بهترین مرکز سی تی اسکن یزد (7مرکزبرتر)+دریافت نوبت

در این مقاله از اسکن طب نحوه “دریافت نوبت از مراکز سی تی اسکن  یزد مراکز سی تی اسکن شبانه روزی یزد”، “مراکز خصوصی و دولتی یزد”، “بیمه ها و قیمت سی تی اسکن در یزد”  را نیز بررسی خواهیم کرد.

همچنین در این مقاله از اسکن طب به بررسی مراکز سی تی اسکن یزد میپردازیم. سی تی اسکن، یکی از مهمترین ابزارهای تشخیصی در پزشکی است. سی تی اسکنها به طور عمده برای تشخیص و تصویربرداری بخش‌های داخلی بدن استفاده می‌شوند، در این مقاله به بررسی بهترین مرکز دولتی و خصوصی سی تی اسکن یزد، می‌پردازیم.

مراکز سی تی اسکن یزد

قبل از بررسی بهترین مراکز سی تی اسکن یزد شهرهای استان یزد که در آنها دستگاه سی تی اسکن نصب هستند عبارتند از: یزد، میبد، اردکان، مهریز، تفت، بافق و…

 در  ادامه مقاله به بررسی به بررسی بهترین مراکز سی تی اسکن در این مناطق می پردازیم.

1- سی تی اسکن بیمارستان دکتر رهنمون یزد (بیمارستان فرخی یزد)

بیمارستان شهید دکتر رهنمون (فرخی قدیم) که از قديمي ترين بيمارستان هاي استان يزد مي باشد؛ در سال ۱۳۱۴به صورت يک بهداري تاسيس شد. با گذشت زمان و پيشرفت علم و دانش و نياز روزافزون به مرکز درماني پيشرفته تر اين بهداري به صورت يك بيمارستان در سال ۱۳۲۱ تاسيس و در سال ۱۳۲۶ به بهره داري رسيد.

پس از پيروزي انقلاب اسلامي به ياد فرخي يزدي (شاعر، روزنامه نگار و سياستمدار دوران پهلوی) به نام بيمارستان فرخي نامگذاري گرديد. لذا قدیمی ترین سی تی اسکن استان یزد به بیمارستان دکتر رهنمون تعلق دارد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رهنمون یزد

بیمارستان قدیمی شهید دکتر رهنمون با نام بيمارستان فرخي، ۴۰ هزارمتر مساحت و ۲۵۰۰ متر زيربنا داشت. ساختمان کنوني و جديد بيمارستان در هفت طبقه بالاي زيرزمين و همکف (مجموعا ۹ طبقه)، ۳۲ هزارمتر مربع زيربنا دارد. افزون بر آن بخشي از ساختمان قديمي بيمارستان همچنان باقي مانده است که به گفته دكتر محمدحسين دهقاني رئيس اين مركز، قرار است در آينده از آن بهره‌برداري شود.

بیمارستان شهیددکتر رهنمون ۳۸۰ تخت مصوب و ۲۲۶ تخت فعال دارد. این مرکز تخصص‌های ارتوپدي، اورلوژي، قلب، داخلي، جراحي عمومي، جراحي مغز و اعصاب، جراحي فک و صورت، قلب و عروق،دياليز، طب ايراني و طب کار را پوشش مي‌دهد. فيزيوتراپي، شنوائي شناسي،راديولوژي، MRI،آزمایشگاه و پاتولوژی نیز بخش پاراکلینيکي آن است.

معرفی بخش تصویربرداری در بیمارستان دکتر رهنمون یزد:

شامل رادیولوژی و سونوگرافی  و سی تی اسکن که آماده ارائه خدمات به بیماران هستند.

ادرس بیمارستان رهنمون یزد:

خیابان فرخی بیمارستان شهید دکتر رهنمون

شماره تماس بیمارستان دکتر رهنمون یزد: ۳۳۱۲۲۰۰۲

تعرفه سی تی اسکن در بیمارستان دکتر رهنمون یزد را میتوانید از صفحه این مرکز در وبسایت اسکن طب ملاحظه نمایید

2- سی تی اسکن بیمارستان سیدالشهدا یزد

بیمارستان تخصصی، فوق تخصصی سیدالشهداء یزد در سال 1349 خورشیدی به همت حضرت آیت الله شهید محمد صدوقی بنا نهاده شد. این مرکز درمانی با قدمت بالغ بر نیم قرن یکی از بیمارستان های جنرال در استان یزد است که خدمات متنوعی در حوزه بهداشت و درمان ارائه می کند. بیمارستانی با 178 تخت، بخش­های متعدد بستری، اتاق های عمل، بخش­های خدمات ویژه، درمانگاه، اورژانس و خدمات متنوع پاراکلینکی، پذیرای بیمارانی از مناطق مختلف شهر یزد میباشد.

بیمارستان سید الشهدا یزد

معرفی بخش سی تی اسکن بیمارستان سیدالشهدا یزد:

بخش CT Scan بیمارستان سیدالشهداء یزد با بهره گيري از بهترین دستگاه ها و كارشناسان خبره و مجرب قابليت انجام كليه خدمات سي تي اسكن روتين و تخصصي همچون : سي تي آنژيوگرافي كليه عروق بدن( بجز عروق كرونر قلب )، سي تي ونو گرافي ، سي تي ويرچوال كلونوسكوپي، بازسازي ساژيتال ، كرونال و سه بعدي را دارد .

اطلاعات تماس با سی تی اسکن بیمارستان سیدالشهدا یزد: 03531655331

آدرس بیمارستان سیدالشهدا: یزد خیابان امام

3- سی تی اسکن بیمارستان مرتاض یزد

ساختمان بیمارستان مرتاض در کنار یکی از خیابا ن های اصلی و مهم شهر یزد بنا شده است که این امر از دید کلی دسترسی به خدمات این مجموعه را برای شهروندان یزدی آسان کرده است و همچنین نزدیکی نسبی به مرکز شهر باعث گردیده است تا برای افراد غیربومی نیز مکان مناسبی باشد.

این ساختمان که مجوز ساخت آن در سال 1368 از وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی و سایر نهادهای مربوطه اخذ گردیده و در تاریخ1370/7/2  توسط زند ه یاد پروفسور عدل، کلنگ احداث آن را به زمین زدند. ساختمان این پروژه در زمینی به مساحت تقریبی 16500 متر مربع در 5 طبقه )زیرزمین، همکف و طبقات اول، دوم و سوم( با زیربنای 16000 متر مربع بنا گردیده است.

بیمارستان مرتاض یزد

بخش هاي آزمايشگاه – پاتولوژي – سونوگرافي- سي تي اسكن وراديولوژي اين مركز باحداكثر ظرفيت و با استفاده از بهترين وبروزترين دستگاهها وتجهيزات تمام اتوماتيك در خدمت مردم عزيز یزد ميباشد.

بیمارستان مرتاض یزد دارای خدمات تصویربرداری : رادیولوژی ، سونوگرافی ، سی تی اسکن ، سنجش تراکم استخوان،

مركز تصويربرداري بيمارستان مرتاض با پيشرفته ترين دستگاه ها و تجهيزات تصويربرداري ارائه دهنده خدمات زير ميباشد.• راديوگرافي ساده • راديوگرافي با ماده حاجب همراه با فلورسكپي جهت بررسي مري و معده( UGI )، روده باركي )ترانزيت(، كولون )باريم انما(، T-TUBE – آكلانژيوگرافي و ERCP كه وجود تجهيزات فلورسكپي امكان دريافت حداقل اشعه همراه با تهيه بهترين تصاوير را حين بررسي امكانپذير ميگرداند. • فلورسكپي جهت بررسي ريفلاكس در نوزادان و حركات ديافراگم • پانوركس ) OPG ( مورد استفاده در دندانپزشكي،شكستگي هاي فك تحتاني و …

لیست بیمه های تکمیلی طرف قرارداد:

تامین اجتماعی –  خدمات درمانی  –  ایرانیان  –  خدمات سایر اقشار  –  نیروهای مسلح  –  چادرملو  –  سنگ آهن  –  مس سرچشمه  –  زغال سنگ طبس  –  بانک کشاورزی  –  صداوسیما  –  آسیا  –  بانک ملت  –  بانک تجارت  –  بانک مرکزی  –  بانک سپه  –  دانا  –  میهن  –  کوثر  –  آرمان  –  دی  –  سینا (وزارن نیرو  –  کانون سردفتران  –  رازی  –  توسعه صادرات  –  معلم  –  ایران  –  سامان  – کمک رسان (سرمد، تجارت نو، مس، سامان، پاسارگاد، آسماری، حکمت، حافظ(محدود)، صتدوق درمان، کمک رسان خانواده)  –  البرز  –  ما

تعرفه سی تی اسکن در بیمارستان مرتاض یزد را در صفحه وبسایت اسکن طب مشاهده کنید.

آدرس بیمارستان مرتاض یزد:

یزد – خیابان کاشانی – بیمارستان مرتاض

تلفن : 03538248000, 03538248001, 03538248002, 03538248003, 03538248005, 03538248009.

4- سی تی اسکن مرکز دی یزد (دکتر نفیسی)

مرکز رادیولوژی دی یزد به مدیریت دکتر رضا نفیسی مقدم می باشد که دارای امکانات تصویربرداری سی تی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی و ماموگرافی می باشد.

نوبت دهی صبح ها برای پزشک خانم دکتر مینا سالاری و عصرها برای آقای دکتر نفیسی می باشد.

ماموگرافی فقط توسط کارشناس های خانم انجام می گیرد .

اطلاعات تماس مرکز رادیولوژی دی یزد:

آدرس مرکز مرکز رادیولوژی دی یزد :یزد، خیابان طالقانی، داخل بن بست قدس

شماره تماس مرکز مرکز رادیولوژی دی یزد :03536227017

5- مرکز سی تی اسکن سبحان یزد

، یکی از مراکز معروف استان یزد می باشد که مخاطبان بسیاری را مجذوب خود می کند. این مرکز

سی تی اسکن در کوچه حنا یزد واقع شده است، و از لحاظ موقعیت جغرافیایی به بیمارستان رهنمون فرخی و بیمارستان خاتم النبیا نزدیک است.

اسکن های ساده – سه بعدی – اسکن های تخصصی – مغز – کرونال – اکزیال و…..که این بخش دارای یک دستگاه 16 اسلایسی پیشرفته می باشد که اسکن های این بخش توسط کارشناس بصورت شبانه روز انجام می شود.

آدرس سی تی اسکن سبحان یزد: یزد- کوچه حنا- خیابان دائی بین فرخی و اویسی- بیمارستان رهنمون فرخی

شماره تماس: 03536272122

در پایان باید بگوییم که شما از طریق اسکن طب می توانید به صورت رایگان نوبت ام ار ای یزد، نوبت سونوگرافی یزد،نوبت سی تی اسکن یزد، نوبت پزشکی هسته ای یزد، نوبت ماموگرافی یزد، نوبت رادیولوژی یزد، نوبت پت اسکن یزدو نوبت رادیوگرافی دندان یزد بگیرید.

6- سی تی اسکن بیمارستان صدوقی یزد

بیمارستان شهید صدوقی یزد مرکز آموزشی درمانی جنوب شرق کشور مزين به نام سومين شهيد محراب آيت الله صدوقي (ره) است. ین ساختمان در سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رسید.

معرفی بخش سی تی اسکن بیمارستان شهید صدوقی یزد:

سی تی اسکن یک روش تصویربرداري با اشعه X  است و مواردی که بررسی اندام ها و ساختمان های داخلی بدن لازم باشد مورد استفاده قرار مي گيرد .

معمولا کسانی که در گرافی رادیولوژی يا سونوگرافي ضايعه اي ديده شده است براي سي تي اسکن ارجاع داده مي شوند .

بیمارستان صدوقی یزد

در این واحد یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ با مارک Toshiba  مدل Alexion فعال است که با وجود کارشناسان ماهر و با سابقه در موارد زیر به بیماران سرپاییي و بستهي خدمات ارائه مي دهد

سی تی اسکن های بدون کنتراست

سی تی اسکن های با کنتراست خوراکی و تزريقي

سی تی اسکن از اندام و مهره ها

سی تی اسکن ۳D  از نواحی مختلف بدن

آنژیوگرافی از ریه ، آئورت ، مغز و اندام ها

آدرس بیمارستان شهید صدوقی:  یزد ، صفاییه بلوار شهید قندي ، خيابان ابن سينا

شماره تماس سی تی اسکن بیمارستان شهید صدوقی یزد: ۳۸۲۲۴۰۰۰ الی ۳۸۲۲۴۰۰۹

7- سی تی اسکن بیمارستان افشار یزد

بیمارستان افشار در ۳ طبقه با  مساحت ۲۲۰۰۰مترمربع و زیر بنای ۱۵۷۰۰ متر مربع درشمال غربی استان یزد در سال ۱۳۵۶ به همت مرحوم آقاي محمدصادق افشار به بهره برداري رسيد و در حال حاضر يکي از مراکز درماني دولتي استان به حساب مي آيد . اين مرکز با ۲ بخش داخلي قلب، ۶  بخشCCU، ۲بخش ICU قلب، بخشهای جراحی قلب، جراحی زنان و مردان، اتاق عمل قلب، اتاق عمل جنرال، اتاق زایمان، آنژيوگرافي، الکتروفيزيولوژي، NICU ، اورژانس و اورژانس قلب با ۱۷۷ تخت فعال و ۲۳ تخت اکسترا- ستاره دار  و تجهیزات کامل می تواند به بیماران عزیز ارائه خدمت نمايد .

افشار یزد

این بیمارستان با داشتن بخشهای پاراکلینيک از قبيل آزمايشگاه ، راديولوژي، سونوگرافي، اکو و تست ورزش ، اسکن هسته اي ، هولتر ، CT آنژیوگرافی می تواند به صورت سرپائی به تمامي همشهريان عزيز چه در داخل استان وچه درخارج استان خدمت رساني کند.

این مرکز با انجام خدمات تخصصی و فوق تخصصی توسط پزشکان و اساتید مجرب و متعهد درزمينه جراحي قلب ، داخلي قلب ، آنژيوگرافي، آنژيو پلاستي بعنوان تنها مرکزدولتي قلب استان بوده که با انجام تعداد متوسط ۸۰-۷۵ عمل قلب و ۳۵۰ آنژيوگرافي و ۲۰۰ آنژيوپلاستي ماهيانه يكي ازمهم ترين مراكز قلب جنوب كشور مي باشد.

معرفی بخش سی تی اسکن بیمارستان افشار یزد:

این دستگاه برای سی تی اسکن مغز و ریه کاربرد دارد و دیگر نیازی نیست هم استانی‌ها برای این موارد به سایر بیمارستان‌ها اعزام شوند.

گفتنی است بیمارستان افشار یزد پیش از این به دستگاه سی تی آنژیو مجهز شده بود.

اطلاعات تماس با بیمارستان افشار یزد:

موقعیت بخش در بیمارستان : زیرزمین

تلفن : ۳۱۶۰۲۰۳۷-۰۳۵

ساعت کاری: ۲۴ ساعت شبانه روز

آدرس بیمارستان افشار: یزد- بلوار جمهوری اسلامی- بیمارستان محمد صادق افشار

تعرفه سی تی اسکن بیمارستان افشار یزد را میتوانید از صفحه این مرکز در وبسایت اسکن طب ملاحظه نمایید.

مراکز دیگر سی تی اسکن یزد

در این مقاله از اسکن طب به بررسی برخی از مراکز تصویربرداری سی تی اسکن در یزد، هزینه ها و تعرفه های این مراکز پرداختیم.

مراکز سی تی اسکن دیگری در یزد در شهرهای میبد و مهریز و تفت و…نیز هستند که میتوانند از بهترین مراکز سی تی اسکن در استان یزد بشمار آیند ولی با توجه به محدودیت معرفی همه آنها در این مقاله فقط به ذکر نام و لینک دهی به صفحات هر مرکز بسنده میکنیم.

  1. بیمارستان امام جعفر صادق میبد یزد
  2. بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز یزد
  3. بیمارستان شهید بهشتی تفت یزد
  4. بیمارستان ضیایی  و قائم اردکان یزد
  5. بیمارستان دکتر مجیبیان یزد

این مراکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن و با دستگاههای سی تی اسکن بروز، به ارائه خدماتی با کیفیت و بررسی دقیق بدن افراد می‌پردازند.

در نهایت، این مراکز سی تی اسکن مذکور تنها بخشی از بهترین مراکز سی تی اسکن در استان یزد هستند. می‌توانید در صورت نیاز، با مشاوره پزشکان و اطلاعات تکمیلی در مورد مراکز دیگر نیز آشنا شوید.

در این مقاله از اسکن طب 7 مرکز سی تی اسکن استان یزد  را مورد بررسی قرار دادیم. طبق تجربه‌ی متخصصان اسکن طب و بازخورد بیماران به اسکن طب در مورد این مراکز و استفاده از تجهیزات

پیشرفته، این مراکز به بیماران کمک می‌کنند تا بیماری‌هایشان را به سرعت و با دقت تشخیص دهند. انتخاب هریک از این مراکز می‌تواند به شما در تشخیص صحیح و به موقع بیماری‌ها کمک کند.

هزینه و قیمت سی تی اسکن یزد

تعرفه سی تی اسکن یزد با کل کشور طبق جدول قیمت گذاری که وزارت بهداشت و آموزش پزشکی هر سال در اختیار مراکز تصویربرداری پزشکی و بیمارستانها قرار میدهد ثابت میباشد و همه مراکز تعرفه یکسانی از بابت هر خدمت از بیماران دریافت میکنند.

لازم به ذکر است هزینه های سی تی اسکن با توجه به خدمات دریافتی بیمار و نوع بیمه پایه و تکمیلی و همچنین قیمت خدمات ممکن است برای هر بیمار تغییر کند.

جهت آگاهی و دریافت تعرفه و قیمت هر خدمت سی تی اسکن میتوانید مقاله تعرفه های سی تی اسکن در اسکن طب را مطالعه کنید.

نوبت سی تی اسکن یزد

سریعترین و بهترین روش دریافت نوبت سی تی در استان یزد وبسایت تخصصی اسکن طب میباشد. شما از طریق اسکن طب میتوانید از بهترین مراکز سی تی اسکن استان  یزد و سراسر کشور نوبت دریافت کنید و جواب اسکن خود را نیز از طریق اسکن طب و سیستم ارسال جواب اسکن طب از طریق لینک دریافت کنید.

نوبت سی تی اسکن یزد

چرا دریافت نوبت سی تی اسکن یزد از اسکن طب

  • کاهش هزینه های بیماران در جهت دریافت نوبت و گرفتن جواب اسکن
  • وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در استان یزد و حتی سراسر کشور
  • ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران
  • آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب
  • ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره
  • بررسی تخصصی مراکز تصویربرداری پزشکی
  • امکان چت با بیماران به صورت هوشمند

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment