بهترین مرکز آنژیوگرافی غرب تهران (7 مرکز برتر)+ دریافت نوبت

در این مقاله از اسکن طب به بررسی بهترین مرکز آنژیوگرافی غرب تهران، نوبت دهی آنژیوگرافی بیمارستان های غرب تهران، معرفی متخصص و فوق تخصص آنژیوگرافی در تهران، هزینه آنژیوگرافی در غرب تهران، همچنین در این مقاله “معرفی آنژیوگرافی و کاربردهای آن”، “مراکز آنژیوگرافی دولتی و خصوصی غرب تهران”، نحوه “دریافت نوبت از مراکز آنژیوگرافی غرب تهران” و “بیمه ها و قیمت آنژیوگرافی در غرب تهران” را نیز بررسی خواهیم کرد.

آنژیوگرافی: کاربردها و نحوه انجام آن

آنژیوگرافی، یکی از مهمترین ابزارهای تشخیصی و درمانی در پزشکی هستند. آنژیوگرافی، نوعی تصویربرداری از سیستم گردش خون در بدن، بیشتر شریان‌ها و وریدها، است که برای دیدن شیوع بیماری‌های قلبی، دیابت، و سکته استفاده می‌شود.

آنژیوگرافی روشی برای تشخیص بیماری‌های قلبی-عروقی است. در این روند که از روش‌های تصویربرداری به شمار می‌آید، از اشعه ایکس استفاده می‌شود تا عروق خونی قلب، مغز و سایر عروق خونی دیده میشوند. در نتیجه ی انجام آنژیوگرافی پزشک می‌تواند بفهمد که آیا مسیر جریان خون به عضو بدن مسدود شده است یا خیر! درواقع پزشک برای بررسی محدودیت یا تنگی جریان خون انجام رگ نگاری را به بیمار پیشنهاد می‌کند.

در آنژیوگرافی های متداول مستقیما با استفاده از کاتتر و مسیر شریان فمورال یا رادیال وارد سیستم شریانی می‌شوند و پس از رسیدن نوک کاتتر به دهانه شریان کرونر ماده حاجب به طور کاملا انتخابی به داخل کرونر تزریق می‌شود و همزمان اشعه ایکس تابیده و فیلم گرفته می‌شود، پس هیچ دوربینی وارد رگ نمی‌شود. در آنژیوگرافی یک شیت شریانی ۴ یا ۵ یا ۶ فرنچ (هر فرنچ یک سوم میلی متر است) در رگ قرار داده می‌شود و کاتترها و وسایل مورد نیاز از آن طریق وارد سرخرگ می‌شود و شریان کشاله ران یا دست پاره نخواهد شد.

پس از اتمام کار باید هموستاز شریان صورت گیرد و قرار دادن کیسه شن هم به خاطر پدیده هموستاز است. با پیشرفت روش‌ها و کوچک شدن قطر شیت مدت زمان قرار دادن کیسه شن کم شده است و اگر از روش رادیال (دست) هم استفاد شود بیمار پس از آنژیوگرافی می‌تواند بلند شود، راه برود و همان روز ترخیص شود.
برای اطلاعات تکمیلی تر در مورد آنژیوگرافی مقاله آنژیوگرافی از اسکن طب را مطالعه نمایید.

مراحل انجام آنژیوگرافی:

آنژیوگرافی توسط رادیولوژیست و تیم پزشکی خاصی انجام می‌شود. بیمار روی میز عمل قرار می‌گیرد و سوزن و کاتتر در نقطه مشخصی قرار داده می‌شود. سپس، رنگ‌دانه به کاتتر اضافه شده و به وسیله‌ی پمپ، در عروق سیستم گردشی بدن پخش می‌شود. تصاویر اشعه X در طول فرآیند ثبت می‌شود و به طور دقیق قابل بررسی هستند.

آنژیوگرافی روشی قدرتمند و معتبر برای تشخیص بیماری‌های عروقی و قلبی است. این تکنیک تصویربرداری می‌تواند به ارائه جزئیاتی دقیق از سیستم عروقی بدن بپردازد، به خصوص در افرادی که در خطر ابتلا به بیماری قلبی هستند.

معرفی بهترین مراکز دولتی و خصوصی آنژیوگرافی غرب تهران:

1- آنژیوگرافی بیمارستان پیامبران تهران:

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران یکی از مراکز معتبر در غرب تهران برای انجام آنژیوگرافی است. این مرکز از تجهیزات پیشرفته‌ای مانند دستگاه سی تی آنژیوگرافی استفاده می‌کند.

آنژیوگرافی بیمارستان پیامبران و کلیه خدمات تصویربرداری این بیمارستان مشمول کلیه بیمه های پایه و اکثر بیمه های تکمیلی میباشد، برای اطلاع کامل از خدمات این بیمارستان میتوانید به صفحه این مرکز در وبسایت اسکن طب مراجعه نمایید.

بیمارستان پیامبران

آنژیوگرافی بیمارستان پیامبران یکی از مراکز آنژیوگرافی غرب تهران است به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به بیماران استان تهران و استانهای دیگر کشور و حتی بیماران خارجی میباشد.

جهت دریافت سریعترین نوبت آنژیوگرافی میتوانید از اسکن طب اقدام نمایید.

نوبت آنژیوگرافی از بیمارستان پیامبران

آدرس و تلفن بیمارستان پیامبران تهران:
تهران، میدان دوم صادقیه، بلوار کاشانی، بلوار اباذر، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران
تلفن تماس 41-44079131-021

2- آنژیوگرافی بیمارستان نیکان غرب تهران

آنژیوگرافی بیمارستان نیکان غرب تهران یکی از مدرن ترین مراکز درمانی ایران و از بهترین مراکز آنژیوگرافی غرب تهران است که با معماری نوین، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات درمانی و بکارگیری مجرب ترین اساتید پزشکی و کادر درمانی کشور از بالاترین استانداردهای پزشکی و درمانی برخوردار است.

نیکان غرب تهران

این بیمارستان یکی از مراکز پزشکی عضو گروه نیکان است و با زیربنایی حدود ۳۵ هزار متر مربع در یکی از زیباترین مناطق غرب تهران واقع شده و بخاطر قرارگرفتن در کنار آزاد راه همت، دسترسی سریع به فرودگاه و مجاورت دو بیمارستان فوق تخصصی چشم آفتاب و بیمارستان سوانح و سوختگی، وجود پارکینگ برای مراجعین و فضای پذیرایی کافه تریا، فضای دلنشین لابی، رستوران و فروشگاه‌های متعدد برای مراجعه کنندگان ، به یکی از محبوب ترین مراکز درمانی تبدیل شده.

این مرکز دارای تجهیزات پیشرفته‌ای برای آنژیوگرافی است. تیم متخصص و تحصیل‌کرده‌ی این مرکز به روز آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های تشخیصی هستند. آن‌ها در تشخیص بیماری‌های داخلی با دقت بسیار بالا عمل می‌کنند و از نرخ تشخیصی بالایی برخوردار می‌باشد.

خدمات کت لب و آنژیوگرافی بیمارستان نیکان غرب تهران شامل :

آنژیوگرافی عروق کرونر و بای پس
آنژیوگرافی عروق رنال و آئورت شکمی
آنژیوگرافی عروق گردن و مغز به روش DSA
آنژیوگرافی عروق مهره ای
آنژیوگرافی عروق اندام تحتانی
آنژیوگرافی عروق اندام فوقانی
آنژیوپلاسی اورژانس در سکته حاد قلبی primary pci
آنژیوپلاستی کرونرها pci
ترمیم غیر جراحی اختلالات دریچه میترال قلب p.t.m.c

آنژیوپلاستی عروق کرونر
آنژیوپلاستی عروق کلیوی
آنژیوپلاستی عروق کاروتید و ورتبرال (شریان های گردن و مهر ه ها)
آنژیوپلاستی عروق محیطی
والولو پلاستی دریچه سه لتی،شریان ریوی و آئورت
بستن PDA و ASD و PFO مسدود سازی نواقص دیواره ای قلب به روش غیر جراحی
تعبیه پیس موقت (ضربان ساز موقت)

تعبیه پیس دائم و ICD تک حفره ای و دوحفره ای و سه حفره ای
اکسیمتری کامل با تعیین برون ده قبلی و تعیین فشار و اکسیمتری حفرات قلب
کوارکتو پلاستی با استنت و بدون استنت (ترمیم تنگی های مادرزادی قوس آئورت به روش غیرجراحی)
آنالیز و پروگرامینگ پیس میکر و ICD(تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی ضربان سازها و
آنژیوپلاستی مغزی ( AVM- آمبولیزاسیون) (آنژیوپلاستی و انسداد عروق غیرطبیعی مغز به روش های غیر جراحی)

جهت اطلاع از خدمات بیمه ای تصویربرداری و آنژیوگرافی بیمارستان نیکان غرب تهران از صفحه این بیمارستان در وبسایت اسکن طب دیدن نمایید.

اطلاعات تماس بیمارستان نیکان غرب تهران
آدرس بیمارستان نیکان غرب تهران : تهران، اتوبان همت به سمت غرب، نرسیده به میدان المپیک، روبروی پارک جوانمردان، بیمارستان نیکان غرب
تلفن تماس بیمارستان نیکان غرب تهران: ۰۲۱۲۹۱۲۰۰۰۰

3- بیمارستان تریتا

بیمارستان خصوصی تخصصی و فوق تخصصی تریتا ، یکی از بهترین بیمارستان های غرب تهران، در زمینی به مساحت حدود شش‌هزار متر مربع و در زیر بنائی بیش بیست هزار متر مربع در هجده طبقه در غرب تهران احداث شده است . این بیمارستان برای ۲۰۰ تخت بیمارستانی طراحی شده و قابلیت افزایش ظرفیت نیز دارد.

تریتا

موسسین بیمارستان تریتا در نظر داشته و دارند به منظور ارائه خدمات درمانی با کیفیت عالی، از دستگاه‌های پیشرفته و کادرتخصصی و فوق تخصصی با دانش و تجربه کافی در داخل کشور و نیز پزشکان حاذق مقیم خارج از کشور استفاده نمایند . به همین منظور ساختمان بیمارستان به نحوی طراحی و اجرا گشته است که کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه این گونه خدمات در آن پیش بینی شده و بیماردر طول مدت درمان از بهترین شرایط برخوردار می‌گردد.

آدرس بیمارستان تریتا:
تهران، بزرگراه همت ، بزرگراه شهید خرازی ، خروجی بیمارستان تریتا
تلفن تماس
۰۲۱-۴۷۲۴۱۰۰۰

4- بیمارستان بهمن تهران

بيمارستان بهمن با كمتر از ده سال سابقه و در همجواري بيمارستان هاي بزرگ و معروف توانسته است به عنوان يك قطب درماني و برند شناخته شده حوزه سلامت در منطقه شمال غرب تهران درخشش بي نظيري داشته باشد.
این مرکز از سی تی اسکن با دقت بالا استفاده می‌کند و الگوریتم‌های قوی در تشخیص بیماری‌ها دارد. متخصصان این مرکز با دانش و تجربه خود قادرند به تشخیص دقیق بیماری‌ها بپردازند و به بیماران و خانواده‌های آن‌ها راهنمایی کنند.

بهمن تهران

در مورد خدمات بیمه ای بیمارستان بهمن تهران میتوانید از صفحه این بیمارستان داخل سایت اسکن طب دیدن نمایید یا با تماس از طریق شماره های بیمارستان از این موضوع اطلاع کامل بگیرید.

اطلاعات تماس بیمارستان بهمن تهران
تهران، شهرك غرب، خيابان ايران زمين شمالي، بيمارستان بهمن – تلفن :10- 02188575901
شماره تماس : 1 – 02182499650

5- بیمارستان عرفان تهران:

بیمارستان خصوصی تخصصی و فوق تخصصی عرفان تهران واقع در سعادت آباد، در تاریخ ۱۳۸۵/۱۲/۱۲، به منظور ارایه خدمات بهداشتی درمانی و مراقبتی پیشرفته بر مبنای پایبندی به ارزش ها و کرامات انسانی، آغاز به کار نمود. این بیمارستان با داشتن 180 تخت فعال شامل اتاق‌های تک تخته ، دو تخته و بخش های ویژه ، در زمینی به مساحت ۴۴۸۰ متر مربع و با زیربنای ۲۰۰۰۰ مترمربع در ۹ طبقه واقع شده است.

بیمارستان عرفان تهران

این مرکز با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تیمی حرفه‌ای از پزشکان و متخصصان تشخیصی، به تشخیص بیماری‌ها با دقت و سرعت می‌پردازد. سی تی اسکن در این مرکز به عنوان یکی از بهترین روش‌های تشخیصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تخصصی‌ترین و بروزترین تکنولوژی را در تشخیص بیماری‌ها به کار می‌برد.

آدرس و تلفن بیمارستان عرفان:
تهران، منطقه دو، سعادت آباد، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری، خیابان شهید ریاضی بخشایش، بیمارستان عرفان
02123021000

6- بیمارستان رسول اکرم تهران:

مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی حضرت رسول اکرم (ص) از موقوفات مرحوم مهدی باتمانقلیچ و قدمتی بیش از چهل سال، بزرگترین مرکز بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایران است که با هشتصد و شصت تخت مصوب و هفتصد تخت فعال، سی بخش بستری عادی و ویژه و بیش از شصت درمانگاه تخصصی خدمات مختلف درمانی به بیماران سراسر کشور ارائه می دهد.

مرکز تصویربرداری پزشکی بیمارستان رسول اکرم

بیمارستان رسول اکرم تهران واقع در ستارخان کلیه بیمه های پایه را پوشش میدهد و یک بیمارستان دولتی و دانشگاهی در غرب تهران است که درحال خدمت رسانی به بیماران میباشد.

اطلاعات تماس با بیمارستان حضرت رسول اکرم تهران :
آدرس
تهران-ستارخان-خ.نیایش-نبش خیابان منصوری-بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)
شماره تماس
02164351

7- بیمارستان ابن سینا

بیمارستان ابن سینا از دامان درمانگاه شبانه روزی ابن سینا در خرداد سال ۱۳۸۶ متولد شده است.

درمانگاه شبانه روزی ابن سینا، خود در سال ۱۳۵۱ توسط آقایان دکتر سید محمد رضا زارع و دکتر مرتضی سالم پایه گذاری شد.

آن هنگام که خیابان های منتهی به میدان صادقیه در غرب تهران بدون آسفالت و پوشیده از خاک بودند، مردم منطقه عادت کرده بودند که برای رفع نیازهای درمانی خود، تنها به یک نام اعتماد کنند ” خانواده ابن سینا “.

علیرغم راه اندازی بیش از ده مرکز درمانی در فاصله چند صدمتری از میدان صادقیه ظرف بیش از چهار دهه گذشته، هنوز هم معتبرترین مرکز درمانی در منطقه، درمانگاه شبانه روزی ابن سینا ست که روزانه به بیش از هزار نفر از مردم منطقه خدمات درمانی ارائه می کند.

آنژیوگرافی غرب تهران

امروزه باگذشت حدود نیم‌قرن از فعالیت درمانگاه ابن‌سینا، کلینیک‌های فعال درمانگاه به‌صورت مجزا با بهره‌گیری از پزشکان متخصص و مجرب در کلیه رشته‌های تخصصی فعالیت می‌کنند.

در این مقاله از اسکن طب 7 مرکز آنژیوگرافی غرب تهران را مورد بررسی قرار دادیم. طبق تجربه‌ی متخصصان اسکن طب و بازخورد بیماران به اسکن طب در مورد این مراکز و استفاده از تجهیزات پیشرفته، این مراکز به بیماران کمک می‌کنند تا بیماری‌هایشان را به سرعت و با دقت تشخیص دهند. انتخاب هریک از این مراکز می‌تواند به شما در تشخیص صحیح و به موقع بیماری‌ها کمک کند.

هزینه و قیمت آنژیوگرافی غرب تهران

قیمت آنژیوگرافی غرب تهران با کل کشور طبق جدول تعرفه گذاری که وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سالیانه در اختیار مراکز تصویربرداری پزشکی و بیمارستانها قرار میگیرد ثابت میباشد و همه مراکز تعرفه یکسانی از بابت هر خدمت از بیماران دریافت میکنند.

لازم به ذکر است هزینه های آنژیوگرافی با توجه به خدمات دریافتی بیمار و نوع بیمه پایه و تکمیلی و همچنین قیمت خدمات ممکن است برای هر بیمار تغییر کند.

جهت آگاهی و دریافت تعرفه و قیمت هر خدمت آنژیوگرافی میتوانید مقاله تعرفه های آنژیوگرافی در اسکن طب را مشاهده نمایید.

نتیجه گیری و معرفی دریافت نوبت آنژیوگرافی غرب تهران از طریق اسکن طب

سریعترین و بهترین روش دریافت نوبت آنژیوگرافی غرب تهران وبسایت تخصصی اسکن طب میباشد. شما از طریق اسکن طب میتوانید از بهترین مراکز سی تی اسکن غرب تهران و سراسر کشور نوبت دریافت کنید و جواب اسکن خود را نیز از طریق اسکن طب و سیستم ارسال جواب اسکن طب از طریق لینک دریافت کنید.

آنژیوگرافی
نوبت آنژیوگرافی غرب تهران

چرا دریافت نوبت از اسکن طب:

وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی و آنژیوگرافی غرب تهران و سراسر استان تهران و حتی سراسر کشور در اسکن طب
ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران
آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب
ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره
بررسی تخصصی مراکز تصویربرداری پزشکی

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment