سریعترین نوبت سی تی اسکن در تهران+ 6مرکزبرتر

سریعترین نوبت سی تی اسکن در تهران، معرفی مراکز سی تی اسکن شبانه روزی تهران، مراکز سی تی اسکن خصوصی و دولتی تهران، بیمه ها و قیمت سی تی اسکن در تهران و دریافت نوبت سی تی را در این مقاله از اسکن طب مورد بررسی قرار خواهیم داد.

برای معرفی و گرفتن سریعترین نوبت سی تی اسکن تهران ابتدا بایستی مختصرا در خصوص ویژگی های مربوط به خدمات درمانی شهر تهران ارائه دهیم.

معرفی شهر تهران:

شهر تهران، پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. این شهر در برآورد سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۹٬۰۳۹٬۰۰۰ تن جمعیت داشته‌است و براساس برآورد سال ۲۰۱۸ سازمان ملل متحد، سی و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر غرب آسیا می‌باشد. کلان‌شهر تهران نیز دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است. لذا دریافت سریعترین نوبت سی تی اسکن در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است.

سی تی اسکن چیست؟

سی تی اسکن یا توموگرافی کامپیوتری (Computed Tomography scan (CT scan یکی از روش های پیشرفته تصویربرداری پزشکی است.بعد از رادیوگرافی ساده، سی تی اسکن بیشترین کمک را به بررسی ضایعات سیستم حرکتی بدن انسان بخصوص استخوان ها میکند. امروزه استفاده از سی تی اسکن جزء جدایی ناپذیر در تشخیص و حتی درمان بسیاری از بیماری ها شده است.

با استفاده از تصاویر سی تی اسکن میتوان بافت های درون بدن را مشاهده کرد و شکل آنها را بررسی نمود. با این اطلاعات میتوان از وجود بیماری های احتمالی آگاه شد. تصاویر سی تی اسکن سطح مقطع هایی از بدن را نشان میدهد.

در انجام سی تی اسکن، بیمار باید به چه نکاتی توجه کند:

سی تی اسکن یکی از روش های دقیق تصویربرداری است که با استفاده از پرتو ایکس و پردازش اطلاعات دریافتی از بیمار به توسط کامپیوتر تصاویر دقیقی را از بافت های درونی بدن تهیه میکند.

چون در سی تی اسکن از اشعه ایکس استفاده میشود قبل از تهیه آن پزشک معالج باید در جریان باردار بودن بیمار قرار گیرد. استفاده از این روش تصویربرداری در سه ماهه اول بارداری ممکن است مشکلاتی را برای جنین بوجود آورده پس ممنوع است.

محلی از بدن که از آن تصویربرداری میشود نباید حاوی فلز باشد. بطور مثال اگر از دست سی تی اسکن میشود باید انگشتر را از دست خارج کرد و یا اگر از تنه تصویربرداری میشود باید لباس هایی که گیره فلزی دارند را از تن خارج کرد. بدین منظور ممکن است لباس های ساده و یک بار مصرفی به بیمار داده شود تا از آنها استفاده کند. وجود فلز میتواند کیفی تصاویر را کاهش دهد.

دستگاه سی تی اسکن در داخل اطاق بزرگی قرار دارد که هوای داخل آن نسبتا خنک است. این دستگاه به شکل یک حلقه بزرگ بوده که یک تخت در درون آن قرار گرفته است. کامپیوتر های دستگاه در اطاق مجاور که اطاق کنترل است قرار گرفته و تکنیسین سی تی اسکن در آن اطاق عملیات تصویربرداری را هدایت میکند.

بیمار به همراه یک پرستار به داخل اطاق رفته و پرستار به وی کمک میکند تا در وضعیت مناسب بر روی تخت دراز بکشد. این وضعیت معمولا درازکش به پشت است ولی ممکن است لازم شود بیمار به پهلو و یا به شکم بخوابد. تصویربرداری سی تی اسکن به هیچ وجه درد ندارد و کل مدت تصویربرداری در غالب موارد کمتر از چند دقیقه است. پس بسیار سریع انجام میشود.

ویژگی های مراکز سی تی اسکن مجهز و مدرن:

برای یافتن یک مرکز سی تی اسکن خوب، باید به برخی مشخصات زیر توجه کرد:

1- داشتن دستگاه مجهز و مدرن: وجود یک دستگاه سی تی اسکن با کیفیت و به روز یکی از اصلی ترین ویژگی ها است.

2- تجربه و تخصص بالای پزشکان و کادر تخصصی مرکز: برای انجام اسکن سی تی اسکن، نیاز به تجربه و تخصص زیادی می باشد. بنابراین، مرکزی که پزشکان و کادر فنی مجرب و با تخصص دارد، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

3- محیط مناسب: برای انجام اسکن سی تی اسکن، نیاز به محیط مناسب و آرام برای بیمار است. بنابراین، مراکزی که به فضای آرام و مناسب برای انجام اسکن سی تی اسکن توجه دارند، می‌توانند گزینه مناسبی باشند.

4- دارا بودن گواهی‌نامه: مراکز سی تی اسکنی که دارای گواهی‌نامه‌های لازم از سازمان‌های مربوطه هستند (وزارت بهداشت، سازمان انرژی اتمی و …)، نشان می‌دهند که این مراکز مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی عمل می‌کنند و به دقت و صحت نتایج توجه دارند.

5- قیمت مناسب: قیمت یک سی تی اسکن ممکن است بین مراکز مختلف متفاوت باشد. بنابراین، باید به دنبال مراکزی بود که علاوه بر کیفیت مناسب، قیمت مناسبی هم داشته باشند.

سریعترین نوبت سی تی اسکن در تهران

برای دریافت سریعترین نوبت سی تی اسکن در تهران، ما هفت مرکز بسیار با کیفیت و شناخته شده تهران را برای انجام سی تی اسکن به شما معرفی می کنیم.

1- سی تی اسکن نیکان حکیمیه (سپید) :

مرکز تصویربرداری بیمارستان نیکان حکیمیه (سپید) تهران تقریبا تمامی روش های تصویربرداری پزشکی از جمله سونوگرفی، سی تی اسکن، MRI و اسکن سی تی اسکن را دارا می باشد. این مرکز براساس آیتم هایی که در بالا مطرح شد تقریبا تمامی آن ها را دارد. یعنی علاوه بر قیمت بسیار مناسب، دارای دستگاه سی تی اسکن بسیار با کیفیت، کادر پزشکی متخصص و دسترسی مناسب شهری در تهران می باشد.

سی تی اسکن نیکان سپید تهران

آدرس: بیمارستان نیکان حکیمیه تهران : تهران،حکیمیه،خ. باباییان،خ. لاله

شماره تماس بیمارستان نیکان حکیمیه تهران : 02129120000

2- مرکز سی تی اسکن بیمارستان بین المللی آرمان:

بیمارستان  بین المللی آرمان نیز مانند بیمارستان  نیکان حکیمیه تهران یکی از با کیفیت ترین و سریعترین مراکز سی تی اسکن در استان تهران  را دارد. این مرکز دارای دستگاه سی تی اسکن به روز و بسیار دقیقی است که می تواند بسیاری از پارامترهای مورد نظر پزشکان در اسکن سی تی اسکن را اندازه گیری نماید.

سی تی اسکن بین المللی ارمان تهران

آدرس: ادرس بیمارستان بین المللی ارمان تهران:  تهران خيابان سئول نبش 12متري اول(شهيدزكي زاده)پلاك 86

شماره تماس بیمارستان بین المللی ارمان تهران:   02141014

3- مرکز سی تی اسکن نماطب تهران:

مركز پزشكي و پرتونگاري نماطب در 22 ارديبهشت سال 1371 راه‌اندازي و تاسیس شد. اين مركز فعاليت خود را با همكاري سه نفر آغاز كرد.یکی از بنیان گذاران اين مجموعه پيش از شروع فعاليت به صورت مستقل، كار خود را از سال 1360 در صنعت سیستم‌ها و تجهيزات پزشكي آغاز كرده بود و به همين دليل به هنگام راه‌اندازي و شروع رسمي فعاليت‌هاي اين مركز پشتوانه‌هاي تجربي موفقي را با خود به مجموعه آورده بود. در آغاز فعالیت، خدمات مرکز پزشکی نماطب منحصر به  CT SCAN و MRI بود که در طول زمان و با گسترش فعاليت‌ها به خدمات فعلي توسعه پيدا كرد.

سی تی اسکن نماطب تهران

معرفی بخش سی تی اسکن مرکز تصویربرداری نما طب تهران :

اسکن های ساده – سه بعدی – اسکن های تخصصی – مغز – کرونال – اکزیال- ریه- اسکن های تخصصی  و…..که این بخش دارای یک دستگاه 16 اسلایسی پیشرفته می باشد که اسکن های این بخش توسط کارشناس با سابقه انجام می شود.

جهت دریافت نوبت از این مرکز میتوانید از طریق سامانه دریافت نوبت اسکن طب یا از طریق شماره تماسهای این مرکز هماهنگی صورت دهید.

آدرس مرکز تصویربرداری نماطب : تهران،خیابان سپاه، بین پل چوبی و میدان سپاه، شماره 116

شماره تماس: 02177501297

4- مرکز سی تی اسکن کلینیک بهبود:

کلینیک بهبود مرکز مشاوره  و غربالگری بیماری­ های گوارش و کبد  در تهران است که پروفسور محمد رضا زالی یکی از بهترین متخصصین این امر  در دنیا ،ریاست این مجموعه را عهده دار هستند. این مجموعه  با گردآوری  فوق تخصصان  گوارش و کبد که بیشتر آنها از اساتید برجسته دانشگاهی می باشند توانسته گام مهمی را در بخش درمان بیماری های گوارشی بردارد.

این مرکز دارای بخش هایی از قبیل کلینیک ها یا مطب ها،  تصویربرداری ،داروخانه، آزمایشگاه، بخش کلونوسکوپی و آندوسکوپی و … می باشد.(با مراجعه به صفحه ی اصلی سایت میتوانید به طور کامل در مورد خدمات کلینیک اطلاعات کسب کنید.)

آدرس کلینیک بهبود: تهران – خیابان شهید بهشتی – ابتدای مفتح شمالی – نبش کوچه 14 – کلینیک فوق تخصصی بهبود. شماره تماس 02188171901 02188171901

5- مرکز سی تی اسکن بیمارستان پیامبران:

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خصوصی پیامبران در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع و با زیربنای 33 هزار مترمربع در سال 1368 هجری شمسی پی ریزی گردید و در نهایت بیمارستان در سال 1381 هجری خورشیدی مورد بهره برداری قرار گرفت. این مركز در ابتدا با 200 تخت شروع به فعالیت نمود ولی با ساخت و افتتاح بخش ها و واحدهای جدید حالا زیربنایی بالغ بر شصت هزار متر مربع دارد و در حال حاضر دارای 250 تخت فعال بستری میباشد و در آینده نزدیک تعداد تخت های بستری بیمارستان به 350 تخت خواهد رسید.

سی تی اسکن بیمارستان پیامبران تهران

بيش از يك هزار پزشک در 70 رشته تخصصی و فوق تخصصی به صورت مستقيم با بيمارستان پيامبران همكاری دارند. بيش از سیصد پرستار و مامای باتجربه و بيش از پانصد پرسنل اداری و خدماتی در اين بيمارستان گرد هم آمده اند تا بهترين خدمات ممكن را به مراجعان ارائه دهند.

خدمات سی تی اسکن بیمارستان پیامبران:

– سی تی اسکن با و بدون تزریق از تمامی ارگانهای بدن

– سی تی آتژیوگرافی عروق اندام فوقانی و تحتانی

– سی تی آتژیوگرافی عروق ریوی

– سی تی آتژیوگرافی شرایین مغز و کاروتید

– سی تی آتژیوگرافی عروق بزرگ ناحیه شکم AORTA CTA

– سی تی آتژیوگرافی عروق کلیه

– سی تی آنتروگرافی برای بررسی روده کوچک

– سی تی کلونوسکوپی برای بررسی روده بزرگ

– سی تی سیسترنوگرافی برای بررسی علت نشت مایع مغزی نخاعی

-سی تی یوروگرافی برای بررسی کلیه و مجاری ادراری

-انواع بیوپسی تحت گاید سی تی فلوروسکپی

-سی تی اسکن High Resolution و Ultra High Resolution برای بررسی ریه و سایر ارگانها

-سی تی اسکن ونوگرافی

-سی تی اسکن 3D  سه بعدی

-سی تی نویگیشن

-سی تی اسکنوگرام

-انجام سی تی  اسکن جهت استفاده در رادیوتراپی CT Simulation

آدرس و تلفن بیمارستان  پیامبران تهران:

تهران، میدان دوم صادقیه، بلوار کاشانی، بلوار اباذر، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران

تلفن تماس :41-44079131-021

“جهت  دریافت سریعترین نوبت سی تی اسکن  و آگاهی از لیست تعرفه های سی تی اسکن و سایر خدمات تصویربرداری به وبسایت تخصصی  اسکن طب مراجعه کنید.”

6- مرکز سی تی اسکن نیکان غرب تهران:

بیمارستان نیکان غرب یکی از مدرن ترین مراکز درمانی ایران است که با معماری نوین، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات درمانی و بکارگیری مجرب ترین اساتید پزشکی و کادر درمانی کشور از بالاترین استانداردهای پزشکی و درمانی برخوردار است.

سی تی اسکن نیکان غرب تهران

بیمه های طرف قرار داد جهت خدمات سرپایی بیمارستان نیکان غرب تهران:

۱۵ خرداد _ البرز _ بانک رفاه کارگران _ بانک ملت _ بانک تجارت_ آرمان سفیران سلامت _ مجلس شورای اسلامی

اطلاعات تماس بیمارستان نیکان غرب تهران:

آدرس بیمارستان نیکان غرب تهران :  تهران، اتوبان همت به سمت غرب، نرسیده به میدان المپیک، روبروی پارک جوانمردان، بیمارستان نیکان غرب

تلفن تماس  بیمارستان نیکان غرب تهران: ۰۲۱۲۹۱۲۰۰۰۰

“برای دریافت نوبت دهی آنلاین وسریع به صفحه تخصصی وبسایت اسکن طب مراجعه فرمایید.”

دریافت سریعترین نوبت سی تی اسکن سایر مراکز در اسکن طب عبارت است از:

7- مرکز سی تی اسکن تصویربرداری تهران

8- مرکز سی تی اسکن و تصویربرداری دکتر شاکری (پاستورنو)

9- بیمارستان سیدالشهدا تهران

10- بیمارستان شهرام تهران

11- بیمارستان عرفان نیایش

برای آگاهی از قیمت هر خدمت سی تی اسکن میتوانید مقاله تعرفه های سی تی اسکن در اسکن طب را مطالعه کنید.

برای اگاهی از سی تی اسکن رایگان در استان تهران به صفحه وبسایت اسکن طب مراجعه کنید.

چرا دریافت نوبت از اسکن طب:

چرا دریافت سریعترین نوبت سی تی اسکن از اسکن طب:

*کاهش هزینه های بیماران در جهت دریافت نوبت و گرفتن جواب اسکن

*وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در استان تهران حتی سراسر کشور

*ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران

*آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب

سریعترین نوبت سی تی اسکن

*ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره

*مراکز تصویر برداری ، سامانه نوبت دهی ، نیازمندی ها ، فروشگاه ، تجهیزات ، مقالات آموزشی و درخواست مشاوره و … از جمله خدماتی است که اسکن طب تسهیل و با مطمئن ترین و سریع ترین روش ها به بیماران یاری میرساند و در کنار آنهاست.

معرفی و امتیاز دهی مراکز سی تی اسکن تهران:

در انتهای این مقاله از اسکن طب و وقتی که برای این مقاله گذاشته اید سپاسگزاریم. امیدواریم این مقاله به شما جهت شناسایی مراکز  سی تی اسکن تهران و خدمات ویژه آنها کمک کرده باشد. در صورتی که نظر یا کامنتی در مورد این مراکز دارید خوشحال خواهیم شد تا با هموطنانمان و تیم اسکن طب در میان بگذارید.

لازم به ذکر است، رتبه بندی قرار داده در بالا اولویت اصلی و جایگاه واقعی مراکز نبوده و همه مراکز معرفی شده و نشده در وبسایت اسکن طب دارای رتبه و اهمیت خاصی در خدمت رسانی به بیماران میباشند.

در صورتی که مرکزی یا بیمارستانی از قلم افتاده است خوشحال خواهیم شد که آن مرکز را به صورت نظر در انتهای این مقاله معرفی نمایید.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی تر در مورد سی تی اسکن علاوه بر وبسایت اسکن طب به سایت CT Scan و وبسایت Hopkins medicine مراجعه نمایید.

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment