بهترین مراکز سی تی اسکن رشت(8مرکزبرتر)+دریافت نوبت

 سی تی اسکن رشت، بهترین مراکز سی تی در رشت، نوبت سریع سی تی در رشت، مراکز خصوصی و دولتی، مراکز سی تی اسکن رشت با بیمه‌های تامین اجتماعی و خدمات درمانی و هزینه سی تی اسکن در رشت را در این مقاله از اسکن طب بررسی می‌کنیم.

همچنین در این مقاله از اسکن طب به بررسی مراکز سی تی اسکن استان گیلان می‌پردازیم. سی تی اسکن، یکی از مهم‌ترین ابزارهای تشخیصی در پزشکی است. سی تی اسکنها به‌طور عمده برای تشخیص و تصویربرداری بخش‌های داخلی بدن استفاده می‌شوند، در این مقاله به بررسی بهترین مرکز دولتی و خصوصی سی تی اسکن  استان گیلان می‌پردازیم.

گیلان دهمین استان پرجمعیت و دومین استان پرجمعیت شمال ایران پس از استان مازندران است. تراکم جمعیت در این استان با ۱۷۷ نفر در هر کیلومترمربع جایگاه سوم را در ایران دارد. کلان‌شهر رشت با داشتن ۴۶ درصد جمعیت کل استان، مرکز و پرجمعیت‌ترین شهر شمال کشور و یازدهمین شهر پرجمعیت ایران است.

شهرهای استان گیلان عبارت است از:رشت، تالش، انزلی، لاهیجان، رودسر، لنگرود، صومعه‌سرا، آستانه اشرفیه، رودبار و فومن و……

در  ادامه مقاله به بررسی  بهترین مراکز سی تی اسکن در شهر رشت می‌پردازیم.

مراکز سی تی اسکن رشت

1- سی تی اسکن پارس رشت

بیمارستان پارس در استان گیلان شهرستان رشت واقع‌شده است که دارای 225 تخت و به مساحت 25000 و در سال 1396 افتتاح شده است این بیمارستان دارای خدمات درمانی و بستری نیز هست و همچنین دارای خدمات پاراکلینیک و کلینیکی است . خدمات تصویربرداری این بیمارستان شامل سونوگرافی رادیولوژی ، سی تی اسکن و ام ار ای هست.

سی تی اسکن رشت بیمارستان پارس

برای دریافت سریعترین نوبت سی تی اسکن رشت و آگاهی از تعرفه و هزینه سی تی اسکن و سایر خدمات تصویربرداری به وب‌سایت تخصصی اسکن طب مراجعه کنید.

آدرس بیمارستان پارس رشت: رشت، بلوار شهید قلی پور، بیمارستان پارس

شماره تماس بیمارستان پارس رشت: 34233 – 013

2- سی تی اسکن بیمارستان قائم رشت

آغاز عملیات ساختمانی بیمارستان بین‌المللی قائم(عج) در سال1388 و بهره‌برداری از آن در فروردین 1392 بوده است. این بیمارستان در زمینی به مساحت 12000 متر مربّع و با زیربنایی بالغ بر 20000 متر مربّع در شش طبقه در شهر رشت واقع‌شده است.

بیمارستان برای رفاه حال بیماران با کلیه سازمان‌های بیمه‌ای پایه و تکمیلی، بانک‌ها و سازمان‌های بزرگ قرارداد همکاری منعقد کرده است.

سی تی اسکن بیمارستان قائم رشت

بخش‌های پاراکلینیک بیمارستان قائم رشت:

ام ار ای- سی تی اسکن- رادیولوژی – سونوگرافی- ماموگرافی- OPG – آزمایشگاه – فیزیوتراپی- اکو- سنگ شکن – لیزیک

آدرس بیمارستان بین المللی قائم رشت: آدرس : رشت – میدان یخسازی- بلوار شهید افتخاری – بیمارستان بین المللی قائم(عج)

شماره تماس بیمارستان بین المللی قائم: 01333565011

3- مرکز تصویربرداری سپهر رشت

مرکز تصویربرداری سپهر رشت با داشتن قرارداد با تمامی بیمه‌ها میزان رضایت شما را از این نظر هم بالا خواهد برد. مرکز سپهر رشت ارائه دهنده انواع خدمات تصویربرداری پزشکی است، این مرکز یکی از مراکز سی تی اسکن رشت است که میتواند تمامی نیازهای شما را در این زمینه برطرف سازد.

 کلینیک سپهر رشت از پیشگامان حوزه سلامت همواره سعی کرده تا با گردآوری تجربیات متخصصانی همچون دکتر خوشه رسام و دستگاه های بروز دنیا خدمات منحصربه‌فردی در این مرکز عکس‌برداری سپهر رشت به افراد ارائه می‌دهد

سی تی اسکن سپهر رشت

خدمات ارائه‌شده در این مرکز عبارت است از: سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ام آر آی، ماموگرافی، پانورکس

بیمه های طرف قرارداد :طرف قرارداد با کلیه بیمه ها

آدرس تصویربرداری سپهر رشت: گلسار-حدفاصل صابرین و قلی پور-مرکز تصویربرداری پزشکی سپهر

شماره تماس: ۰۱۳۳۳۱۲۴۹۵۵

4- تصویربرداری مرکز فاضل پور رشت

مرکز تصویربرداری دکتر فاضل پور در خیابان امام خمینی، شهر رشت استان گیلان واقع‌شده است. این مرکز یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تصویربرداری در خیابان امام خمینی هست که دارای خدمات چون  سی تی اسکن،سونوگرافی و رادیولوژی است.

سی تی اسکن دکتر فاضل پور رشت

آدرس تصویربرداری فاضل پور:             رشت خ امام چهارراه میکائیل شماره 84

شماره تماس: 01333332088

5- سی تی اسکن بیمارستان رسول اکرم رشت

این بیمارستان در سال ١٣٧٩ در زمینی به مساحت ٢٢٠ هزار متر مربع در ٢ طبقه و با مساحت ٣٣٠٠٠ متر مربع زیربنا با ١٠٠ تخت فعال شروع به کار نمود و هم‌اکنون تعداد تخت‌های فعال آن به ١٩٨ تخت رسیده است.

بیمارستان مجهز به  پیشرفته‌ترین دستگاه ام آر آی ١/٥ تسلا و سی تی اسکن ١٦ اسلایس هست .طرح نظام ارجاع داخلی در بیمارستان انجام می‌شود و همچنین پرونده بیماران مزمن به‌صورت الکترونیکی برای ٤ گروه دیابت ،فشارخون ،قلبی و اعصاب و روان تشکیل می‌گردد.

سی تی اسکن رشت بیمارستان رسول اکرم

“بیمه های تحت پوشش بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت”:

بیمه کمیته امام خمینی,بیمه سایر اقشار,بیمه روستایی,بیمه کارکنان دولت,بیمه نیروهای مسلح,بیمه تأمین اجتماعی,بیمه سلامت

آدرس بیمارستان: گیلان ، رشت ، بالاتر از میدان گیل ، بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)

شماره تماس: 01333662218, 01333662217, 01333662216, 01333662215, 01333662214

6- سی تی اسکن گلسار رشت

رادیولوژی گلساران از بهترین و پیشرفته‌ترین مراکز تصویربرداری هست که این مرکز در شهر رشت چهارراه گلسار واقع‌شده است. خدماتی که در این مرکز قابل انجام هست سونوگرافی و رادیولوژی  و سی تی اسکن و…می‌باشند.

سی تی اسکن رشت بیمارستان گلسار

آدرس بیمارستان گلسار رشت: گلسار- بلوار سمیه- خیابان 142, رشت

 شماره تماس: 01333111718-

7- سی تی اسکن بیمارستان آریا رشت

بیمارستان آریا رشت با پیشتازی در بهره‌گیری از خدمات نوین درمانی و تشخیصی ،همراه با افزایش رضایتمندی و مشارکت بیماران،مراجعان و کارکنان، معرف الگویی موفق در مدیریت پیشرفته بیمارستانی هست.

با توجه به قرار گرفتن بیمارستان آریا در مسیر ترافیکی جاده رشت به انزلی و فعال بودن بخش اورژانس و بخش ارتوپدی بخش رادیولوژی نقش مهمی را در انجام امور پاراکلینکی مربوط به بیماران ترافیکی استان گیلان ایفا می‌نماید.

در بیمارستان آریا رشت  انواع روش‌های مختلف سی تی اسکن برای تمام قسمت‌های بدن انجام می‌شود.

سی تی اسکن بیمارستان آریا رشت

 بیمه های طرف قرارداد بیمارستان آریا:  بیمارستان در حال حاضر با بیمه های ایران، پارسیان، دانا، معلم

میهن،بانک‌ها،صداوسیما،15خرداد ، شرکت نفت ، بیمه رازی ، بیمه آسیا ،بیمه سامان ، بیمه آرمان، بیمه نوین ، بیمه کارآفرین، بیمه SOS و …. قرارداد دارد.

آدرس بیمارستان آریا رشت: بلوار انزلی ، جنب فرودگاه بین المللی سردارجنگل

شماره تماس: 33759790-013

8- سی تی اسکن بیمارستان رازی رشت

بیمارستان رازی رشت از جمله بیمارستان‌های عمومی (جنرال) مجهز در رشت است. این بیمارستان درسال 1346 تأسیس گردید و در حال حاضر دارای 240 تخت فعال هست.

در بیمارستان رازی خدمات سی تی اسکن با تعرفه دولتی انجام میشود.

سی تی اسکن رشت بیمارستان رازی

نهاد ها و بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان رازی رشت :

• خدمات درمانی • خدمات درمانی نیروهای مسلح • تامین اجتماعی • کمیته امداد • بیمه ایران • زندان • شرکت نفت • بانک سپه • صداوسیما جمهوری اسلامی ایران • بیمارستان ولیعصر(عج)رشت • نیروهای انتظامی

آدرس بیمارستان رازی: رشت خیابان سردار جنگل

شماره تماس: 2 الی 01333541001 ، 01333550028

دیگر مراکز برتر سی تی اسکن رشت

مراکز سی تی اسکن دیگری  در استان گیلان در شهرهای  رشت و لاهیجان و تالش و فومن و…نیز هستند که می‌توانند از بهترین مراکز سی تی اسکن در استان گیلان بشمار آیند ولی با توجه به محدودیت معرفی همه آن‌ها در این مقاله فقط به ذکر نام و لینک دهی به صفحات هر مرکز بسنده می‌کنیم.

  1. سی تی اسکن مارلیک رشت
  2. سی تی اسکن بیمارستان بیست و دوم بهمن
  3. سی تی اسکن نگاه
  4. سی تی اسکن دلیلی رشت
  5. سی تی اسکن بیمارستان نورانی تالش
  6. سی تی اسکن بیمارستان بهشتی انزلی
  7. سی تی اسکن آتیه رشت
  8. و…..

این مراکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن و با دستگاه‌های سی تی اسکن بروز، به ارائه خدماتی باکیفیت و بررسی دقیق بدن افراد می‌پردازند.

درنهایت، این مراکز سی تی اسکن مذکور تنها بخشی از بهترین مراکز سی تی اسکن در استان گیلان  هستند. می‌توانید در صورت نیاز، با مشاوره پزشکان و اطلاعات تکمیلی در مورد مراکز دیگر نیز آشنا شوید.

در این مقاله از اسکن طب8مرکز سی تی اسکن استان گیلان را موردبررسی قراردادیم. طبق تجربه‌ی متخصصان اسکن طب و بازخورد بیماران به اسکن طب در مورد این مراکز و استفاده از تجهیزات

پیشرفته، این مراکز به بیماران کمک می‌کنند تا بیماری‌هایشان را به‌سرعت و با دقت تشخیص دهند. انتخاب هریک از این مراکز می‌تواند به شما در تشخیص صحیح و به‌موقع بیماری‌ها کمک کند.

هزینه و قیمت سی تی اسکن رشت

تعرفه سی تی اسکن رشت و استان گیلان با کل کشور طبق جدول قیمت‌گذاری که وزارت بهداشت و آموزش پزشکی هر سال در اختیار مراکز تصویربرداری پزشکی و بیمارستانها قرار میدهد ثابت میباشد و همه مراکز تعرفه یکسانی از بابت هر خدمت از بیماران دریافت میکنند.

لازم به ذکر است هزینه های سی تی اسکن با توجه به خدمات دریافتی بیمار و نوع بیمه پایه و تکمیلی و همچنین قیمت خدمات ممکن است برای هر بیمار تغییر کند.

جهت آگاهی و دریافت تعرفه و قیمت هر خدمت سی تی اسکن میتوانید مقاله تعرفه های سی تی اسکن در اسکن طب را مشاهده نمایید.

نوبت سی تی اسکن رشت

سریعترین و بهترین روش دریافت نوبت سی تی در رشت و استان گیلان وبسایت تخصصی اسکن طب میباشد. شما از طریق اسکن طب میتوانید از بهترین مراکز سی تی اسکن استان گیلان و سراسر کشور نوبت دریافت کنید و جواب اسکن خود را نیز از طریق اسکن طب و سیستم ارسال جواب اسکن طب از طریق لینک دریافت کنید.

نوبت سی تی اسکن رشت

چرا دریافت نوبت از اسکن طب

مراکز تصویربرداری ، سامانه نوبت دهی ، نیازمندی ها ، فروشگاه ، تجهیزات ، مقالات آموزشی و درخواست مشاوره و … از جمله خدماتی است که اسکن طب  تسهیل و با مطمئن ترین و سریع ترین روش  ها به بیماران یاری میرساند و در کنار آنهاست

کاهش هزینه های بیماران در جهت دریافت نوبت و گرفتن جواب اسکن

وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در استان گیلان و حتی سراسر کشور

ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران

آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب

ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره

بررسی تخصصی مراکز تصویربرداری پزشکی

کاملترین پکس PACS و لینک جوابدهی اینترنتی در ایران

امکان چت با بیماران به‌صورت هوشمند

پیگیری و پشتیبانی بیماران از زمان رزرو نوبت تا تایید نهایی و انجام خدمات و حتی جوابدهی پس از انجام خدمات

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment