بهترین مراکز ام ار آی اهواز(+7مرکز)+دریافت نوبت

ام ار آی اهواز، معرفی مراکز دولتی و خصوصی، سریعترین نوبت ام ار ای در اهواز، بیمه ها و قیمت  ام آر آی در اهواز، مراکز  ام ار آی شبانه روزی اهواز مراکز خصوصی و دولتی اهواز و تعرفه و قیمت ام ار ای در اهواز را در این مقاله از اسکن طب بررسی خواهیم کرد.

اهواز، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر جنوب غرب کشور است. این کلان‌شهر، سی و چهارمین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است. اهواز دارای تعداد بسیار زیادی پل است و به همین دلیل به شهر «پل‌ها» معروف است. همچنین، اهواز شب‌های بسیار زیبایی در کنار رود کارون دارد، به این دلیل اهواز را به شهر شب‌ها نیز، می‌شناسند.با توجه به جمعیت بالا طبیعتا تقاضای خدمات پزشکی و حتی ام آر آی در شهر اهواز افزایش می یابد. لذا پیدا کردن بهترین مراکز ام آر آی در شهر اهواز اهمیت پیدا میکند.

همچنین در این مقاله از اسکن طب به بررسی مراکز ام آر آی اهواز میپردازیم. ام آر آی یکی از مهمترین ابزارهای تشخیصی در پزشکی است.

در ابتدای مقاله توضیح مختصری درمورد مدالیته ام آر آی خدمت هموطنان گرامی و مردم خونگرم اهواز ارائه میدهیم.

معرفی خلاصه ای از ام ار آی

با ام آر آی می توان تصویری دقیق از بافت ها و اندام های داخلی بدن در تمامی قسمت ها با استفاده از امواج مغناطیسی و امواج رادیویی به دست آورد. با استفاده از این تصویر ها می توان علت درد و برخی  فرضیات درباره برخی بیماری ها را مشخص نمود اما در نظر داشته باشید برای تهیه عکس MRI به مراکزی مراجعه کنید که دارای دستگاه های مدرن و باکیفیت می باشد و دارای پزشکان باتجربه و ماهر می باشند و می توانند گزارشی دقیق از توصیف عکس ها تهیه کنند از این رو ما برای راحتی شما در ادامه این مطلب به معرفی بهترین مراکز ام آر ای (MRI) در اهواز می پردازیم.

شهرهای استان خوزستان عبارت است از: اهواز، ابادان ، بهبهان، ماهشهر،و…

در ادامه مقاله به بررسی به بررسی بهترین مراکز ام آر آی اهواز و استان خوزستان می پردازیم.

ام ار آی اهواز و معرفی مراکز خصوصی و دولتی و بیمه ها

1- مرکز تصویربرداری مفاخر پزشکی ایرانیان اهواز یا ام آر آی آپادانا اهواز

مرکز تصویربرداری مفاخر پزشکی ایرانیان (اپادانا ) اهواز یکی از مراکز معتبر و مجهز ام آر آی اهواز می باشد که دارای خدمات تصویربرداری: ام آی ار ، سی تی اسکن ، رادیولوژی دیجیتال ،ماموگرافی ، تراکم استخوان ،انژیوگرافی ،سونوگرافی  ،  OPG

ام ار آی اهواز مفاخر پزشکی آپادانا

لیست بیمه های تکمیلی طرف قرارداد مرکز تصویربرداری مفاخر پزشکی ایرانیان اهواز

تامین اجتماعی ، نیروهای مسلح، سردفتران، صدا و سیما و بیمه هولدینگ توسعه نیشکر و دانا ، البرز،سرمد ، تجارت نو ، سینا ، ایران بانکهای صادرات ، ملی ، تجارت

تعرفه  ام آر آی در مرکز تصویربرداری مفاخر پزشکی ایرانیان(اپادانا) اهواز را در صفحه وبسایت اسکن طب مشاهده کنید.

آدرس مرکز تصویربرداری مفاخر پزشکی ایرانیان (اپادانا ) اهواز: اهواز -سه راه خرمشهر – بلوار قدس – نبش سروش شمالي جنب بيمارستان آپادانا

شماره تماس مرکز تصویربرداری مفاخر پزشکی ایرانیان (اپادانا ) اهواز  :06133775959-

06133776060

2- ام آر آی بیمارستان سینا اهواز خوزستان

بیمارستان سینا واقع در شهر کوت عبدالله  بیمارستانی است درمانی و آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با 251 تخت ثابت که در سال ۱۳۴۳ شمسی تأسیس گردید؛ و دارای بخش‌های اورژانس، ارولوژی، CCU، قلب، اطفال، جراحی زنان و زایمان، داخلی، جراحی عمومی، روانپزشکی، عفونی، ارولوژی، ارتوپدی، نورولوژی، ICU داخلی، نوزادان، گوش وحلق و بینی، NICU، ICU جراحی، اتاق عمل، دیالیز، لیبر، زایمان و کلیه بخش‌های پاراکلینیک و درمانگاهی می‌باشد.

ام ار آی بیمارستان سینا اهواز

در شهریورماه ۱۳۹۰ این بیمارستان با قرار گرفتن زیر نظر واحد بین‌الملل اروند وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و داروسازی به آن اضافه گردید و بعنوان بیمارستان آموزشی واحد اروند آغاز به کار نمود. این بیمارستان دارای دستگاههای پیشرفته برای بخش تصوربردای نیز فراهم کرده است.

تعرفه ام آر آی در بیمارستان سینا اهواز خوزستان را میتوانید از صفحه این مرکز در وبسایت اسکن طب ملاحظه نمایید.

جهت دریافت نوبت ام ار آی اهواز و خوزستان و نوبت رادیولوژی یا نوبت سی تی اسکن یا نوبت سونوگرافی از بیمارستان یا مراکز ام ار آی اهواز و استان خوزستان، میتوانید از نوبت دهی آنلاین اسکن طب اقدام کنید.

آدرس بیمارستان سینا اهواز خوزستان: اهواز ، کوت عبدالله ، میدان امام علی(ع) ، خیابان پنجم گندمکار ، بیمارستان سینا اهواز استان خوزستان

شماره تماس بیمارستان اهواز استان خوزستان: 06135550593

3- ام ار آی بیمارستان اروند اهواز

شرکت راهیان طب ( بیمارستان اروند ) بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اروند در سال  1373 تاسیس گردد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اروند اهواز دارای گواهینامه درجه یک اعتبار بخشی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف ارائه خدمات درمانی ایمن و اثر بخش توام با عطوفت و اروندبانی با حفظ کرامت انسانی پذیرای کلیه مراجعین می باشد.

بیمارستان اروند موفق به دریافت لوح تقدیر بیمارستان دوستدار کودک و کمیته حفاظت فنی در استان نائل گردیده است .

بیمارستان اروند در ایران، استان خوزستان، شهرستان اهواز، خیابان سی متری، خیابان شهید قنوانی اهواز واقع شده است.

ام ار آی اهواز بیمارستان اروند

معرفی بخش ام آر آی بیمارستان اروند اهواز خوزستان:

با پیشرفته ترین دستگاههای  ام آر آی توسط کارشناس بخش آماده ارایه خدمت رسانی همه روزه از ساعت 8تا 21 است.

ادرس بیمارستان اروند اهواز خوزستان:

استان خوزستان- اهواز – خیابان شریعتی (سی متری) – خیابان شهید قنواتی-

شماره تماس بیمارستان اروند اهواز خوزستان: 061-32933347

4- مرکز تصویربرداری و ام آر آی کیان پارس اهواز

مرکز تصویربرداری کیان پارس اهواز در خیابان 11متری غربی در استان خوزستان واقع شده است. از خدمات این مرکز می توان به سی تی اسکن و ام ار ای اشاره کرد که روشهای مختلفی در این مرکز از  سی تی اسکن و ام ار ای در حال خدمات دهی می باشد که به آنها در ادامه مطلب اشاره خواهیم کرد. این مرکز به دلیل دستگاههای پیشرفته و کادر مجربی که دارد توانسته بیماران و مراجعه کنندگان زیادی را به خود جلب کند.

اطلاعات تماس مرکز تصویربرداری ام آر آی کیان پارس اهواز خوزستان: 06133382845

آدرس مرکزتصویربرداری کیان پارس اهواز: کیان پارس- خیابان 11 متری غربی- رادیولوژی کیان پارس

5- ام ار آی بیمارستان آریا اهواز خوزستان

بیمارستان آریا اهواز ، در سال ۱۳۴۸ و در زمینی به مساحت 15000 متر مربع به همراه ۱۰۰ تخت ثابت ، تأسیس شد . بیمارستان آریا اهواز استان خوزستان  ، مرکز درمانی است که به صورت خصوصی به فعالیت خود ، ادامه می دهد . در سال ۱۳۸۹ مکان بیمارستان به خیابان ۱۷ شرقی کیانپارس انتقال داده

شده و در سال ۱۳۹۴ موفق به گرفتن عنوان درجه یک ، از واحد اعتبار بخشی وزارت بهداشت و درمان  می شود . در حال حاضر ، 262 تخت خواب فعال دارد .

ام ار آی بیمارستان آریا اهواز

معرفی بخش رادیولوژی ، ام آر آی و سی تی اسکن  و سونوگرافی بیمارستان آریا  اهواز خوزستان:

شکم – لگن – اندام – اسکلتی و عضلانی – قفسه سینه –رادیولوژی های سرپایی و بستری- ساده و تخصصی  -اسکن سه بعدی – اسکن ساده – اسکنهای تخصصی – کرونال – سونوهای ساده و تخصصی – داپلر رنگی و…. که این تصویربرداری با دستگاههای مجهز و پیشرفته توسط کارشناس بخش  آقای دکتر وهابی بصورت شبانه روزی انجام می شود.

اطلاعات تماس با بیمارستان  آریا   اهواز خوزستان:  0613337831

آدرس بیمارستان اریا اهواز :

اهواز ، کیانپارس ، خیابان 17 شرقی ، جنب مخابرات ، بیمارستان آریا

6- مرکز جامع تصویربرداری اکسین اهواز خوزستان

  مرکز جامع تصویربرداری اکسین، مجموعه ای مجهز، کامل و به روز است؛ که با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته تشخیصی دنیا، گام مهمی در حوزۀ خدمات تشخیصی پزشکی در کشور، برداشته است. ارائۀ دقیقترین و سریعترین خدمات تشخیصی از مراجعۀ بیماران به سایر استان ها جلوگیری می کند؛ که این امرباعث ارتقاء سطح کیفی درمان در استان خواهد شد.

محیطی آرام و لوکس، تجهیزات پیشرفته و کادر درمانی متخصص باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود. همچنین موجب ایجاد قطب گردشگری سلامت از کشورهای همجوار خواهد شد.

ام ار آی اکسین اهواز

در مرکز اکسین با استفاده از تجهیزات روز دنیا و کادر متخصص، دقیقترین و سریعترین عکسبرداری تشخیص پزشکی انجام می­شود. که این امر موجب سرعت بخشیدن به فرآیند درمان مراجعه کنندگان مرکز خواهد شد. در کشور مرکز اکسین به عنوان جامع ترین مرکز تشخیصی پزشکی، این خدمات را در اختیار هموطنان قرار داده است. خدمات ام آر آی با دستگاه های مجهز و پیشرفته انجام میشود.

جهت پشتيباني نوبت دهي آنلاين، و دریافت مشاوره، مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوي شما خواهد بود.

طرف قرارداد همۀ بیمه ها

ساعت کاری: همه روزه به صورت ۲۴ ساعته

تلفن : ۳۱۴۴-۰۶۱

مشاوره آنلاین از طریق واتس آپ: ۰۹۳۸۹۳۹۲۰۵۰

آدرس:اهواز- خیابان زاویه- نبش خیابان فروغ

7- ام ار ای بیمارستان شهید بقایی اهواز خوزستان

بیمارستان شهید بقایی اهواز ، بیمارستانی نظامی و درمانی واقع در شهر اهواز و استان خوزستان که وابسته به مرکز بهداری رزمی جنب سپاه است و در سال ۱۳۶۰ شمسی تأسیس گردید و هم اکنون ۱۲۰تخت ثابت دارد.

هم اکنون این بیمارستان دارای بخش‌های داخلی، جراحی، CCU ،ICU زایشگاه، POST CCU، اورژانس و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی می‌باشد. مراجعان این بیمارستان وابسته به نیروی‌های مسلح و مابقی مردم عادی می‌باشند. بصورت شبانه روز اماده خدمت رسانی هستند.

ام ار آی اهواز بیمارستان بقایی

تعرفه  ام آر آی بیمارستان  شهید بقایی اهواز خوزستان را میتوانید از صفحه این مرکز در وبسایت اسکن طب ملاحظه نمایید.

در این مقاله از اسکن طب به بررسی برخی از مراکز تصویربرداری ام ار آی اهواز و استان خوزستان، هزینه ها و تعرفه های ام ار آی این مراکز پرداختیم.

مراکز دیگر ام ار آی اهواز و شهرهای دیگر استان خوزستان

مراکز  ام آر آی دیگری در استان خوزستان در شهرهای ابادان، دزفول،.ماهشهر و بهبهان و….نیز هستند که میتوانند از بهترین مراکز  ام آر آی در استان خوزستان بشمار می آیند ولی با توجه به محدودیت معرفی همه آنها در این مقاله فقط به ذکر نام و لینک دهی به صفحات هر مرکز بسنده میکنیم.

  1. مرکزتصویربرداری روناش دزفول
  2. مرکز تصویربرداری امام حسن مجتبی ماهشهر
  3. مرکز تصویربرداری پیام سلامت ابادان
  4. بیمارستان دکتر گنجویان دزفول
  5. مرکز تصویربرداری اوای تندرستی ابادان
  6. بیمارستان طالقانی ابادان

و……

این مراکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن و با دستگاههای سی تی اسکن بروز، به ارائه خدماتی با کیفیت و بررسی دقیق بدن افراد می‌پردازند.

در نهایت، این مراکز ام آر آی مذکور تنها بخشی از بهترین مراکز  ام آر آی در استان خوزستان  هستند. می‌توانید در صورت نیاز، با مشاوره پزشکان و اطلاعات تکمیلی در مورد مراکز دیگر نیز آشنا شوید.

در این مقاله از اسکن طب 7 مرکز  ام آر آی استان خوزستان را مورد بررسی قرار دادیم. طبق تجربه‌ی متخصصان اسکن طب و بازخورد بیماران به اسکن طب در مورد این مراکز و استفاده از تجهیزات

پیشرفته، این مراکز به بیماران کمک می‌کنند تا بیماری‌هایشان را به سرعت و با دقت تشخیص دهند. انتخاب هریک از این مراکز می‌تواند به شما در تشخیص صحیح و به موقع بیماری‌ها کمک کند.

هزینه و قیمت  ام آر آی اهواز و استان خوزستان

تعرفه  ام آر آی در استان  خوزستان با کل کشور طبق جدول قیمت گذاری که وزارت بهداشت و آموزش پزشکی هر سال در اختیار مراکز تصویربرداری پزشکی و بیمارستانها قرار میدهد ثابت میباشد و همه مراکز تعرفه یکسانی از بابت هر خدمت از بیماران دریافت میکنند.

لازم به ذکر است هزینه های ام آر آی با توجه به خدمات دریافتی بیمار و نوع بیمه پایه و تکمیلی و همچنین قیمت خدمات  تصویربرداری،ممکن است برای هر بیمار تغییر کند.

جهت آگاهی و دریافت تعرفه و قیمت هر خدمت  ام آر آی میتوانید مقاله تعرفه های  ام آر آی در اسکن طب را مطالعه کنید.

نوبت  ام آر آی اهواز و استان خوزستان

سریعترین و بهترین روش دریافت نوبت  ام آر آی در استان خوزستان ،وبسایت تخصصی اسکن طب میباشد. شما از طریق اسکن طب میتوانید از بهترین مراکز ام آر آی  استان  خوزستان و سراسر کشور نوبت دریافت کنید و جواب  ام آر آی خود را نیز از طریق اسکن طب و سیستم ارسال جواب اسکن طب از طریق لینک دریافت کنید.

نوبت ام ار آی اهواز

چرا دریافت نوبت از اسکن طب

کاهش هزینه های بیماران در جهت دریافت نوبت و گرفتن جواب اسکن

وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در استان  خوزستان و حتی سراسر کشور

ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران

آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب

ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره

بررسی تخصصی مراکز تصویربرداری پزشکی

امکان چت با بیماران به صورت هوشمند

همراهی بیمار از لحظه اخذ نوبت تا دریافت جواب خدمات

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment