بهترین مراکز ماموگرافی مرکز تهران(7 مرکز)+نوبت

ماموگرافی مرکز تهران، دریافت نوبت از مراکز ماموگرافی در مرکز تهران، مراکز خصوصی و دولتی ماموگرافی مرکز تهران، بیمه ها و قیمت ماموگرافی در مرکز تهران را در این مقاله از اسکن طب معرفی و مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی کوتاهی از مناطق مرکز تهران:

مرکزی‌ترین نقطه شهر تهران، منطقه ۱۱ است که از اماکن و موقعیت ویژه‌ای برخوردار است. دسترسی‌های منطقه ۱۱ به این صورت است:

-از شمال به خیابان آزادی و از سوی دیگر به میدان انقلاب

-از شرق به خیابان حافظ و خیابان وحدت اسلامی

-از جنوب به خیابان شوش و میدان راه‌آهن

-از غرب به خیابان‌های شهید ابراهیمی (عباسی) و شهید نواب صفوی و میدان حق‌شناس

ویژگی‌های خاص مرکز شهر تهران چیست ؟

*بافت شهری فرسوده و ساختمان‌های قدیمی

*وجود مراکز درمانی مختلف

*وجود مراکز نظامی و سیاسی مهم

*وجود مراکز و بازارهای گوناگون و متعدد

*دسترسی مناسب به سایر نقاط شهر تهران

تهران  اولین قطب علوم پزشکی ایران شناخته شده است. 7 مرکز ماموگرافی در مرکز تهران وجود دارند که در حال خدمت رسانی به بیماران در شهر مرکز تهران هستند.

معرفی ماموگرافی:

سرطان پستان یکی از سرطان‌های شایع در میان بانوان است. معمولاً پس از 40 سالگی یا در صورت داشتن سابقه خانوادگی انجام ماموگرافی در زنان ضروری است. گاه به دلایلی نیز ممکن است بدون سابقه و قبل از 40 سالگی ماموگرافی تجویز شود مانند:

وجود توده در سینه

درد سینه یا پستان

پوسته ریزی

ناهنجاری‌های نوک پستان

ماموگرافی نوعی رادیوگرافی از پستان است. به کمک ماموگرافی سرطان سینه زودتر تشخیص داده می‌شود. همچنین با اقدامات درمانی از پیشرفت آن جلوگیری خواهد شد. ماموگرافی بیشتر در میان بانوان انجام می‌شود. اما مردانی که سینه‌های بزرگ و غیر طبیعی دارند ممکن است به ماموگرافی نیاز داشته باشند.

بهترین زمان انجام ماموگرافی:

بانوان گرامی که هنوز یائسه نشده‌اید، باید بهترین زمان را برای انجام ماموگرافی انتخاب کنید. بهترین زمان برای انجام ماموگرافی، پس از زمان عادت ماهیانه و یا یک هفته پس از قاعدگی می‌باشد. این دو زمان باعث می‌شود درد بسیار کمتری را حس کنید؛ زیرا حساسیت سینه‌ها در کمترین میزان خود است. همچنین نتیجه و تفسیر آزمایش در مطلوب‌ترین حالت خود است.

فواید ماموگرافی در مراکز مجهز و پیشرفته:

-تشخیص به موقع علائم سرطان پستان، در نتیجه نیاز کمتر به انجام شیمی درمانی

-افزایش آگاهی افراد نسبت به وضعیت سلامتی سینه‌ها

-تشخیص به موقع تومور و ناهنجاری‌های موجود در بافت سینه

-کمک به انجام اقدامات سریع درمانی در صورت تشخیص به موقع سرطان

-اطمینان از سلامتی و افزایش اعتماد به نفس از جنبه روحی و روانی

اقدامات لازم جهت آماده شدن برای انجام ماموگرافی:

پس از گرفتن وقت از مرکز ماموگرافی در تهران، در روز تعیین شده باید استحمام کنید تا بدن تمیز باشد. همچنین از مام، عطر، اسپری و گل مرداب به هیچ عنوان استفاده نکنید. به طور کلی پوست نباید آغشته به مواد شیمیایی و یا معطر باشد. اگر قبلا هم ماموگرافی انجام داده‌اید، بهتر است مدارک قبلی را نیز همراه داشته باشید.

برای انجام ماموگرافی در مرکز تهران به مراکزی مراجعه کنید که دارای دستگاه های مدرن و باکیفیت می باشد و دارای پزشکان باتجربه و ماهر می باشند و می توانند گزارشی دقیق از توصیف عکس ها تهیه کنند از این رو ما برای راحتی شما در ادامه این مطلب به معرفی بهترین مراکز ماموگرافی در مرکز تهران میپردازیم.

مراکز ماموگرافی مرکز تهران:

1- ماموگرافی مرکز تصویربرداری نما طب:

مركز پزشكي و پرتونگاري نماطب در 22 ارديبهشت سال 1371 راه‌اندازي و تاسيس شد. اين مركز فعاليت خود را با همكاري سه نفر آغاز كرد.

مرکز تصویربرداری نماطب ارائه دهنده کلیه خدمات تصویربرداری شامل ام آر آی، سی تی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی وماموگرافی  و ماموگرافی میباشد.

ماموگرافی نما طب تهران

مرکز تصویربرداری نماطب از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8صبح تا 12بامداد و روز جمعه از ساعت 10صبح تا 18 عصر آماده خدمات رسانی به همشهریان عزیز و توریست های محترم میباشد.

مرکز تصویربرداری نما طب با کلیه بیمه های پایه و تکمیلی قرارداد دارد و حتیماموگرافی رایگان در این مرکز انجام میشود.

سریعترین نوبت ماموگرافی از مرکز نماطب تهران

آدرس مرکز تصویربرداری نماطب: تهران، خیابان سپاه، بین پل چوبی و میدان سپاه، شماره 116

شماره تماس: 02177501297

2- ماموگرافی مرکز تصویربرداری تهران:

مركز تصویربرداری پزشكی تهران درسال 1382 با هدف ارائه بهترین و به روزترین خدمات پزشكی ، رادیولوژی و اینترونشنال تاسیس و در كمترین مدت به قطب اینترونشنال نه تنها درتهران بلكه كل كشور مبدل شد.

حضور پرفسور حسین قناعتی بعنوان بنیانگذار رشته رادیولوژی تهاجمی در ایران و استاد دانشگاه علوم پزشكی تهران در مركز تصویربرداری پزشكی تهران این مركز را از نظر بار علمی و اقدامات درمانی از سایر متمایز نموده است.

ماموگرافی مرکز تهران

معرفی بخشهایی از مرکز  تصویربرداری تهران:

رادیولوژی – سفالومتری – رادیوگرافی پری اپیکال –  رادیوگرافی های داخلی وخارجی – سونوگرافی- ماموگرافی- سی تی اسکن – ارتوپدی – رادیوگرافی تخصصی و ساده-سنجش ماموگرافی

“در این مرکز ماموگرافی با تعرفه دولتی انجام میشود.”

آدرس  تصویربرداری تهران: میدان فاطمی خیابان جویبار كوچه میرهادی غربی پلاك 27

شماره تماس: 02188971179 -02188971180 – 02188985586 – 02188985587

“برای دریافت نوبت سریع و آنلاین بدون نیاز به حضور در مرکز به صفحه اختصاصی وبسایت اسکن طب مراجعه بفرمایید.”

3- ماموگرافی پلی کلینیک سهروردی:

درمانگاه تخصصی اعصاب سهروردی در سال 1376 با همکاری تعدادی از متخصصان ایرانی به صورت مجموعه ای از خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی تاسیس گردید. پلی کلینیک سهروردی جهت تامین رفاه همشهریان عزیز و سهولت خدمات رسانی به آنان، با فراهم آوردن بسیاری از ابزار و دستگاههای مدرن تشخیص پزشکی در یک مکان، و ارائه چند منظوره خدمات تشخیصی پزشکی، گام مهمی در راستای تشخیص سریعتر بیماری، و صرفه جویی در وقت برای همشهریان عزیز، برداشته است.

ماموگرافی سهروردی تهران

“در این مرکز ماموگرافی با تعرفه دولتی با دستگاههای مدرن و پیشرفته انجام میشود.”

پذیرش بیماران با استفاده از دفترچه های بیمه ای خدمات درمانی، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح و سایر بیمه های تکمیلی، یکی از مهمترین اقدامات رفاهی این مرکز برای بیماران بشمار می رود. ترکیب پزشکان متخصص و شاغل در کلینیک، امکان مشاوره و ارجاع به سایر بخشهای تشخیصی موجود در این مرکز، موجبات رضایت بیشتر مراجعه کنندگان را به همراه دارد.

سریعترین نوبت ماموگرافی از کلینک سهروردی تهران

آدرس : تهران – سهروردی شمالی، بین آپادانا و پالیزی، ساختمان ام ار ای

تلفن : 5-88756322

“اسکن طب برای شما همشهریان عزیز مرکز تهرانی و توریست های محترم بستری فراهم کرده که به راحتی و انلاین بدون نیاز به حضور در  پلی کلینیک سهروردی ” نوبت   ماموگرافی رایگان” و یا با تعرفه دولتی در این مرکز را رزرو کنید.”

 4- ماموگرافی موسسه تصویربرداری نسیم پرتو (مرکز تخصصی رادیولوژی و سونوگرافی):

موسسه رادیولوژی و سونوگرافی نسیم پرتو به مسئولیت فنی دکتر آسیه رضوانی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی از سال 83 در مرکز تهران (حوالی میدان ولیعصر) فعالیت خود را آغاز نمود و پس از بازسازی و ارتقا در سال 92 و دریافت استانداردهای داخلی و بین المللی در طول این 15 سال، در حال حاضر یکی از مدرن ترین مراکز سونوگرافی و رادیولوژی در تهران میباشد. این مرکز مجهز به دستگاه های سونوگرافی رنگی و چهار بعدی رادیولوژی و ماموگرافی دیجیتال سفالوگرام،  OPG و تک دندان دیجیتال میباشد. (نمونه تصویر سه بعدی جنین 31 هفته)

ماموگرافی نسیم پرتو خانم دکتر رضوانی تهران

✅ موسس، مسئول فنی و مسئول فیزیک:  دکتر آسیه رضوانی

✅ دارای نشان استاندارد ISO 9001:2015 / 1396

✅ دارای لوح افتخار از انجمن توسعه و بهبود کیفیت ایران – ۱۳۹۶

✅ دارای تندیس طلایی از اجلاس تخصصی مدیریت در تراز جهانی – ۱۳۹۶

✅ همكاری با بيمارستان ميلاد ، بيمارستان پارس و كلينيک دانشگاه تهران

نشانی موسسه : تهران ، خیابان فلسطین شمالی ، نرسیده به بلوار کشاورز ، نبش کوچه راد ، پلاک ۴۳۹ ، طبقه اول

تلفن : ٩-٨٨٩٣٢٨٣٨ و ۸۸۹۰۱۷۳۲

موبایل : ۰۹۳۷۳۰۸۹۸۲۴

پذیرش : شنبه تا چهارشنبه ۸:۳۰ الی ۲۰

“طرف قرارداد با بیمه های:”

تامين اجتماعی ، خدمات درمانی ، نيروهای مسلح ، کارت طلایی جانبازان ، دفترچه جانبازان نیروهای مسلح ، بيمه ايران ، بيمه دانا و كارت طلايی دانا، بيمه آسيا، بیمه البرز، بیمه تجارت نو، بیمه دی، بانک مركزی، بانک ملت، بانک كشاورزی، بانک تجارت ، بانک صادرات و بانک ملی

“جهت دریافت نوبت ماموگرافی از کلینیک نسیم پرتو و دریافت نوبت سایر خدمات تصویربرداری این مرکز به وبسایت تخصصی اسکن طب مراجعه کنید.”

5- ماموگرافی مرکز تصویربرداری پزشکی اطهری:

موسس و بنیانگذار مركز MRI دكتر اطهری (شركت نسیم سحر اطهر)متولد كرمان – فارغ التحصیل دكترای پزشكی عمومی از دانشگاه علوم پزشكی تهران و دوره تخصصی نورولوژی از آمریكا.

پس از اخذ مدرك تخصصی، در امریكا مشغول به طبابت و همزمان موفق به تاسیس چندین كلینیك تشخیصی درمانی در آن كشور گردید.

ماموگرافی اطهری تهران

ماموگرافی در این مرکز با تعرفه دولتی انجام میشود.

آدرس مرکز اطهری: خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه نظری

شماره تماس: 09013745252

6- ماموگرافی مرکز تصویر برداری پزشکی نگار آزما:

مرکز تصویربرداری پزشکی نگارآزما با بهره گیری سالها تجربه، جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تصویربرداری پزشکی در دی ماه 1395 بطور شبانه روزی آغاز به کار کرد و هم اکنون نیز در حال ارائه خدمات به مراجعین گرامی میباشد.یکی از خدمات این مرکز،ماموگرافی با دستگاه مدرن و پیشرفته میباشد.

مرکز تصویربرداری پزشکی نگارآزما، جهت رفاه حال مراجعین محترم ، طرف قرارداد با تمامی بیمه های پایه و اکثر تکمیلی است و عزیزان تحت پوشش ، می توانند از خدمات مرکز ، استفاده نمایند.

ماموگرافی نگارآزما تهران

آدرس مرکز نگارآزما: میدان شهدا، ابتدای خیابان پیروزی، پلاک 1164

شماره تماس: 57705-021

“برای دریافت نوبت ماموگرافی شبانه روزی مرکز تهران به صفحه تخصصی وبسایت اسکن طب مراجعه کنید.”

7- ماموگرافی بیمارستان چمران تهران (صنایع نظامی):

“در این بیمارستان ماموگرافی با تعرفه دولتی انجام میشود.”

آدرس بیمارستان: تهران، خیابان پاسداران، میدان نوبنیاد، خیابان لنگری، خیابان صنایع، بیمارستان چمران / مسیر دوم: بزرگراه صیاد شیرازی، بعد از تقاطع اتوبان بابایی، خروجی خیابان صنایع

شماره تماس بیمارستان: 021-22937031-5 / 021-27956

ماموگرافی بیمارستان چمران تهران

“اسکن طب برای شما همشهریان عزیز مرکز تهرانی و توریست های محترم بستری فراهم کرده که به راحتی و انلاین بدون نیاز به حضور در مراکز نوبت ماموگرافی رایگان و یا با تعرفه دولتی در مرکز تهران را رزرو کنید.”

دیگر مراکز ماموگرافی مرکز تهران:

مراکز ماموگرافی دیگری در استان تهران در مناطق مرکزی تهران نیز هستند که میتوانند از بهترین  ماموگرافی در استان تهران بشمار می آیند ولی با توجه به محدودیت معرفی همه آنها در این مقاله فقط به ذکر نام و لینک دهی به صفحات هر مرکز بسنده میکنیم.

1- مرکز ماموگرافی بیمارستان توس

2- مرکز ماموگرافی بیمارستان امام خمینی

3- مرکز ماموگرافی بیمارستان شریعتی

4- مرکز ماموگرافی ولیعصر

5- مرکز ماموگرافی مخاطب

6- مرکزماموگرافی پارسیان تهران

این مراکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن و با دستگاههای  ماموگرافی بروز، به ارائه خدماتی با کیفیت و بررسی دقیق بدن افراد می‌پردازند.

در نهایت، این مراکز ماموگرافی تنها بخشی از بهترین مراکز ماموگرافی در استان  تهران و مرکز هستند. می‌توانید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد مراکز دیگر ماموگرافی مرکز تهران از صفحه اول اسکن طب با سرچ کلمات کلیدی ماموگرافی مرکز تهران، مرکز تهران، مطب ماموگرافی در مرکز تهران در مرکز تهران و کلمات دیگر مرتبط به  ماموگرافی اطلاعات بیشتری در مورد  ماموگرافی در مرکز تهران بدست بیاورید.

هزینه و قیمت ماموگرافی مرکز تهران و سراسر استان تهران :

تعرفه  ماموگرافی در استان  تهران با کل کشور طبق جدول قیمت گذاری که وزارت بهداشت و آموزش پزشکی هر سال در اختیار مراکز تصویربرداری پزشکی و بیمارستان ها قرار میدهد ثابت میباشد و همه مراکز تعرفه یکسانی از بابت هر خدمت از بیماران دریافت میکنند.

لازم به ذکر است هزینه های ماموگرافی با توجه به خدمات دریافتی بیمار و نوع بیمه پایه و تکمیلی و همچنین قیمت خدمات تصویربرداری،ممکن است برای هر بیمار تغییر کند.

چرا دریافت نوبت ماموگرافی مرکز تهران از اسکن طب:

سریعترین و بهترین روش دریافت نوبت ماموگرافی در شهر مرکز تهران و استان تهران، وبسایت تخصصی اسکن طب میباشد. شما از طریق اسکن طب میتوانید از بهترین مراکز ماموگرافی استان تهران و سراسر کشور نوبت دریافت کنید و جواب اسکن خود را نیز از طریق اسکن طب و سیستم ارسال جواب اسکن طب از طریق لینک دریافت کنید.

سریعترین نوبت ماموگرافی در مرکز تهران
سریعترین نوبت ماموگرافی از کلینک سهروردی تهرانسریعترین نوبت ماموگرافی از مرکز نماطب تهران
سریعترین نوبت ماموگرافی از بیمارستان توس تهرانسریعترین نوبت ماموگرافی از مرکز نسیم پرتو تهران (خانم دکتر رضوانی)
مراکز ماموگرافی مرکز تهران که با اسکن طب همکاری میکنند

*کاهش هزینه های بیماران در جهت دریافت نوبت و گرفتن جواب اسکن

*وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در استان  تهران و حتی سراسر کشور

*ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران

*آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب

*ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره

*مراکز تصویربرداری، سامانه نوبت دهی، نیازمندی ها، فروشگاه ، تجهیزات ، مقالات آموزشی و درخواست مشاوره و … از جمله خدماتی است که اسکن طب تسهیل و با مطمئن ترین و سریع ترین روش ها به بیماران یاری میرساند و در کنار آنهاست .

معرفی و امتیاز دهی مراکز ماموگرافی مرکز تهران:

در انتهای این مقاله از اسکن طب و وقتی که برای این مقاله گذاشته اید، امیدواریم این مقاله به شما جهت شناسایی مراکز ماموگرافی مرکز تهران و خدمات ویژه آنها کمک کرده باشد. در صورتی که نظر یا کامنتی در مورد این مراکز دارید خوشحال خواهیم شد تا با هموطنانمان و تیم اسکن طب در میان بگذارید.

لازم به ذکر است، رتبه بندی قرار داده در بالا اولویت اصلی و جایگاه واقعی مراکز نبوده و همه مراکز معرفی شده و نشده در وبسایت اسکن طب دارای رتبه و اهمیت خاصی در خدمت رسانی به بیماران میباشند.

در صورتی که مرکزی یا بیمارستانی از قلم افتاده است خوشحال خواهیم شد که آن مرکز را به صورت نظر در انتهای این مقاله معرفی نمایید.

نظر شما در مورد بهترین مرکز ماموگرافی در مرکز تهران چیست؟ آیا تجربه حضور در مرکز تصویربرداری ماموگرافی خوبی را دارید؟ با ما در میان بگذارید

جهت اطلاعات بیشتر در مورد ماموگرافی از وبسایت Mammography دیدن نمایید.

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment