بهترین مراکز سی تی اسکن اصفهان (7مرکزبرتر)+نوبت

در این مقاله از اسکن طب نحوه “دریافت نوبت از مراکز سی تی اسکن اصفهان مراکز سی تی اسکن شبانه روزی اصفهان”، “مراکز خصوصی و دولتی اصفهان”، “بیمه ها و قیمت سی تی اسکن در اصفهان” را نیز بررسی خواهیم کرد.

همچنین در این مقاله از اسکن طب به بررسی مراکز سی تی اسکن اصفهان میپردازیم. سی تی اسکن، یکی از مهمترین ابزارهای تشخیصی در پزشکی است. سی تی اسکنها به طور عمده برای تشخیص و تصویربرداری بخش‌های داخلی بدن استفاده می‌شوند، در این مقاله به بررسی بهترین مرکز دولتی و خصوصی سی تی اسکن اصفهان، می‌پردازیم.

شهرهای استان اصفهان عبارت است از:شاهین شهر، خمینی شهر، نجف اباد، نطنز، اران وبیدگل، میمه، فلاورجان، نطنز، فولادشهر، سمیرم و….. هستند. در ادامه مقاله به بررسی به بررسی بهترین مراکز سی تی اسکن در این مناطق می پردازیم.

بهترین مراکز دولتی و خصوصی سی تی اسکن اصفهان:

1- سی تی اسکن مرکز سلامت اصفهان – رسا:

مرکز سلامت اصفهان از سال 1390 با مدیریت مجریان اصفهان سیتی سنتر و با بهره گیری از منابع مشترک سرمایه گذاری داخلی و خارجی در بزرگراه آقابابایی درحال اجرا می باشد. این پروژه و نیز پروژه ی اصفهان سیتی سنتر در راستای تحقق اهداف کلان توسعه کشور و سند چشم انداز ایران 1400 در حال اجرا است.

کلینیک رسا شهرک سلامت اصفهان

مجموعه شهرک سلامت اصفهان با رعایت تمامی پروتکل ها و استانداردهای سازمان های اعتباربخشی جهانی قابلیت خدمت رسانی به بیماران خارجی و توریسم درمانی را دارد.

مراکز پاراکلینیکی شهرک سلامت اصفهان، شامل آزمایشگاه، مرکز توانبخشی، تصویربرداری و مرکز جامع درمان سرطان که بزرگترین مرکز تشخیص و درمان سرطان در خاورمیانه محسوب میشود اختصاص یافته است .

مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان رسا واقع در فاز دو شهرک سلامت اصفهان، در فضایی به مساحت تقریبی 4000 متر مربع و زیر بنای تقریبی 5200 متر مربع واقع در شهرک سلامت اصفهان، بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کشور می باشد که علاوه بر رفع کمبود استان در بخش پرتودرمانی، ظرفیت پذیرش بیماران از دیگر استان ها و کشورهای همسایه را نیز دارا می باشد.

بخش تصویربرداری پزشکی واقع در فاز 2 طبقه منفی دو شهرک سلامت، از بهترین متخصصین انکولوژی و رادیوتراپی و بهترین مهندسین فیزیک پزشکی در این مجموعه و همچنین پیشرفته ترین و به روزترین دستگاه های پرتو درمانی و تصویر برداری بهره برده است.

تجهیزات این مرکز شامل پنج دستگاه شتاب دهنده خطی پزشکی جهت پرتو درمانی، دستگاه سایبر نایف، دستگاه براکی تراپی، دستگاه سیکلترون و بخش پزشکی هسته ای، پت اسکن، دستگاه ماموگرافی، دستگاه سونوگرافی، دستگاه CT-Scan، دستگاه MRI، دستگاه رادیولوژی دیجیتال و … می باشد.

سی تی اسکن مرکز سلامت اصفهان به عنوان یک مرکز بسیار عالی سی تی اسکن اصفهان، بیماران با وزن بالا را نیز انجام میدهد.

آدرس دقیق و تلفن مرکز سلامت اصفهان-رسا
اصفهان، اتوبان آقا بابایی (جنوب به شمال)، بعد از روگذر حکیم شفایی، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان
شماره تماس مرکز سلامت اصفهان-رسا:

2-سی تی اسکن بیمارستان شهید مطهری فولادشهر اصفهان:

بیمارستان شهید مطهری فولادشهر در استان اصفهان ، در سال 1368 ، در شهرستان فولادشهر ، تاسیس شد . بیمارستان شهید مطهری فولادشهر ، مرکز درمانی است که به عنوان برترین بیمارستان علوم پزشکی استان اصفهان ، فعالیت می کند.

شهید مطهری لنجان اصفهان 6

معرفی بخش سی تی اسکن بیمارستان شهید مطهری فولادشهر اصفهان:

اسکن های ساده – سه بعدی – اسکن های تخصصی – مغز – کرونال – اکزیال و…..که این بخش دارای یک دستگاه 16 اسلایسی پیشرفته می باشد که اسکن های این بخش توسط کارشناس بصورت شبانه روز انجام می شود.
تعرفه سی تی اسکن در بیمارستان شهید مطهری فولادشهر اصفهان را میتوانید از صفحه این مرکز در وبسایت اسکن طب ملاحظه نمایید.

جهت دریافت نوبت سونوگرافی در اصفهان و نوبت رادیولوژی یا نوبت سی تی اسکن اصفهان یا نوبت ام ار ای از بیمارستان شهید مطهری فولادشهر اصفهان و نوبت دهی آنلاین از این بیمارستان و بیمارستانها و مراکز تصویربرداری دیگر در اصفهان از طریق سایت اسکن طب اقدام کنید.

اطلاعات تماس با بیمارستان شهید مطهری فولادشهر اصفهان:
آدرس اصفهان ، شهرشتان فولادشهر ، اتوبان ذوب آهن ، روبروی فولادشهر ، بیمارستان شهید مطهری
شماره تماس: تلفن 03152624142

3- سی تی اسکن مهدیه اصفهان

سی تی اسکن مهدیه اصفهان این مرکز درسال ۱۳۵۴ به همت آقای دکتر مهدی حکمتيان وافراد خيرخواه ديگري جهت ارائه خدمات كلينيكي به مردم نيازمندتاسيس گرديد باتوجه به نيت خيربانيان ودرسايه توجهات حضرت ولي عصر(عج) توسعه اين مركز به شكل گسترده اي صورت گرفت وهم اكنون اين مركزتبديل به بزرگترين مركز تشخيصي طبي استان اصفهان گرديده است.

تشخیصی مهدیه اصفهان 6

بخش هاي آزمايشگاه – پاتولوژي – سونوگرافي- سي تي اسكن وراديولوژي اين مركز باحداكثر ظرفيت و با استفاده از بهترين وبروزترين دستگاهها وتجهيزات تمام اتوماتيك در خدمت مردم عزيز اصفهان ميباشد.

مرکز تشخیصی مهدیه اصفهان دارای خدمات تصویربرداری : رادیولوژی ، سونوگرافی ، سی تی اسکن ، سنجش تراکم استخوان

لیست بیمه های تکمیلی طرف قرارداد سی تی اسکن مهدیه اصفهان:

بیمه آتیه سازان. بیمه دانا. بیمه ملت. بیمه آسیا. بیمه شهرداری. بیمه سینا. بیمه سرمد. بیمه سامان. بیمه البرز. بیمه کمک رسان (sos). بیمه خیریه صدیقه طاهره. بیمه خیریه محمد امین. بیمه خیریه شجره طیبه
تعرفه سی تی اسکن در مرکز تشخیصی مهدیه اصفهان را میتوانید از صفحه این مرکز در وبسایت اسکن طب ملاحظه نمایید.

آدرس مرکز تشخیصی مهدیه اصفهان : اصفهان – خیابان احمد آباد – مرکز تشخیصی مهدیه
شماره تماس مرکز تشخیصی مهدیه اصفهان: ۰۳۱-۳۲۲۵۵۷۵۶ و ۰۳۱-۳۲۲۵۵۷۵۷
شماره پیامک مرکز تشخیصی مهديه : ۵۰۰۰۱۴۴۰۶۵

4- سی تی اسکن امید اصفهان یا سی تی اسکن بیمارستان سید الشهدا اصفهان:

یکی دیگر از مراکز سی تی اسکن اصفهان سی تی اسکن امید اصفهان است، این مرکز از یک دستگاه سی تی اسکن ۳۲ اسلایس جهت تجهیز بخش تصویر برداری که توسط خیرین ارجمند خریداری شده است ، بهره برداری و استفاده میکند.

سیدالشهدا سمیرم اصفهان 1

مرکز امید اصفهان شامل واحد رادیولوژی، سونوگرافی و ماموگرافی و سنجش تراکم استخوان می باشد. در سال 1399 دستگاه ماموگرافی دیجیتال مدل MAMMOMAT FUSION ساخت شرکتSiemens در این بیمارستان نصب و راه اندازی گردید.

این دستگاه دارای قابلیت انجام ماموگرافی دوطرفه ، ماموگرافی لوکال و ماموگرافی با قابلیت بزرگنمایی كه ميزان دز اشعه دريافتي با استفاده از تكنولوژي prime شركت زيمنس به ميزان ۳۰ درصد كاهش مي یابد.

لازم به ذکر است ، این دستگاه قابليت ارتقاء انجام بيوپسي تحت هدايت ماموگرافي به صورت core needle بيوپسي را نیز دارا می باشد .همچنین در سال 1399 دستگاه سونوگرافی LOGIQ برندGEمدل P9 در واحد رادیولوژی خریداری و نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اطلاعات تماس سی تی اسکن امید اصفهان
اصفهان – خیابان خیام- کوی نهر فرشادی- بیمارستان سیدالشهداء (ع)
شماره تماس سی تی اسکن امید اصفهان: 8184917354 031

5- سی تی اسکن مرکزی اصفهان

سی تی اسکن مرکزی واقع در استان اصفهان و شهرستان اصفهان در صنف خدمات خدمات دارو و درمان و در زمینه رادیولوژی و سونوگرافی و تصویر برداری آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز شهرستان اصفهان می باشد.

مرکز سی تی اسکن اصفهان نیز به دلیل داشتن تجهیزات پیشرفته و نیروهای متخصص، به عنوان یکی از بهترین مراکز سی تی اسکن در اصفهان شناخته می‌شود. این مرکز با ارائه خدمات با کیفیت و نتایج دقیق، توانسته است رضایتمندی بالایی از مشتریان خود به دست آورد.

تعرفه سی تی اسکن مرکزی اصفهان را میتوانید از صفحه این مرکز در وبسایت اسکن طب ملاحظه نمایید.

آدرس سی تی اسکن مرکزی در اصفهان:
اصفهان ، چهارباغ بالا ، کوی مختاری ، سی تی اسکن مرکزی
شماره تماس سی تی اسکن مرکزی اصفهان:
03136621700

6-مرکز سی تی اسکن بنیان اصفهان:

اولین و تنها دستگاه سی تی اسکن پیشرفته 256 اسلایس در استان اصفهان و منطقه مرکزی کشور
این مجموعه در سال 1396 با نصب پیشرفته ترین دستگاه سی تی اسکن در مجموعه پژوهشکده قلب و عروق بیمارستان چمران اصفهان آغاز به کار کرد.

دستگاه نصب شده در این مرکز ( سی تی اسکن 256 اسلایس ) بر اساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ساخته شده و در مقایسه با دستگاه های رایج (سی تی اسکن 16 اسلایس) دارای قابلیت های فوق العاده و منحصر به فردی می باشد.

مهمترین قابلیت این دستگاه برای بیماران، میزان بسیار پایین دوز اشعه ایکس نسبت به سایر دستگاه های سی تی اسکن می باشد. در انجام یک تصویربرداری تشخیصی با این دستگاه بیمار حداقل 3 تا 4 برابر اشعه کمتری نسبت به دیگر دستگاه های 16 اسلایس یا کمتر دریافت می کند

نکته حائز اهمیت دیگر در این مجموعه ارائه کلیه خدمات و تعرفه هزینه سی تی اسکن ریه اصفهان در مرکز بنیان با تعرفه دولتی میباشد.

خدمات مرکز سی تی اسکن بنیان اصفهان شامل سی تی اسکن،سی تی انژیوگرافی،سی تی پرفیوژن،
سی تی اسکن اطفال می باشد.

چرا بیماران بنیان را انتخاب می کنند؟
کاهش 3 تا 4 برابری دوز اشعه نسبت به سایر دستگاه های سی تی اسکن
ارائه خدمات تشخیصی با کیفیت بسیار بالا اما با تعرفه دولتی
پاسخ دهی سریع جواب ها به بیماران طی یک روز کاری
دریافت نوبت و انجام سی تی در همان روز منوط به همراه داشتن مدارک مورد نیاز
به کارگیری پزشکان رادیولوژیست ، کارشناسان رادیولوژی و پرسنل متخصص ، خبره و آموزش دیده

آدرس مرکز سی تی اسکن بنیان اصفهان:
اصفهان، خیابان مشتاق سوم، بعد از پل شهرستان، جنب بیمارستان شهید چمران، کوچه رحمانی، انتهای کوچه، پژوهشکده قلب و عروق، مرکز تصویربرداری بنیان

کدپستی: 8158388994
تلفن : 5-36115432- 031
فکس : 36115433- 031

7-سی تی اسکن سینا اصفهان:

بیمارستان سینای اصفهان در سال 1357 تاسیس گردید و در سال 1382مرکز تخصصی قلب آن مورد بهره برداری قرار گرفت. با اجرای طرح های توسعه ای که در طول سال ها با همت و پشتکار مسئولین و سهامداران صورت گرفته، هم اکنون شامل 15بخش و 91 تخت مصوب و 102 تخت فعال می باشد.

معرفی بخش سی تی اسکن بیمارستان سینا اصفهان:

اسکن های ساده – سه بعدی – اسکن های تخصصی – مغز – کرونال – اکزیال و…..که این بخش دارای یک دستگاه 16 اسلایسی پیشرفته می باشد که اسکن های این بخش توسط کارشناس بصورت شبانه روز انجام می شود.

جهت دریافت نوبت سونوگرافی در اصفهان و نوبت رادیولوژی یا نوبت سی تی اسکن یا نوبت ام ار ای از بیمارستان سینا استان اصفهان و نوبت دهی آنلاین از این بیمارستان و بیمارستانها و مراکز تصویربرداری دیگر در استان اصفهان از طریق سایت اسکن طب اقدام کنید.

اطلاعات تماس با بیمارستان سینا اصفهان:
آدرس بیمارستان سینا اصفهان: اصفهان، خیابان شمس آبادی، بیمارستان و مرکز قلب سینا
تلفن بیمارستان سینا اصفهان:
03132205025
تعرفه سی تی اسکن سینا اصفهان را میتوانید از صفحه این مرکز در وبسایت اسکن طب ملاحظه نمایید.

مراکز دیگر سی تی اسکن دراصفهان:

در این مقاله از اسکن طب به بررسی برخی از مراکز تصویربرداری سی تی اسکن در اصفهان، هزینه ها و تعرفه های این مراکز پرداختیم.

مراکز سی تی اسکن دیگری در اصفهان در شهرهای فولادشهر و شاهین شهر و…نیز هستند که میتوانند از بهترین مراکز سی تی اسکن در استان اصفهان بشمار آیند ولی با توجه به محدودیت معرفی همه آنها در این مقاله فقط به ذکر نام و لینک دهی به صفحات هر مرکز بسنده میکنیم.

8- مرکز سی تی اسکن فارابی و سونوگرافی تخصصی(سی تی اسکن, تصویر برداری پزشکی)
9- مرکز سی تی اسکن شفا
10- مرکز سی تی اسکن جم
11- سی تی اسکن بیمارستان تخصصی عسگریه اصفهان
12- مرکزتصویربرداری بیمارستان گلدیس
13- بیمارستان الزهرا
14- بیمارستان امین
15- بیمارستان امیرالمومنین
16- بیمارستان خورشید

این مراکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن و با دستگاههای سی تی اسکن بروز، به ارائه خدماتی با کیفیت و بررسی دقیق بدن افراد می‌پردازند.

در نهایت، این مراکز سی تی اسکن مذکور تنها بخشی از بهترین مراکز سی تی اسکن در استان اصفهان هستند. می‌توانید در صورت نیاز، با مشاوره پزشکان و اطلاعات تکمیلی در مورد مراکز دیگر نیز آشنا شوید.

در این مقاله از اسکن طب 7 مرکز سی تی اسکن استان اصفهان را مورد بررسی قرار دادیم. طبق تجربه‌ی متخصصان اسکن طب و بازخورد بیماران به اسکن طب در مورد این مراکز و استفاده از تجهیزات پیشرفته، این مراکز به بیماران کمک می‌کنند تا بیماری‌هایشان را به سرعت و با دقت تشخیص دهند. انتخاب هریک از این مراکز می‌تواند به شما در تشخیص صحیح و به موقع بیماری‌ها کمک کند.

هزینه و قیمت سی تی اسکن اصفهان

تعرفه سی تی اسکن اصفهان با کل کشور طبق جدول قیمت گذاری که وزارت بهداشت و آموزش پزشکی هر سال در اختیار مراکز تصویربرداری پزشکی و بیمارستانها قرار میدهد ثابت میباشد و همه مراکز تعرفه یکسانی از بابت هر خدمت از بیماران دریافت میکنند.

لازم به ذکر است هزینه های سی تی اسکن با توجه به خدمات دریافتی بیمار و نوع بیمه پایه و تکمیلی و همچنین قیمت خدمات ممکن است برای هر بیمار تغییر کند.

جهت آگاهی و دریافت تعرفه و قیمت هر خدمت سی تی اسکن میتوانید مقاله تعرفه های سی تی اسکن در اسکن طب را مشاهده نمایید.

نوبت سی تی اسکن اصفهان

سریعترین و بهترین روش دریافت نوبت سی تی اسکن اصفهان وبسایت تخصصی اسکن طب میباشد. شما از طریق اسکن طب میتوانید از بهترین مراکز سی تی اسکن استان اصفهان و سراسر کشور نوبت دریافت کنید و جواب اسکن خود را نیز از طریق اسکن طب و سیستم ارسال جواب اسکن طب از طریق لینک دریافت کنید.

نوبت سی تی اسکن اصفهان

چرا دریافت نوبت از اسکن طب

کاهش هزینه های بیماران در جهت دریافت نوبت و گرفتن جواب اسکن

وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در استان اصفهان و حتی سراسر کشور

ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران

آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب

ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره

بررسی تخصصی مراکز تصویربرداری پزشکی

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment