بهترین مراکز ام آر آی شیراز (7مرکز)+دریافت نوبت

ام آر آی شیراز، دریافت نوبت ام ار آی، بیمه ها، هزینه و قیمت ام آر ای در شیراز و استان فارس و کلی اطلاعات تکمیلی در مورد ام ار آی در شیراز را در این مقاله از اسکن طب بررسی خواهیم کرد.

نام شيراز برای همه ما تداعی کننده اشعار زیبا و دل انگیز شاعران بزرگی همچون سعدی و حافظ است. اما این شهر زیبا و اسرارآمیز، نکات جالب دیگری در سینه دارد که آشنایی با آن ها بسیار جذاب خواهد بود.

شیراز که به شهر شعر و ادب نیز شهرت دارد، در لیست مقاصد سفر جز اولین اولویت های گردشگران مختلف می باشد. در سالیان اخیر اقامتگاه ها و بومگردی های بسیار زیبایی در این شهر ساخته شده است که نظر مسافران را از نقاط مختلف کشور جذب می کند.لذا بحث درمان و بهداشت نیز به دلیل قطب گردشگری و توریست پذیر بودن شهر شیراز حائز اهمیت است.

در این مقاله از اسکن طب نحوه “دریافت نوبت از مراکز ام آر آی شیراز مراکز ام آر آی شبانه روزی “شیراز “مراکز خصوصی و دولتی “شیراز” بیمه ها و قیمت ام آر آی در شیراز را نیز بررسی خواهیم کرد.

شهرهای استان فارس عبارت است از: شیراز ،آباده ،ارسنجان، استهبان ،اقلید ،بوانات ،پاسارگاد، جهرم خرامه ،خرم بید،لارستان و…

در ابتدای مقاله توضیح مختصری درمورد مدالیته ام آر آی خدمت مردم عزیز شیراز و توریست های محترم میدهیم.

با ام آر آی می توان تصویری دقیق از بافت ها و اندام های داخلی بدن در تمامی قسمت ها با استفاده از امواج مغناطیسی و امواج رادیویی به دست آورد. با استفاده از این تصویر ها می توان علت درد و برخی فرضیات درباره برخی بیماری ها را مشخص نمود اما در نظر داشته باشید برای تهیه عکس MRI به مراکزی مراجعه کنید که دارای دستگاه های مدرن و باکیفیت می باشد و دارای پزشکان باتجربه و ماهر می باشند و می توانند گزارشی دقیق از توصیف عکس ها تهیه کنند از این رو ما برای راحتی شما در ادامه این مطلب به معرفی بهترین مراکز ام آر ای (MRI) در شیراز می پردازیم.

مراکز ام آر آی شیراز:

هزینه نهایی ام آر ای بسته به تعداد نواحی که نیاز به عکسبرداری دارد، با تزریق بدون یا بدون تزریق بودن، مراجعه به مراکز دولتی و خصوصی و تحت پوشش بیمه بودن و نبودن متفاوت خواهد بود شما می توانید با تماس به مراکز معرفی شده در ادامه مقاله از هزینه کلی آن با شرایط خود باخبر شوید.

1- مرکز ام آر آی تصویربرداری تابش شیراز:

مرکز تصویربرداری پزشکی تابش به عنوان یکی از پیشرفته ترین مراکز تصویربرداری کشور در بهار سال 1396 توسط وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی افتتاح گردید. این مرکز با در اختیار داشتن مدرن ترین تجهیزات تصویربرداری روز دنیا از جمله وجود دستگاه MRI 5/1 تسلا از کمپانی فیلیپس و با همکاری پزشکان متخصص و کادری مجرب در محیطی زیبا و منحصر به فرد آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی و هموطنان ارجمند می باشد.

مرکز ام آر آی تصویربرداری تابش شیراز

بیمه های طرف قرارداد مرکز تابش:
مرکز تابش طرف قرارداد با کلیه بیمه ها می باشد.
ادرس و شماره تماس مرکز تابش: شیراز، خیابان شهید فقیهی (صورتگر)، تقاطع معدل 07132311111

2- مرکز ام آر آی تابا شیراز:

مرکز تصویربرداری پزشکی تابا در سال 1383 به دلیل کمبود دستگاه ام آر آی در سطح استان و با هدف خدمت رسانی به هم استانی های عزیز، با خرید یک دستگاه ام آر آی آغاز به کار کرد.

این مجموعه در سال 1396 ضمن راه اندازی مرکز جامع و احداث ساختمانی استاندارد در همه جنبه های تصویربرداری پزشکی، اقدام به خرید دستگاه ام آر آی 1.5 تسلا در خاورمیانه با تونل بزرگ و عدم محدودیت وزنی کرد.

مرکز ام آر آی تصویربرداری تابا شیراز

“لازم به ذکر است که هزینه های دریافتی در این مرکز مطابق با تعرفه های اعلام شده برای همه مراکز است و پیشرفته تر بودن دستگاه ها هیچ گونه وجه اضافی را برای بیماران به همراه نخواهد داشت.”

بیمه های طرف قرارداد: بانک سپه، بانک کشاورزی ،بانک ملت ،بانک تجارت، بیمه ایران ،تامین اجتماعی ،بیمه سلامت، نیروهای مسلح ،صدا و سیما ،شرکت فلات قاره، ملت ،بانک صادرات ،پارسیان آتیه سازان حافظ، بانک رفاه ایران، آسیا ، سینا ،پاسارگاد، بیمه دی
آدرس و شماره تماس مرکز تابا پرتوشیراز: خیابان فلسطین حدفاصل خیابان ادیبهشت و معدل 07132317803

3- مرکز ام آر آی بیمارستان دنا شیراز:

یکی از بهترین مراکز ام آر آی شیراز ام ار آی بیمارستان دنا شیراز است.

بیمارستان فوق تخصصی دنا (وابسته به گروه پزشکی تعاونی 59) با هدف ارایه خدمات پزشکی به شهروندان شیراز و استانهای همجوار با 200 تخت مصوب و تخصصهای مختلف در سال 1378 افتتاح و به سرعت در شیراز، جنوب ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس به عنوان یک مرکز درمانی معتبر شناخته شد. بیمارستان دنا به منظور ارایه خدمات با کیفیت به بیماران و همراهان آنها و جلب رضایت آنها، گواهینامه ISO9001 را بدست آورد و در درجه بندی های سالیانه نیز درجه یک شناخته شده است.

مرکز ام آر آی بیمارستان دنا شیراز

در بیمارستان دنا شیراز نیز انجام خدمات ام آر آی انجام می شود .

بیمه های طرف قرارداد بیمارستان دنا شیراز: تامین اجتماعی / آسیا / البرز / سینا / نیروهای مسلح / صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت / پاسارگاد / تجارت نو / دانا / دی / رازی / سامان / شهرداری شیراز / فلات قاره / کانون سردفترداران و دفتریاران / کوثر / معلم / ملت / نوین / وزارت دفاع / کمک رسان ایران sos / ما / آتیه سازان حافظ / تعاون / همیاری شهرداری / بانک های سپه، تجارت، توسعه صادرات، کشاورزی، صنعت و معدن، مرکزی، ملی، و مهر ایران.

آدرس بیمارستان دنا شیراز: استان فارس، شهر شیراز، بولوار زرگری، چهارراه ستارخان، کوی دنا، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دنا
شماره تماس بیمارستان دنا شیراز: 07136490411

4- مرکز ام ار آی بیمارستان مرکزی شیراز:

یکی دیگر از بهترین مراکز ام آر آی شیراز ام ار آی بیمارستان مرکزی شیراز است.

مجتمع پزشکی MRI شیراز (بیمارستان مرکزی شیراز ) در سال 1372 در زمین به مساحت 5000 متر مربع با همت جناب آقای دکتر محمدرضا خشنود با هدف خدمت رسانی به بیماران و ساماندهی و رفع کمبودهای تشخیصی و درمانی استان فارس تاسیس و ساخت آن شروع شد و در 22 بهمن سال 1376 با حضور مسئولین وقت استان افتتاح گردید .

در بخش تصویر برداری بیمارستان ، به صورت 24 ساعته تمام پروسیجر های درخواستی بیماران انجام می شود که مجهز به دستگاه های رادیولوژی دیجیتال ER – OPG – دستگاه تراکم سنجی استخوان – دستگاه مامو گرافی biopsy System – endosonography – ERCP – سی تی اسکن 128 اسلایس – دستگاه تصویر برداری Portable می باشد.

مرکز ام آر آی بیمارستان مرکزی شیراز

مرکز ام آر آی بیمارستان مرکزی شیراز طرف قرار داد با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی می باشد.
“برای آگاهی از تعرفه ام آر آی رایگان در شیراز به صفحه تخصصی وبسایت اسکن طب مراجعه کنید.”
ادرس و شماره مرکز: شیراز، بلوار چمران، بیمارستان مرکزی شیراز 07136284412

5- مرکز ام آر آی بیمارستان شهید رجایی:

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سوانح حاج محمد اسماعیل امتیاز و مرکز فوریت های جراحی شهید رجایی از مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشد که از بخشهای مختلف تشخیصی ، درمانی و تحقیقاتی تشکیل شده است . بخش تصویربرداری واقع در طبقه همکف بوده که با به کاگیری کارکنان مجرب و تجهیزات تصویربرداری خدمات تشخیصی مورد نیاز را به بیماران ارائه می دهد.

بخش تصویربرداری بیمارستان شهید رجایی با بکارگیری تجهیزات مدرن تصویربرداری به صورت شبانه روزی ارایه دهنده خدمات تشخیصی به بیماران سرپایی و بستری می باشد. تصاویر رادیولوژی و سی تی اسکن و ام ار ای این مرکز به سیستم آرشیو تصاویر پزشکی(PACS) در بیمارستان و دانشگاه ارسال می شود.

مرکز ام آر آی بیمارستان شهید رجایی شیراز

پس از انجام خدمات تصویربرداری، در صورتی که بیماران به درمانگاه بیمارستان مراجعه نمایند پزشک قادر به مشاهده تصاویر می باشد، لوح فشرده تصاویر پزشکی بعد از ترخیص، جهت خود بیمار یا ارایه به پزشکان خارج از مرکز ارایه می گردد.

بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان شهید رجایی شیراز: بیمه سلامت، بیمه نوین، بیمه کمیته امام خمینی، بیمه تامین اجتماعی،بیمه دی، بیمه کمک رسان،بیمه نیروهای مسلح، بیمه ایران، صداو سیما،صندوق بازنشستگی کارکنان نفت ،اداره کل زندانهای فارس ،صنایع تسلیحاتی شرکت نفت ،شرکت نفت شاغلین
آدرس و شماره تماس بیمارستان: شیراز، بلوار چمران، بیمارستان شهید رجایی 07136284411

6- مرکز ام آر آی بیمارستان کوثر:

مرکز تصویربرداری بیمارستان کوثر به عنوان پیشرفته ترین و مجهزترین مرکز تصویربرداری در جنوب کشور با پوشش انواع روشهای تصویربرداری به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات به تمامی هموطنان عزیز میباشد و این مرکز خدمات ویژه ی تخصصی و فوق تخصصی خود را با بهترین کیفیت و گزارش و حداقل قیمت در مقایسه با سایر مراکز نیمه دولتی و غیر دولتی در حوزه های متنوع تصویربرداری پزشکی شامل ( سی تی اسکن ، سونوگرافی ، ام آرآی ، رادیولوژی ، ماموگرافی ، و سنجش تراکم استخوان ) عرضه می کند.

انجام کلیه ام آر آی های تخصصی با تزریق و بدون تزریق از تمام ارگانهای بدن توسط دستگاه ام آر آی فوق تخصصی ۱.۵ تسلا در بیمارستان کوثر شیراز انجام می شود.

مرکز ام آر آی بیمارستان کوثر شیراز

بیمه های طرف قرارداد مرکز ام آر آی بیمارستان کوثر:

بازنشستگان شرکت نفت / بیمه SOS / وزارت دفاع / بیمه آسیا / بیمه رازی / بیمه نوین / بیمه میهن / بیمه سامان / بیمه البرز / بیمه آرمان / هواپیمایی هما / دانشگاه آزاد / بیمه پارسیان / بیمه شهرداری / بیمه ملت / کانون سردفتران / بیمه همیار شهرداری / بیمه کار آفرین / بیمه فلات قاره / بیمه پاسارگاد / بیمه ما / بیمه آتیه سازان

آدرس و شماره تلفن بیمارستان کوثر: شیراز، خیابان میرزای شیرازی شرقی 07136141000

7- مرکز ام آر آی بیمارستان چمران شیراز:

بیمارستان شهید چمران در سال ۱۳۳۱ در زمینی به مساحت ۹ هکتار در چهار طبقه و با ۱۹۸۷۹ متر مربع زیر بنا در بلوار شهید دکتر چمران با هدف درمان بیماران مبتلا به سل احداث گردید؛ تعداد تخت های مصوب بیمارستان ۳۰۰ و تعداد تخت های فعال ۲۶۵ تخت می باشد.

در بیمارستان شهید چمران شیراز یکی از پیشرفته ترین دستگاه های ام آر آی دنیا با قابلیت انجام کلیه پروسیجرهای ام آر آی از نقاط مختلف بدن شامل ام آر انژیوگرافی، ام آر آی از قلب، ام آر آی از کبد، ام آر آی از Breast، ام آر آی تخصصی مغز، تراکتوگرافی و کلیه اندام ها می باشد.

مرکز ام آر آی بیمارستان چمران شیراز

آدرس بیمارستان چمران شیراز: استان فارس، شیراز، منطقه ۶، بلوار شهید مصطفی چمران

شماره تماس بیمارستان شهید چمران شیراز: ۰۷۱۳۶۲۴۰۱۰۱.

در بیمارستان چمران شیراز ام ار ای با تعرفه دولتی و شبانه روزی انجام می شود.

بیمه های طرف قرارداد بیمارستان چمران شیراز عبارت است از: • خدمات درمانی • تامین اجتماعی • نیروهای مسلح • کمیته امداد • هواپیمایی • صداوسیما • بیمه کوثر • شرکت ملی نفت • بهداری زندان • مجتمع صنعتی فجر شیراز • بیمارستان 576 ارتش • سپاه فجر

اسکن طب برای شما همشهریان عزیز شیرازی و توریست های محترم بستری فراهم کرده که به راحتی و انلاین بدون نیاز به حضور در مراکز نوبت ام ار ای رایگان در شیراز را رزرو کنید.

در این مقاله از اسکن طب به بررسی برخی از مراکز تصویربرداری ام ار ای در استان فارس، شهر شیراز، هزینه ها و تعرفه های این مراکز پرداختیم.

دیگر مراکز برتر ام آر آی شیراز و استان فارس

مراکز برتر دیگر ام آر آی شیراز و استان فارس در شهرهای شیراز و آباده ،ارسنجان، استهبان ،اقلید ،بوانات پاسارگاد، جهرم خرامه ،خرم بید،لارستان و… نیز هستند که میتوانند از بهترین مراکز ام ار ای در استان فارس بشمار می آیند ولی با توجه به محدودیت معرفی همه آنها در این مقاله فقط به ذکر نام و لینک دهی به صفحات هر مرکز بسنده میکنیم.

1- مرکز ام آر آی فراگام پرتو نگار درمان
2- بیمارستان امام رضا لارستان
3- بیمارستان ولیعصر اقلید فارس و….
و……

این مراکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن و با دستگاههای ام ار ای بروز، به ارائه خدماتی با کیفیت و بررسی دقیق بدن افراد می‌پردازند.

در نهایت، این مراکز ام ار ای مذکور تنها بخشی از بهترین مراکز ام ار ای در استان فارس هستند. می‌توانید در صورت نیاز، با مشاوره پزشکان و اطلاعات تکمیلی در مورد مراکز دیگر نیز آشنا شوید.

هزینه و قیمت ام آر آی شیراز و استان فارس:

تعرفه ام آر آی شیراز و استان فارس با کل کشور طبق جدول قیمت گذاری که وزارت بهداشت و آموزش پزشکی هر سال در اختیار مراکز تصویربرداری پزشکی و بیمارستان ها قرار میدهد ثابت میباشد و همه مراکز تعرفه یکسانی از بابت هر خدمت از بیماران دریافت میکنند.

لازم به ذکر است هزینه های ام ار ای با توجه به خدمات دریافتی بیمار و نوع بیمه پایه و تکمیلی و همچنین قیمت خدمات تصویربرداری،ممکن است برای هر بیمار تغییر کند.

دریافت نوبت سریع ام آر آی شیراز

نوبت ام آر آی شیراز

سریعترین و بهترین روش دریافت نوبت ام آر آی شیراز و استان فارس،وبسایت تخصصی اسکن طب میباشد. شما از طریق اسکن طب میتوانید از بهترین مراکز ام ار ای استان فارس و سراسر کشور نوبت دریافت کنید و جواب اسکن خود را نیز از طریق اسکن طب و سیستم ارسال جواب اسکن طب از طریق لینک دریافت کنید.

چرا دریافت نوبت از اسکن طب:

کاهش هزینه های بیماران در جهت دریافت نوبت و گرفتن جواب اسکن
وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در استان فارس و حتی سراسر کشور
ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران
آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب
ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment