بهترین مراکز آنژیوگرافی قلب شرق تهران(7مرکز)+نوبت

آنژیوگرافی قلب شرق تهران، معرفی چندتا از بهترین مراکز آنژیوگرافی شرق تهران، نوبت دهی آنژیوگرافی بیمارستان های شرق تهران، معرفی متخصص و فوق تخصص آنژیوگرافی در تهران، هزینه آنژیوگرافی در شرق تهران و همچنین معرفی آنژیوگرافی و کاربردهای آن، مراکز آنژیوگرافی دولتی و خصوصی شرق تهران، نحوه دریافت سریعترین نوبت آنژیوگرافی شرق تهران و بیمه ها و قیمت آنژیوگرافی در شرق تهران را در این مقاله از اسکن طب بررسی خواهیم کرد.

آنژیوگرافی، کاربردها و نحوه انجام آن

آنژیوگرافی، یکی از مهمترین ابزارهای تشخیصی و درمانی در پزشکی هستند. آنژیوگرافی، نوعی تصویربرداری از سیستم گردش خون در بدن، بیشتر شریان‌ها و وریدهاست که برای دیدن شیوع بیماری‌های قلبی، دیابت، و سکته استفاده می‌شود.

آنژیوگرافی روشی برای تشخیص بیماری‌های قلبی-عروقی است. در این روند که از روش‌های تصویربرداری به شمار می‌آید، از اشعه ایکس استفاده می‌شود تا عروق خونی قلب، مغز و سایر عروق خونی دیده میشوند. در نتیجه ی انجام آنژیوگرافی پزشک می‌تواند بفهمد که آیا مسیر جریان خون به عضو بدن مسدود شده است یا خیر! درواقع پزشک برای بررسی محدودیت یا تنگی جریان خون انجام رگ نگاری را به بیمار پیشنهاد می‌کند.

در آنژیوگرافی های متداول مستقیما با استفاده از کاتتر و مسیر شریان فمورال یا رادیال وارد سیستم شریانی می‌شوند و پس از رسیدن نوک کاتتر به دهانه شریان کرونر ماده حاجب به طور کاملا انتخابی به داخل کرونر تزریق می‌شود و همزمان اشعه ایکس تابیده و فیلم گرفته می‌شود، پس هیچ دوربینی وارد رگ نمی‌شود. در آنژیوگرافی یک شیت شریانی ۴ یا ۵ یا ۶ فرنچ (هر فرنچ یک سوم میلی متر است) در رگ قرار داده می‌شود و کاتترها و وسایل مورد نیاز از آن طریق وارد سرخرگ می‌شود و شریان کشاله ران یا دست پاره نخواهد شد.

پس از اتمام کار باید هموستاز شریان صورت گیرد و قرار دادن کیسه شن هم به خاطر پدیده هموستاز است. با پیشرفت روش‌ها و کوچک شدن قطر شیت مدت زمان قرار دادن کیسه شن کم شده است و اگر از روش رادیال (دست) هم استفاد شود بیمار پس از آنژیوگرافی می‌تواند بلند شود، راه برود و همان روز ترخیص شود.

برای اطلاعات تکمیلی تر در مورد آنژیوگرافی مقاله آنژیوگرافی از اسکن طب را مطالعه نمایید.

مراحل انجام آنژیوگرافی:

آنژیوگرافی توسط رادیولوژیست و تیم پزشکی خاصی انجام می‌شود. بیمار روی میز عمل قرار می‌گیرد و سوزن و کاتتر در نقطه مشخصی قرار داده می‌شود. سپس، رنگ‌دانه به کاتتر اضافه شده و به وسیله‌ی پمپ، در عروق سیستم گردشی بدن پخش می‌شود. تصاویر اشعه X در طول فرآیند ثبت می‌شود و به طور دقیق قابل بررسی هستند.

آنژیوگرافی روشی قدرتمند و معتبر برای تشخیص بیماری‌های عروقی و قلبی است. این تکنیک تصویربرداری می‌تواند به ارائه جزئیاتی دقیق از سیستم عروقی بدن بپردازد، به خصوص در افرادی که در خطر ابتلا به بیماری قلبی هستند.

معرفی بهترین مراکز دولتی و خصوصی آنژیوگرافی شرق تهران

1- آنژیوگرافی بیمارستان نیکان حکیمیه

این مرکز درمانی بزرگترین و پیشرفته ترین بیمارستان خصوصی در منطقه شمال شرق تهران محسوب می شود و مشتمل بر بخش های ذیل می باشد:

بخش های ویژه ICU ، ICU  جراحی قلب،NICU  ، CCU  و جمعاً ۷۰ تخت ویژه  بخش های بستری جراحی عمومی، جراحی زنان، جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی، ارولوژی، آنژیوگرافی و اینترونشن کاردیولوژی، قلب و عروق، داخلی مغز و اعصاب، گوارش، گوش حلق و بینی، جراحی اطفال، جراحی قلب، اطفال و نوزادان، عفونی، ریه، شیمی درمانی اتاق های عمل فوق تخصصی و تخصصی (۲۰ اتاق عمل) و اتاق زایمان LDR می­باشد.

آنژیوگرافی نیکان حکیمیه تهران

خدمات تصویربرداری بیمارستان نیکان حکیمیه تهران :دارای بخش رادیوتراپی، براکی تراپی و IMRT و سی تی سیمولاتور با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا بخش های تصویر برداری،

بخش های دیگر بیمارستان نیکان حکیمیه تهران :آزمایشگاه بالینی و ژنتیک، فیزیوتراپی، اسکوپی، اورژانس، مراقبت های داروئی، مرکز ناباروری (IVF)، مرکز لیزر و زیبائی می­باشد.

این بیمارستان در منطقه حکیمیه تهران، بزرگراه شهید بابایی بلوار بهار بنا شده است.

اطلاعات تماس بیمارستان نیکان حکیمیه تهران

ادرس بیمارستان نیکان حکیمیه تهران : تهران،حکیمیه،خ. باباییان،خ. لاله

شماره تماس بیمارستان نیکان حکیمیه تهران : 0212912000

2- آنژیوگرافی بیمارستان عرفان

بیمارستان خصوصی تخصصی و فوق تخصصی عرفان تهران واقع در سعادت آباد، در تاریخ ۱۳۸۵/۱۲/۱۲، به منظور ارایه خدمات بهداشتی درمانی و مراقبتی پیشرفته بر مبنای پایبندی به ارزش ها و کرامات انسانی، آغاز به کار نمود. این بیمارستان با داشتن 180 تخت فعال شامل اتاق‌های تک تخته ، دو تخته و بخش های ویژه ، در زمینی به مساحت ۴۴۸۰ متر مربع و با زیربنای ۲۰۰۰۰ مترمربع در ۹ طبقه واقع شده است.

آنژیوگرافی بیمارستان عرفان تهران

این مرکز با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تیمی حرفه‌ای از پزشکان و متخصصان تشخیصی، به تشخیص بیماری‌ها با دقت و سرعت می‌پردازد. سی تی اسکن در این مرکز به عنوان یکی از بهترین روش‌های تشخیصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تخصصی‌ترین و بروزترین تکنولوژی را در تشخیص بیماری‌ها به کار می‌برد.

آدرس و تلفن بیمارستان عرفان:

تهران، منطقه دو، سعادت آباد، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری، خیابان شهید ریاضی بخشایش، بیمارستان عرفان

02123021000

3- آنژیوگرافی بیمارستان ایرانشهر

بیمارستان ایرانشهر با ظرفیت 120 تخت بیمار و 6 اتاق عمل، در زمینی به مساحت 2000 متر مربع و زیربنای تقریبی 11 هزار متر مربع در 10 طبقه در مركز تهران واقع شده است. بیمارستان ایرانشهر واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه طالقانی، خیابان شهید جواد كارگر در سال 1355 توسط 10 تن از متخصصین مجرب كشور عزیزمان تاسیس و شروع به ارائه خدمات درمانی نمود.

آنژیوگرافی بیمارستان ایرانشهر تهران

 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیمارستان ایرانشهر به وزارت بهداری وقت و سپس به دانشگاه علوم پزشكی ایران سپرده شده و پس از پیگیری های مستمر و با حكم دادگاه انقلاب اسلامی بیمارستان در سال 1376 به صاحبان اصلی اش عودت داده شد.بیمارستان ایرانشهر در حال حاضر با كادر مجرب و متخصصین و فوق تخصص های مختلف و اساتید بزرگ كشور در حال ارائه خدمات به بیماران نیازمند می باشد. این بیمارستان با اكثر بیمه های تكمیلی و همچنین بیمه خدمات درمانی قرارداد دارد.

بیمارستان دارای بخش های مختلف CCU ،ICU ، جراحی قلب، آنژیوگرافی، داخلی، جراحی عمومی، ارتوپدی، روماتولوژی، غدد، داخلی اعصاب، جراحی مغز و اعصاب و … می باشد .

نشانی : خیابان شریعتی، نرسيده به سه راه طالقاني، خیابان جواد کارگر

تلفن : 71960-021

4- آنژیوگرافی بیمارستان فوق تخصصی تهران پارس

بیمارستان تهرانپارس در سال ۱۳۷۴ جهت ارائه خدمات تخصصی وفوق تخصصی بهداشتی درمانی به مردم محروم منطقه ، توسط مرحوم فقید وعالی قدر آقای دکتر جلیل عباس زادگان و هیئت مدیره آن زمان در فلکه سوم تهرانپارس افتتاح و کار خود را با چند رشته تخصصی محدود (جراحی عمومی، زنان و زایمان، داخلی) شروع نمود.

آنژیوگرافی تهرانپارس تهران

به تدریج با تلاش های مستمر مسئولین بیمارستان دامنه ی فعالیت های تخصصی بیمارستان بر اساس نیازمندی مردم منطقه گسترش یافت، در حال حاضر این بیمارستان به عنوان یک بیماستان تخصصی و فوق تخصصی مجهز به تجهیزات پیشرفته آماده خدمات رسانی به مددجویان می باشد.

“آنژیوگرافی در بیمارستان تخصصی تهرانپارس با تعرفه دولتی انجام میشود.”

بیمه های طرف قرارداد بیمارستان تهرانپارس:

در دسته بیمه های پایه: بیمه سلامت ایران (خدمات کارمندی، ایرانیان، سایر اقشار) و نیروهای مسلح / در دسته بیمه های تکمیلی: SOS ، آتیه سازان ، آرمان، آسیا ، البرز ، ایران ، بانک تجارت ، بانک توسعه صادرات ، بانک رفاه کارگران ، بانک سپه ، بانک صادرات ، بانک صنعت و معدن ، بانک کشاورزی ، بانک مرکزی ، بانک مسکن ، بانک ملت ، بانک مهر ایران ، بیمه کار آفرین ، 15 خرداتد ، پارسیان ، تجارت نو ، دانا ، دی ، سامان ، سرمد ، سینا ، شهرداری ، صداوسیما ، کانون وکلا ، کوثر ، ما ، مجلس ، معلم ، ملت ، میهن ، نفت فلات قاره ، نوین ، هواپیمایی.

آدرس و تلفن مرکز تصویربرداری پزشکی بیمارستان تهرانپارس تهران:

تهران، تهرانپارس، نبش فلکه سوم، بیمارستان فوق تخصصی تهرانپارس

021۷۷۸۸۴۶۹۰

021-۷۷۸۸۴۶۹۰-4

5- آنژیوگرافی بیمارستان بوعلی تهران

“معرفی مجموعه آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان بوعلی”

بخش آنژیوگرافی به عنوان یک بخش فعال در زمینه قلب با پزشکان فوق تخصص و پرستاران متخصص و پرسنل زحمتکش و مسئول در راستای تحقق اهداف بیمارستان و همسو با سیاست ها و راهبردهای تدوین شده توسط وزارت محترم بهداشت و درمان از سال 1389  شروع به فعالیت کرده است.

آنژیوگرافی بیمارستان بوعلی تهران

آدرس بیمارستان: تهران، ميدان امام حسين (ع)، ابتدای خيابان دماوند

شماره تماس: 02133348036/9

6- آنژیوگرافی بیمارستان قلب شهید رجایی

بیمارستان قلب شهید رجایی تهران یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستانهای قلب در آسیا است. این بیمارستان با نام پیشین «ملکه مادر» در سال 1353 خورشیدی( 1974 میلادی) در زمان محمدرضا شاه پهلوی تاسیس و آغاز به کار کرد.

آنژیوگرافی قلب رجایی تهران

تمام خدمات تخصصی قلب در این مرکز پیشرفته درمانی انجام می شود. این بیمارستان بعنوان بهترین بیمارستان قلب در خاورمیانه شناخته شده است و روزانه پذیرای حدود 1000 بیمار از نقاط مختلف ایران و آسیا است.

بخش آنژیوگرافی با داشتن تجهیزات پزشکی منحصر به فرد و استفاده از متخصصین اینترونشنال کاردیولوژیست، یکی از قطب های علمی کشور به شمار می رود.

آدرس بیمارستان:استان تهران تهران منطقه ۳ تهران خیابان ولیعصر، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، پلاک ابتدای، 19969 ،11151

ساعت: شبانه‌روزی باز است

تلفن: 021 23921

7- آنژیوگرافی قلب بیمارستان خاتم الانبیا

بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیاء(ص) تهران در سال 1366 و به منظور تامین نیازهای درمانی فوق تخصصی که در آن سالها بیماران را برای درمان مجبور به اعزام به خارج از کشور می کرد تاسیس گردیده و با همکاری مجربترین کادرهای پزشکی و پیشرفته ترین وسایل به کار خود ادامه داد.

آنژیوگرافی بیمارستان خاتم الانبیا تهران

در شرایط حاضر این مجموعه بیمارستانی که در اغلب رشته های فوق تخصصی از جمله جراحی قلب – جراحی قفسه صدری – جراحی زانو – جراحی ستون فقرات و … فعال است به طور خودکفا به ارائه خدمات درمانی به مردم مشغول می باشد.

“در بیمارستان خاتم الانبیا خدمات آنژیوگرافی با تعرفه دولتی انجام میشود.”

آدرس بیمارستان: خیابان ولیعصر، بالاتر از بلوار میرداماد، خیابان رشید یاسمی، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیاء(ص)

تلفن: 88884040 (021)

اسکن طب برای شما همشهریان عزیز شرق تهرانی و توریست های محترم بستری فراهم کرده که به راحتی و انلاین بدون نیاز به حضور در مراکز نوبت  سنجش آنژیوگرافی قلب رایگان و یا با تعرفه دولتی در شرق تهران را رزرو کنید.

دیگر مراکز آنژیوگرافی قلب شرق تهران:

مراکز آنژیوگرافی قلب دیگری در شرق تهران هستند که میتوانند از بهترین  آنژیوگرافی قلب در شرق تهران  به شمار آیند ولی با توجه به محدودیت معرفی همه آنها در این مقاله فقط به ذکر نام و لینک دهی به صفحات هر مرکز بسنده میکنیم.

8- آنژیوگرافی بیمارستان میلاد تهران

9- آنژیوگرافی بیمارستان آراد

10- آنژیوگرافی بیمارستان بقیه الله تهران

و….

این مراکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن و با دستگاههای آنژیوگرافی قلب بروز، به ارائه خدماتی با کیفیت و بررسی دقیق بدن افراد می‌پردازند.

در نهایت، این مراکز آنژیوگرافی قلب تنها بخشی از بهترین مراکز آنژیوگرافی قلب در شرق تهران هستند. می‌توانید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد مراکز دیگر آنژیوگرافی قلب شرق تهران از صفحه اول اسکن طب با سرچ کلمات کلیدی آنژیوگرافی قلب شرق تهران، مطب آنژیوگرافی قلب در شرق تهران، و کلمات دیگر مرتبط به آنژیوگرافی قلب اطلاعات بیشتری در مورد آنژیوگرافی قلب در شرق تهران بدست بیاورید.

هزینه و قیمت آنژیوگرافی قلب در شرق تهران:

تعرفه آنژیوگرافی قلب در شرق تهران با کل کشور طبق جدول قیمت گذاری که وزارت بهداشت و آموزش پزشکی هر سال در اختیار مراکز تصویربرداری پزشکی و بیمارستان ها قرار میدهد ثابت میباشد و همه مراکز تعرفه یکسانی از بابت هر خدمت از بیماران دریافت میکنند.

“لازم به ذکر است هزینه های آنژیوگرافی قلب با توجه به خدمات دریافتی بیمار و نوع بیمه پایه و تکمیلی و همچنین قیمت خدمات  تصویربرداری،ممکن است برای هر بیمار تغییر کند.”

سریعترین و بهترین روش دریافت نوبت آنژیوگرافی قلب در شرق تهران و سراسر کشور، وبسایت تخصصی اسکن طب میباشد. شما از طریق اسکن طب میتوانید از بهترین مراکز آنژیوگرافی قلب استان تهران و سراسر کشور نوبت دریافت کنید و جواب آنژیوگرافی قلب خود را نیز از طریق اسکن طب و سیستم ارسال جواب اسکن طب از طریق لینک دریافت کنید.

چرا دریافت نوبت آنژیوگرافی قلب شرق تهران از اسکن طب:

*کاهش هزینه های بیماران در جهت دریافت نوبت و گرفتن جواب اسکن

*وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در استان  تهران و حتی سراسر کشور

*مراکز تصویر برداری ، سامانه نوبت دهی ، نیازمندی ها ، فروشگاه ، تجهیزات ، مقالات آموزشی و درخواست مشاوره و … از جمله خدماتی است که اسکن طب  تسهیل و با مطمئن ترین و سریع ترین روش ها به بیماران یاری میرساند و در کنار آنهاست .

نوبت آنژیوگرافی قلب شرق تهران

*ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران

*آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب

*ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره

معرفی و امتیاز دهی مراکز آنژیوگرافی قلب شرق تهران:

در انتهای این مقاله از اسکن طب و وقتی که برای این مقاله گذاشته اید سپاسگزاریم. امیدواریم این مقاله به شما جهت شناسایی مراکز آنژیوگرافی قلب شرق تهران و خدمات ویژه آنها کمک کرده باشد. در صورتی که نظر یا کامنتی در مورد این مراکز دارید خوشحال خواهیم شد تا با هموطنانمان و تیم اسکن طب در میان بگذارید.

لازم به ذکر است، رتبه بندی قرار داده در بالا اولویت اصلی و جایگاه واقعی مراکز نبوده و همه مراکز معرفی شده و نشده در وبسایت اسکن طب دارای رتبه و اهمیت خاصی در خدمت رسانی به بیماران میباشند.

در صورتی که مرکزی یا بیمارستانی از قلم افتاده است خوشحال خواهیم شد که آن مرکز را به صورت نظر در انتهای این مقاله معرفی نمایید.

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment