بهترین مراکز سی تی اسکن اهواز(7مرکز) +دریافت نوبت

در این مقاله از اسکن طب نحوه “دریافت نوبت از مراکز سی تی اسکن اهواز، مراکز شبانه روزی اهواز “، “مراکز خصوصی و دولتی اهواز “، “بیمه ها و قیمت سی تی اسکن در اهواز”  را نیز بررسی خواهیم کرد.

همچنین در این مقاله از اسکن طب به بررسی مراکز سی تی اسکن  اهواز میپردازیم. سی تی اسکن، یکی از مهمترین ابزارهای تشخیصی در پزشکی است. سی تی اسکنها به طور عمده برای تشخیص و تصویربرداری بخش‌های داخلی بدن استفاده می‌شوند، در این مقاله به بررسی بهترین مرکز دولتی و خصوصی سی تی اسکن اهواز ، می‌پردازیم.

 شهرهای استان خوزستان عبارت است از: اهواز،ابادان ،بهبهان،ماهشهر،و…

 در  ادامه مقاله به بررسی به بررسی بهترین مراکز سی تی اسکن در این مناطق می پردازیم.

بهترین مراکز سی تی اسکن اهواز

شاید انتخاب بهترین مرکز سی تی اسکن اهواز سخت باشد، ولی در این مقاله و صفحات اسکن طب به بررسی مراکز مختلف تصویربرداری اهواز و سراسر کشور میپردازیم. شما میتوانید با توجه به شهر و خدمات مرکز، بهترین مرکز را انتخاب کنید.

1- سی تی اسکن مرکز تصویربرداری بیمارستان اروند اهواز:

شرکت راهیان طب ( بیمارستان اروند ) بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اروند در سال  1373 تاسیس گردد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اروند اهواز دارای گواهینامه درجه یک اعتبار بخشی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف ارائه خدمات درمانی ایمن و اثر بخش توام با عطوفت و اروندبانی با حفظ کرامت انسانی پذیرای کلیه مراجعین می باشد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اروند اهواز

بیمارستان اروند موفق به دریافت لوح تقدیر بیمارستان دوستدار کودک و کمیته حفاظت فنی در استان نائل گردیده است .

بیمارستان اروند در ایران، استان خوزستان، شهرستان اهواز، خیابان سی متری، خیابان شهید قنوانی اهواز واقع شده است.

معرفی بخش سی تی اسکن  بیمارستان اروند اهواز خوزستان:

اسکن های ساده – اسکن های سه بعدی – کرونال – معز و اعصاب – ساژیتال – اکزیال و…. با پیشرفته ترین دستگاههای اسکن توسط کارشناس بخش آماده ارایه خدمت رسانی همه روزه از ساعت 8تا 21 است.

معرفی بخش تصویربرداری در بیمارستان اروند اهواز خوزستان:

سونوگرافی ساده – سونو داپلر رنگی – شکم – لگن – اندام – اسکلتی و عضلانی – قفسه سینه – سونوگرافی زنان – رادیولوژی های سرپایی و بستری و…. که این تصویربرداری با دستگاههای مجهز و پیشرفته توسط کارشناس بخش بصورت شبانه روزی انجام می شود.که آماده ارائه خدمات به بیماران هستند.

ادرس بیمارستان اروند اهواز خوزستان:

استان خوزستان- اهواز – خیابان شریعتی (سی متری) – خیابان شهید قنواتی-

شماره تماس بیمارستان اروند اهواز خوزستان: 061-32933347

تعرفه سی تی اسکن در بیمارستان اروند اهواز خوزستان را میتوانید از صفحه این مرکز در وبسایت اسکن طب ملاحظه نمایید.

2-سی تی اسکن بیمارستان سینا اهواز خوزستان:

بیمارستان سینا واقع در شهر کوت عبدالله بیمارستانی است درمانی و آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با 251 تخت ثابت که در سال ۱۳۴۳ شمسی تأسیس گردید؛ بیمارستان سینا اهواز یکی از مراکز سی تی اسکن اهواز است و دارای بخش‌های اورژانس، ارولوژی، CCU، قلب، اطفال، جراحی زنان و زایمان، داخلی، جراحی عمومی، روانپزشکی، عفونی، ارولوژی، ارتوپدی، نورولوژی، ICU داخلی، نوزادان، گوش وحلق و بینی، NICU، ICU جراحی، اتاق عمل، دیالیز، لیبر، زایمان و کلیه بخش‌های پاراکلینیک و درمانگاهی می‌باشد.

سینا اهواز خوزستان 2

در شهریورماه ۱۳۹۰ این بیمارستان با قرار گرفتن زیر نظر واحد بین‌الملل اروند وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و داروسازی به آن اضافه گردید و بعنوان بیمارستان آموزشی واحد اروند آغاز به کار نمود. این بیمارستان دارای دستگاههای پیشرفته برای بخش تصوربردای نیز فراهم کرده است.

معرفی بخش رادیولوژی و سی تی اسکن بیمارستان سینا اهواز خوزستان:

شکم – لگن – اندام – اسکلتی و عضلانی – قفسه سینه –رادیولوژی های سرپایی و بستری- ساده و تخصصی  -زنان- رادیولوژی های اورژانسی- اسکن های ساده و تخصصی – کرونال – سکن 3بعدی  و…. که این تصویربرداری با دستگاههای مجهز و پیشرفته توسط کارشناس بخش  بصورت شبانه روزی انجام می شود. تعرفه سی تی اسکن در بیمارستان سینا اهواز خوزستان را میتوانید از صفحه این مرکز در وبسایت اسکن طب ملاحظه نمایید.

جهت دریافت نوبت سونوگرافی درخوزستان و نوبت رادیولوژی یا نوبت سی تی اسکن یا نوبت ام ار ای  از بیمارستان  سینا اهواز خوزستان نوبت دهی آنلاین از این بیمارستان و بیمارستانها و مراکز تصویربرداری دیگر در خوزستان از طریق سایت اسکن طب اقدام کنید.

آدرس بیمارستان سینا اهواز خوزستان: اهواز ، کوت عبدالله ، میدان امام علی(ع) ، خیابان پنجم گندمکار ، بیمارستان سینا اهواز استان خوزستان

شماره تماس بیمارستان اهواز استان خوزستان: 06135550593

3-مرکز تصویربرداری مفاخر پزشکی ایرانیان اهواز یا سی تی اسکن اپادانا اهواز

مرکز تصویربرداری مفاخر پزشکی ایرانیان (آپادانا ) اهواز یکی از مراکز معتبر و مجهز می باشد که دارای خدمات تصویربرداری: ام آی ار ، سی تی اسکن، رادیولوژی دیجیتال ،ماموگرافی ، تراکم استخوان ،انژیوگرافی، سونوگرافی،  OPG

خدمات تصویربرداری سی تی اسکن اهواز شامل : آنژیوگرافی بجز سی تی انژیو قلب به مراجعین ارائه می گردد.

لیست بیمه های تکمیلی طرف قرارداد:

تامین اجتماعی ، نیروهای مسلح، سردفتران، صدا و سیما و بیمه هولدینگ توسعه نیشکر و دانا ، البرز،سرمد ، تجارت نو ، سینا ، ایران بانکهای صادرات ، ملی ، تجارت

تعرفه سی تی اسکن در مرکز تصویربرداری مفاخر پزشکی ایرانیان(اپادانا)  اهواز را در صفحه وبسایت اسکن طب مشاهده کنید.

بهترین رادیولوژی اهواز
مرکز تصویربرداری مفاخر پزشکی ایرانیان (اپادانا ) اهواز

آدرس مرکز تصویربرداری مفاخر پزشکی ایرانیان (اپادانا ) اهواز :اهواز -سه راه خرمشهر – بلوار قدس – نبش سروش شمالي جنب بيمارستان آپادانا

شماره تماس مرکز تصویربرداری مفاخر پزشکی ایرانیان (اپادانا ) اهواز  :06133775959-

06133776060

4- مرکز تصویربرداری  و سی تی اسکن کیان پارس اهواز:

مرکز تصویربرداری کیان پارس اهواز در خیابان 11متری غربی در استان خوزستان واقع شده است. از خدمات این مرکز می توان به سی تی اسکن و ام ار ای اشاره کرد که روشهای مختلفی در این مرکز از  سی تی اسکن و ام ار ای در حال خدمات دهی می باشد که به آنها در ادامه مطلب اشاره خواهیم کرد. این مرکز به دلیل دستگاههای پیشرفته و کادر مجربی که دارد توانسته بیماران و مراجعه کنندگان زیادی را به خود جلب کند.

خدمات سی تی اسکن مرکز تصویربرداری کیان پارس اهواز:

سی تی اسکن اغلب برای بررسی قفسه سینه، شکم و لگن استفاده می شود. آن‌ها همچنین می‌توانند بافت سرطانی، اشیاء خارجی که مسیرهای بدن را در حین جراحی مسدود می‌کنند و آسیب‌هایی که ممکن است نیاز به جراحی داشته باشند را شناسایی کنند.

خدمات مرکز تصویربرداری کیان پارس در زمینه سی تی اسکن عبارتند از :

–         سی تی اسکن تومورها

–         سی تی اسکن استخوان

–         سی تی اسکن خونریزی داخلی

–         سی تی اسکن کلیه

–        سی تی اسکن قلب

–         سی تی آنژیو

–         سی تی اسکن مغز

–         سی تی اسکن کمر

اطلاعات تماس مرکز تصویربرداری و سی تی اسکن کیان پارس اهواز خوزستان: 06133382845

آدرس مرکز تصویربرداری کیان پارس اهواز: کیان پارس- خیابان 11 متری غربی- رادیولوژی کیان پارس

5- سی تی اسکن بیمارستان آریا اهواز خوزستان:

بیمارستان آریا اهواز ، در سال ۱۳۴۸ و در زمینی به مساحت 15000 متر مربع به همراه ۱۰۰ تخت ثابت، تأسیس شد. بیمارستان آریا اهواز استان خوزستان، مرکز درمانی است که به صورت خصوصی به فعالیت خود، ادامه می دهد. در سال ۱۳۸۹ مکان بیمارستان به خیابان ۱۷ شرقی کیانپارس انتقال داده شده و در سال ۱۳۹۴ موفق به گرفتن عنوان درجه یک، از واحد اعتبار بخشی وزارت بهداشت و درمان  می شود. در حال حاضر، 262 تخت خواب فعال دارد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آریا اهواز

بیمارستان آریا اهواز یکی از مراکز سی تی اسکن اهواز است که با کلیه بیمه های پایه و تکمیلی قرارداد دارد.

معرفی بخش رادیولوژی  و سی تی اسکن و سونوگرافی بیمارستان آریا اهواز خوزستان:

شکم – لگن – اندام – اسکلتی و عضلانی – قفسه سینه –رادیولوژی های سرپایی و بستری- ساده و تخصصی  -اسکن سه بعدی – اسکن ساده – اسکنهای تخصصی – کرونال – سونوهای ساده و تخصصی – داپلر رنگی و…. که این تصویربرداری با دستگاههای مجهز و پیشرفته توسط کارشناس بخش  آقای دکتر وهابی بصورت شبانه روزی انجام می شود.

اطلاعات تماس با بیمارستان آریا اهواز خوزستان:  0613337831

آدرس بیمارستان اریا اهواز:

اهواز ، کیانپارس ، خیابان 17 شرقی ، جنب مخابرات ، بیمارستان آریا

در پایان باید بگوییم که شما از طریق اسکن طب می توانید به صورت رایگان نوبت ام ار ای اهواز ، نوبت سونوگرافی  اهواز، نوبت سی تی اسکن  اهواز، نوبت پزشکی هسته ای اهواز، نوبت ماموگرافی اهواز، نوبت رادیولوژی  اهواز، نوبت پت اسکن اهواز و نوبت رادیوگرافی دندان اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان و حتی سراسر کشور بگیرید.

6- سی تی اسکن مرکز جامع تصویربرداری اکسین اهواز خوزستان:

مرکز جامع تصویربرداری اکسین، مجموعه ای مجهز، کامل و به روز است؛ که با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته تشخیصی دنیا، گام مهمی در حوزۀ خدمات تشخیصی پزشکی در کشور، برداشته است. ارائۀ دقیقترین و سریعترین خدمات تشخیصی از مراجعۀ بیماران به سایر استان ها جلوگیری می کند؛ که این امرباعث ارتقاء سطح کیفی درمان در استان خواهد شد.

محیطی آرام و لوکس، تجهیزات پیشرفته و کادر درمانی متخصص باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود. همچنین موجب ایجاد قطب گردشگری سلامت از کشورهای همجوار خواهد شد.

در مرکز اکسین با استفاده از تجهیزات روز دنیا و کادر متخصص، دقیقترین و سریعترین عکسبرداری تشخیص پزشکی انجام می­شود. که این امر موجب سرعت بخشیدن به فرآیند درمان مراجعه کنندگان مرکز خواهد شد. در کشور مرکز اکسین به عنوان جامع ترین مرکز تشخیصی پزشکی، این خدمات را در اختیار هموطنان قرار داده است.

یکی از خدمات مرکز تصویربرداری اکسین اهواز سی تی اسکن میباشد. سی تی اسکن دستگاه هاي زيمنس مدل  فورس ۳۸۴اسلايس و دستگاه ۱۶ اسلايس مدل سوماتوم پاور زيمنس سي تي اسكن يا همان توموگرافي كامپيوتري با استفاده از اشعه ايكس است. یکی از بهترین دستگاههای سی تی اسکن اهواز متعلق به مرکز اکسین میباشد.

اين مركز اولين مركز خصوصي كشور است كه از دستگاه ۳۸۴ اسلايس بهره برداري مي كند دستگاه هاي سي تي اسكن جديد برعكس مدلهاي قبلي و فعلي امكان بررسي عملكردي بررسي دايناميك و بررسي ميزان خون رساني و پرفيوزن بافتهاي مختلف از جمله قلب و مغز و ريه و آنژيوگرافي عروق مختلف و اندامهاي مختلف را فراهم مي كنند.

دستگاه سي تي اسكن ۳۸۴ اسلایس سوماتوم فورس زيمنس دستگاه فوق العاده توانمندي است كه با دو تيوب مولد اشعه ايكس كار مي كند و امكان انجام تصوير گيري در زمانهاي بسيار پايين و انرژي هاي مختلف را فراهم مي كند.تصاوير با طيفهاي رنگي مختلف را در دسترس قرار مي دهد كه در تشخيص بسيار كمك كننده است.

تكنولوژي خاص اين دستگاه و سرعت انجام آن باعث افزايش كيفيت تصاوير و كاهش شديد پرتوگيري بيماران مي شود در اين دستگاه در آزمونهاي با تزريق ماده حاجب ميزان دارو نسبت به دستگاه هاي ديگر در حد نصف مي باشد.به طور مثال اگر در بررسي آنژيو قلب بيمار در دستگاه هاي ديگر هشتاد يا صد سي سي دارو مصرف مي كنند در اين دستگاه با نصف اين ميزان دارو قابل انجام است در نتيجه خطرات دارو براي بيمار وكليه بيمار نصف مي شود.

قدرت تفكيك فضايي و رزولوشن سي تي آنژيو ها با دستگاه سوماتوم فورس زيمنس بسيار بالا بوده به طوري كه پزشكان به نتايج حاصله از اين دستگاه بسيار اعتماد دارند.

اين دستگاه به خاطر سرعت بسيار بالا امكان انجام كل بدن را در ده ثانيه دارد و يا كل قلب را در يك چهارم ثانيه وكمتر از زمان يك ضربان قلب انجام مي دهد افراد و پزشكاني كه به سلامت خود و فرزندان و بيماران خود اهميت مي دهند ترجيح خواهند داد كه آزمون تصويربرداري انها با اين دستگاه سي تي اسكن انجام شود.با توجه به سرعت بالاي  دستگاه امكان انجام سي تي اسكنهاي كودكان و افراد بي قرار بدون بيهوشي و يا خواب امكان پذير است.

جهت پشتيباني نوبت دهي آنلاين، و دریافت مشاوره، مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوي شما خواهد بود.

طرف قرارداد همۀ بیمه ها

ساعت کاری: همه روزه به صورت ۲۴ ساعته

تلفن : ۰۶۱۳۱۴۴

آدرس: اهواز- زیتون کارمندی- خیابان زاویه- نبش خیابان فروغ

7- سی تی اسکن بیمارستان شهید بقایی اهواز خوزستان:

بیمارستان شهید بقایی اهواز ، بیمارستانی نظامی و درمانی واقع در شهر اهواز و استان خوزستان که وابسته به مرکز بهداری رزمی جنب سپاه است و در سال ۱۳۶۰ شمسی تأسیس گردید و هم اکنون ۱۲۰تخت ثابت دارد.

معرفی بخش سی تی اسکن بیمارستان شهید بقایی اهواز خوزستان:

انجام سی تی اسکن شکم – سی تی اسکن لگن – اندام – سی تی اسکن اسکلتی و عضلانی – سی تی اسکن قفسه سینه – سی تی اسکن ساده و تخصصی در یکی از بهترین مراکز سی تی اسکن اهواز یعنی بیمارستان شهید بقایی اهواز بصورت شبانه روزی انجام می شود.

تعرفه سی تی اسکن بیمارستان  شهید بقایی اهواز خوزستان طبق قیمت سی تی اسکن مصوب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام میشود.

مراکز دیگر سی تی اسکن اهواز و استان خوزستان

مراکز سی تی اسکن دیگری در استان خوزستان در شهرهای ابادان،دزفول،.ماهشهر و بهبهان و….نیز هستند که میتوانند از بهترین مراکز سی تی اسکن در استان خوزستان بشمار می آیند ولی با توجه به محدودیت معرفی همه آنها در این مقاله فقط به ذکر نام و لینک دهی به صفحات هر مرکز بسنده میکنیم.

  • مرکزتصویربرداری روناش دزفول
  • مرکز تصویربرداری امام حسن مجتبی ماهشهر
  • مرکز تصویربرداری پیام سلامت ابادان
  • بیمارستان دکتر گنجویان دزفول
  • مرکز تصویربرداری اوای تندرستی ابادان
  • بیمارستان طالقانی ابادان

این مراکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن و با دستگاههای سی تی اسکن بروز، به ارائه خدماتی با کیفیت و بررسی دقیق بدن افراد می‌پردازند.

در نهایت، این مراکز سی تی اسکن اهواز مذکور تنها بخشی از بهترین مراکز سی تی اسکن در استان خوزستان  هستند. می‌توانید در صورت نیاز، با مشاوره پزشکان و اطلاعات تکمیلی در مورد مراکز دیگر نیز آشنا شوید.

در این مقاله از اسکن طب 7 مرکز سی تی اسکن اهواز را مورد بررسی قرار دادیم. طبق تجربه‌ی متخصصان اسکن طب و بازخورد بیماران به اسکن طب در مورد این مراکز و استفاده از تجهیزات پیشرفته، این مراکز به بیماران کمک می‌کنند تا بیماری‌هایشان را به سرعت و با دقت تشخیص دهند. انتخاب هریک از این مراکز می‌تواند به شما در تشخیص صحیح و به موقع بیماری‌ها کمک کند.

هزینه و قیمت سی تی اسکن اهواز

تعرفه سی تی اسکن اهواز با کل کشور طبق جدول قیمت گذاری که وزارت بهداشت و آموزش پزشکی هر سال در اختیار مراکز تصویربرداری پزشکی و بیمارستانها قرار میدهد ثابت میباشد و همه مراکز تعرفه یکسانی از بابت هر خدمت از بیماران دریافت میکنند.

لازم به ذکر است هزینه های سی تی اسکن با توجه به خدمات دریافتی بیمار و نوع بیمه پایه و تکمیلی و همچنین قیمت خدمات  تصویربرداری،ممکن است برای هر بیمار تغییر کند.

جهت آگاهی و دریافت تعرفه و قیمت هر خدمت سی تی اسکن میتوانید مقاله تعرفه های سی تی اسکن در اسکن طب را مطالعه کنید.

نوبت سی تی اسکن اهواز

سریعترین و بهترین روش دریافت نوبت سی تی اسکن اهواز ،وبسایت تخصصی اسکن طب میباشد. شما از طریق اسکن طب میتوانید از بهترین مراکز سی تی اسکن استان  خوزستان و سراسر کشور نوبت دریافت کنید و جواب اسکن خود را نیز از طریق اسکن طب و سیستم ارسال جواب اسکن طب از طریق لینک دریافت کنید.

نوبت سی تی اسکن اهواز

چرا دریافت نوبت سی تی اسکن اهواز از اسکن طب؟

کاهش هزینه های بیماران در جهت دریافت نوبت و گرفتن جواب اسکن

وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در استان خوزستان و حتی سراسر کشور

ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران

آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب

ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره

بررسی تخصصی مراکز تصویربرداری پزشکی

امکان چت با بیماران به صورت هوشمند همراهی بیمار از لحظه اخذ نوبت تا دریافت جواب خدمات

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سی تی اسکن از سایت Mayoclinic دیدن نمایید.

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment