بهترین مرکز پزشکی هسته ای شیراز(5مرکز)+دریافت نوبت

پزشکی هسته ای شیراز، نوبت پزشکی هسته ای در شیراز و کلیه خدمات و اطلاعات آن در این مقاله از اسکن طب مورد بررسی میکنیم.

شیراز شهری پر آوازه در جنوب غربی کشور است. این شهر، پر جمعیت‌ترین شهر جنوب ایران و مرکز استان فارس به حساب می‌آید. شهر لسان‌الغیب از شمال در پناه کوه‌های زاگرس قرار دارد و در همسایگی شهرهای مختلف استان فارس شامل کازرون، فیروز آباد، جهرم، فسا، استهبان، ارسنجان، مرودشت، سپندان و ممسنی واقع شده است.

در این مقاله از اسکن طب نحوه “دریافت نوبت از مراکز پزشکی هسته ای شیراز معرفی بهترین مراکز پزشکی هسته ای در “شیراز “مراکز خصوصی و دولتی “شیراز” مراکز “پزشکی هسته ای شبانه روزی “در شیراز بیمه ها و قیمت پزشکی هسته ای در شیراز را نیز بررسی خواهیم کرد.

در ابتدای مقاله توضیح مختصری درمورد پزشکی هسته ای و کاربرد آن خدمت مردم عزیز شیراز و هموطنان گرامی و توریست های عزیز که شهر شیراز را برای درمان خود انتخاب کردند میدهیم.

مراکز پزشکی هسته ای شیراز:

پزشکی هسته ای شاخه ای از علم پزشکی است که در آن از مواد رادیو اکتیو جهت تشخیص و درمان بیماریها استفاده می شود. روشهای تشخیصی در مورد اعضاء مختلف بدن مانند استخوانها، مغز، کلیه، ریه، قلب، دستگاه گوارش و دستگاه ادراری کاربرد دارند.

روش کار به این صورت است که ابتدا رادیو دارو مخصوص هر عضو با ماده رادیو اکتیو نشاندار می شود و به بیمار تزریق می شود و در عضو مورد نظر تجمع می یابد سپس با استفاده از دستگاه گاما کمرا تصویر برداری از عضو مورد نظر صورت می گیرد. بر خلاف روشهای رادیولوژی که عموماٌ اطلاعاتی در مورد ساختمان اعضا بدن ارائه می کنند، روشهای پزشکی هسته ای عموما اطلاعاتی در مورد عملکرد اعضای مختلف بدن را بدست می آورند.

برای انجام پزشکی هسته ای در شیراز به مراکزی مراجعه کنید که دارای دستگاه های مدرن و باکیفیت می باشد و دارای پزشکان باتجربه و ماهر می باشند و می توانند گزارشی دقیق از توصیف عکس ها تهیه کنند از این رو ما برای راحتی شما در ادامه این مطلب به معرفی بهترین مراکز پزشکی هسته ای شیراز میپردازیم.

1- مرکز پزشکی هسته ای صورتگر شیراز:

مرکز پزشکی هسته‌ای صورتگر شیراز که با مدیریت خانم دکتر مهرالسادات علوی دایر شده است. این مرکز با بهره گیری از دانش نوین و تکنولوژی روز جهان و با بهره مندی یکی از بهترین دستگاه‌های گاما کمرای اسپکت موجود در کشور و همچنین به کارگیری کادری مجرب و متخصص از پزشکان پزشکی هسته‌ای ، کارشناسان تصویربرداری باتجربه و تحصیل کرده در رشته های کارشناسی رادیولوژی و پزشکی هسته‌ای و کارشناس پرستاری کارآزموده توانسته است خدمت رسانی به بیماران را به بهترین شکل، با کیفیت بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه نماید.

پزشکی هسته ای صورتگر شیراز

آدرس مرکز پزشکی هسته ای صورتگر : شیراز – خیابان شهید فقیهی – بین چهارراه معدل و هدایت ساختمان آراد
شماره تماس مرکز: 07132307151, 07132300265
برای دریافت نوبت رایگان اسکن هسته ای قلب شیراز و اگاهی از بیمه های طرف قرارداد پزشکی هسته ای شیراز و قیمت های تعیین شده به صفحه تخصصی وبسایت اسکن طب مراجعه کنید.

2- مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان نمازی شیراز:

بیمارستان نمازی، یک بیمارستان عمومی، آموزشی، تخصصی و فوق تخصصی است. این بیمارستان یکی از مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و موقوفه شادروان محمد نمازی است. در این مرکز آموزشی درمانی، همزمان با ارایه خدمات درمانی و تشخیصی به مراجعه کنندگان محترم، آموزش دانشجویان پزشکی در مقاطع مختلف نیز انجام می شود.

پزشکی هسته ای بیمارستان نمازی شیراز

بیمارستان نمازی مجهز به بخش پزشکی هسته ای می باشد برای دریافت وقت از بخش پزشکی هسته ای، هر روز (به غیر از روزهای جمعه و تعطیلی های رسمی)، از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ به پذیرش مراجعه نمایید. تعیین وقت به صورت حضوری است و آمادگی های لازم برای انجام آزمایش ها، در زمان مراجعه به شما اعلام می شود.

بیمه های طرف قرارداد بیمارستان نمازی:

بانک تجارت / تامین اجتماعی / بانک سپه / خدمات درمانی نیرو های مسلح / بانک ملت / کمیته امداد فارس / بهداری زندان / بیمه سلامت (خدمات درمانی) / صدا و سیمای فارس / خدمات درمانی روستایی / بهداشت و درمان سپاه فجر / شرکت ملی نفت / بیمارستان 576 ارتش / شرکت آتیه سازان حافظ / بیمارستان مسلمین / شرکت بیمه کوثر / بیمه البرز / شرکت کمک رسان ایران SOS / بیمه البرز (بانک ملی) / بیمه ایران / بیمه ملت

آدرس و تلفن بیمارستان نمازی شیراز:

استان فارس، شهر شیراز، خیابان زند، میدان نمازی، مرکز آموزشی درمانی نمازی
071-36474332-61 / تلفن داخلی بخش پزشکی هسته ای 5318

3- مرکز پزشکی هسته ای پویا شیراز:

مرکز پزشکی هسته ای پویا در آذر ماه سال ۱۳۹۸ با بهره گیری از بهترین امکانات و تجهیزات با برخورداری از فضایی به مساحت۲۵۰ متر مربع و با طراحی فوق العاده زیبا و کارشناسی شده در جهت خدمت رسانی به بیماران افتتاح گردید. در راس اهداف این مرکز، ارائه خدمات پزشکی هسته ای با دستگاه ها و تکنیک های به روز توسط تیمی مجرب و متعهد ونیز جوابدهی با کوتاهترین زمان ممکن جهت رفاه حال بیماران مراجعه کننده می باشد .

پزشکی هسته ای پویا شیراز

خدمات مرکز پزشکی هسته ای پویا شامل: اسکن هسته ای قلب ،اسکن مجاری و غدد لنفاوی،اسکن تیروئید،اسکن استخوان،اسکن هسته ای کلیه

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از 08:00 صبح تا 22:30 | پنج شنبه ها از 08:00 صبح تا 14:00

بیمه های طرف قرارداد پزشکی هسته ای پویا:بیمه معلم ،بیمه کمک رسان ایران sos،بیمه سامان ،بیمه تجارت نو، بیمه پاسارگاد،بیمه بانک ملی ،بیمه بانک تجارت،بیمه آرمان،نیروهای مسلح،بیمه شرکت نفت شاغلین و بازنشسته ،بیمه بانک صادرات،بیمه پارسیان،بیمه سینا،بیمه دانا،بیمه آسیا، بیمه ملی ،بیمه سرمد،بیمه رازی، بیمه کانون سردفتران،بیمه کوثر

آدرس و شماره تماس پزشکی هسته ای پویا: شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، جنب بیمارستان شفا، ساختمان شفا، طبقه همکف 07132333435 – 09380334400

4- پزشکی هسته ای بیمارستان مرکزی شیراز:

مجتمع پزشکی بیمارستان مرکزی شیراز در سال 1372 در زمین به مساحت 5000 متر مربع با همت جناب آقای دکتر محمدرضا خشنود با هدف خدمت رسانی به بیماران و ساماندهی و رفع کمبودهای تشخیصی و درمانی استان فارس تاسیس و ساخت آن شروع شد و در 22 بهمن سال 1376 با حضور مسئولین وقت استان افتتاح گردید .

پزشکی هسته ای بیمارستان مرکزی شیراز

در بخش تصویر برداری بیمارستان ، به صورت 24 ساعته تمام پروسیجر های درخواستی بیماران انجام می شود که مجهز به دستگاه های رادیولوژی دیجیتال ER – OPG – دستگاه تراکم سنجی استخوان – دستگاه مامو گرافی biopsy System – endosonography – ERCP – سی تی اسکن 128 اسلایس – دستگاه تصویر برداری Portable می باشد.

بخش های پاراکلینیک بیمارستان مرکزی:

MRI، آزمایشگاه پاتولوژی، آزمایشگاه طبی، آندوسکوپی، آنژیوگرافی، اکوکاردیوگرافی، الکترمیوگرافی، الکتروآنسفالوگرافی، تست ورزش، داروخانه، دانسیتومتری، رادیولوژی، سنگ شکن برون اندامی، سی تی اسکن، کولونوسکوپی، پزشکی هسته ای، ماموگرافی، سونوگرافی، الکتروکاردیوگرافی

آدرس: فارس، شیراز، بلوار شهید چمران، ابتدای بلوار چمران، بعداز پل زرگری
بیمارستان مرکزی شیراز طرف قرارداد با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی می باشد.
تلفن پاراکلینیک بیمارستان مرکزی: ۰۷۱۳۶۲۸۴۴۱۱، ۰۷۱۳۶۲۸۴۴۱۲، ۰۷۱۳۶۲۸۴۴۱۴، ۰۷۱۳۶۲۸۴۴۱۶، ۰۷۱۳۶۲۸۴۴۱۸ ۰۷۱۳۶۲۸۴۴۲۰

“برای دریافت نوبت پزشکی هسته ای شبانه روزی شیراز به صفحه تخصصی وبسایت اسکن طب مراجعه کنید.”

5- مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان کوثر شیراز:

مرکز تصویربرداری بیمارستان کوثر به عنوان پیشرفته ترین و مجهزترین مرکز تصویربرداری در جنوب کشور با پوشش انواع روشهای تصویربرداری به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات به تمامی هموطنان عزیز میباشد

و این مرکز خدمات ویژه ی تخصصی و فوق تخصصی خود را با بهترین کیفیت و گزارش و حداقل قیمت در مقایسه با سایر مراکز نیمه دولتی و غیر دولتی در حوزه های متنوع تصویربرداری پزشکی شامل ( سی تی اسکن، سونوگرافی، ام آرآی، رادیولوژی ، ماموگرافی ، و سنجش تراکم استخوان و پزشکی هسته ای (دارنده تنها دستگاه پت سی تی در جنوب کشور در کنار بخش ید درمانی) عرضه می کند.

پزشکی هسته ای بیمارستان کوثر شیراز

بیمه های طرف قرارداد پزشکی هسته ای بیمارستان کوثر:

بازنشستگان شرکت نفت / بیمه SOS / وزارت دفاع / بیمه آسیا / بیمه رازی / بیمه نوین / بیمه میهن / بیمه سامان / بیمه البرز / بیمه آرمان / هواپیمایی هما / دانشگاه آزاد / بیمه پارسیان / بیمه شهرداری / بیمه ملت / کانون سردفتران / بیمه همیار شهرداری / بیمه کار آفرین / بیمه فلات قاره / بیمه پاسارگاد / بیمه ما / بیمه آتیه سازان

“برای آگاهی از هزینه ید درمانی بیمارستان کوثر شیراز به صفحه تخصصی وبسایت اسکن طب مراجعه کنید.”
آدرس و شماره تلفن بیمارستان کوثر: شیراز، خیابان میرزای شیرازی شرقی 07136141000

اسکن طب برای شما همشهریان عزیز شیرازی و توریست های محترم بستری فراهم کرده که به راحتی و انلاین بدون نیاز به حضور در مراکز نوبت اسکن هسته ای قلب رایگان و یا با تعرفه دولتی در شیراز را رزرو کنید.

در این مقاله از اسکن طب به بررسی برخی از مراکز پزشکی هسته ای در استان فارس، شهر شیراز، هزینه ها و تعرفه های این مراکز پرداختیم.

دیگر مراکز برتر پزشکی هسته ای شیراز و استان فارس

مراکز پزشکی هسته ای دیگری در استان فارس در شهرهای شیراز و آباده ،ارسنجان، استهبان ،اقلید ،بوانات پاسارگاد، جهرم خرامه ،خرم بید،لارستان و… نیز هستند که میتوانند از بهترین پزشکی هسته ای در استان فارس بشمار می آیند ولی با توجه به محدودیت معرفی همه آنها در این مقاله فقط به ذکر نام و لینک دهی به صفحات هر مرکز بسنده میکنیم.

1- پزشکی هسته ای بیمارستان امام رضا لارستان
2- پزشکی هسته ای بیمارستان استاد مطهری جهرم
و……
این مراکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن و با دستگاههای پزشکی هسته ای بروز، به ارائه خدماتی با کیفیت و بررسی دقیق بدن افراد می‌پردازند.
در نهایت، این مراکز پزشکی هسته ای تنها بخشی از بهترین مراکز پزشکی هسته ای در استان فارس هستند. می‌توانید در صورت نیاز، با مشاوره پزشکان و اطلاعات تکمیلی در مورد مراکز دیگر نیز آشنا شوید.

هزینه و قیمت پزشکی هسته ای شیراز:

تعرفه پزشکی هسته ای در استان فارس با کل کشور طبق جدول قیمت گذاری که وزارت بهداشت و آموزش پزشکی هر سال در اختیار مراکز تصویربرداری پزشکی و بیمارستان ها قرار میدهد ثابت میباشد و همه مراکز تعرفه یکسانی از بابت هر خدمت از بیماران دریافت میکنند.

لازم به ذکر است هزینه های اسکن هسته ای با توجه به خدمات دریافتی بیمار و نوع بیمه پایه و تکمیلی و همچنین قیمت خدمات تصویربرداری،ممکن است برای هر بیمار تغییر کند.

دریافت نوبت پزشکی هسته ای شیراز

سریعترین و بهترین روش دریافت نوبت اسکن پزشکی هسته ای شیراز و استان فارس،وبسایت تخصصی اسکن طب میباشد. شما از طریق اسکن طب میتوانید از بهترین مراکز اسکن هسته ای استان فارس و سراسر کشور نوبت دریافت کنید و جواب اسکن خود را نیز از طریق اسکن طب و سیستم ارسال جواب اسکن طب از طریق لینک دریافت کنید.

دریافت نوبت پزشکی هسته ای شیراز

چرا دریافت نوبت از اسکن طب:

*کاهش هزینه های بیماران در جهت دریافت نوبت و گرفتن جواب اسکن
*وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در استان فارس و حتی سراسر کشور
*ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران
*آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب
*ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره
*مراکز تصویر برداری ، سامانه نوبت دهی ، نیازمندی ها ، فروشگاه ، تجهیزات ، مقالات آموزشی و درخواست مشاوره و … از جمله خدماتی است که اسکن طب تسهیل و با مطمئن ترین و سریع ترین روش ها به بیماران یاری میرساند و در کنار آنهاست .

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment