصصی اسکن طب میباشد. شما از طریق اسکن طب میتوانید از بهترین مراکز  آنژیوگرافی قلب استان  اصفهان و سراسر کشور نوبت دریافت کنید و جواب آنژیوگرافی قلب خود را نیز از طریق اسکن طب و سیستم ارسال جواب اسکن طب از طریق لینک دریافت کنید.

    چرا دریافت نوبت آنژیوگرافی قلب اصفهان از اسکن طب:

    * کاهش هزینه های بیماران در جهت دریافت نوبت و گرفتن جواب اسکن

    * وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در استان  اصفهان و حتی سراسر کشور

    * ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران

    نوبت آنژیوگرافی قلب اصفهان

    * آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب

    * ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره

    * مراکز تصویر برداری ، سامانه نوبت دهی ، نیازمندی ها ، فروشگاه ، تجهیزات ، مقالات آموزشی و درخواست مشاوره و … از جمله خدماتی است که اسکن طب  تسهیل و با مطمئن ترین و سریع ترین روش  ها به بیماران یاری میرساند و در کنار آنهاست .

    معرفی و امتیاز دهی مراکز آنژیوگرافی قلب اصفهان:

    در انتهای این مقاله از اسکن طب و وقتی که برای این مقاله گذاشته اید سپاسگزاریم. امیدواریم این مقاله به شما جهت شناسایی مراکز آنژیوگرافی قلب اصفهان و خدمات ویژه آنها کمک کرده باشد. در صورتی که نظر یا کامنتی در مورد این مراکز دارید خوشحال خواهیم شد تا با هموطنانمان و تیم اسکن طب در میان بگذارید.

    لازم به ذکر است، رتبه بندی قرار داده در بالا اولویت اصلی و جایگاه واقعی مراکز نبوده و همه مراکز معرفی شده و نشده در وبسایت اسکن طب دارای رتبه و اهمیت خاصی در خدمت رسانی به بیماران میباشند.

    در صورتی که مرکزی یا بیمارستانی از قلم افتاده است خوشحال خواهیم شد که آن مرکز را به صورت نظر در انتهای این مقاله معرفی نمایید.

    Comments

  1. No comments yet.
  2. Add a comment