پزشکی هسته ای از مواد رادیواکتیو در داخل بدن جهت تشخیص بیماریهای مختلف استفاده میکند. در پزشکی هسته ای میتوان برای استفاده از اینکه اندام ها یا بافت ها چگونه کار می کنند (برای تشخیص) یا برای هدف قرار دادن و تخریب اندام ها یا بافت های آسیب دیده یا بیمار (برای درمان) استفاده کرد.

در این مقاله از اسکن طب به همین تعریف ساده از پزشکی هسته ای بسنده یکنیم. هدف اصکی ما در این مقاله معرفی مراکز پزشکی هسته ای استان تهران و مناطق 22 گانه آن میباشد.

مراکز پزشکی هسته ای در تهران:

مراکز پزشکی هسته ای در تهران و تعداد آن یکی از سوالاتی است که ممکن است موضوع و دغدغه شما هم باشد.

به طور کلی در سراسر استان تهران بیش از 40 مرکز تصویربرداری پزشکی هسته ای یا طب هسته ای وجود دارد. از این بین میتوان تعدادی از این مراکز و خدماتی که آنها در حال ارائه هستند را در اسکن طب مشاهده نمایید. با یک سرچ ساده در اسکن طب میتوانید لیست مراکز پزشکی هسته ای اطراف خود را در هر منطقه از تهران هستید را بیابید.

در اسکن طب سعی شده تمام مراکز پزشکی هسته ای تهران را با توضیح کاملی از خدمات، آدرس، شماره تماس، لوکیشن، بیمه های پایه و تکمیلی تحت پوشش، تصاویر مراکز و اطلاعات آنها در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بهترین مراکز و سریعترین نوبت اسکن های هسته ای شامل اسکن قلب، استخوان، کلیه، تیرویید، مجاری اشکی و غیره را از اسکن طب دریافت کنید.

لیست خدمات پزشکی هسته ای در تهران:

در مراکز پزشکی هسته ای تهران اکثرا خدمات تصویربرداری طب هسته ای زیر ارائه میگردد:

اسکن قلب

اسکن استخوان

اسکن ریه

اسکن تیروئید

اسکن پاراتیروئید

اسکن مجاری اشکی

اسکن تست تنفسی اوره

و دیگر اسکنهای پزشکی هسته ای که در مقاله ای جداگانه داخل اسکن طب به بررسی آنها پرداختیم.

لیست مراکز پزشکی هسته ای در تهران:

سریعترین نوبت پت اسکن

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر درمورد پزشکی هسته ای  میتوانید از وبسایت مرجع DCD اطلاعات کاملی دریافت کنید. همچنین کارشناسان ما در اسکن طب آماده پاسخگویی به سوالات شما در این حوزه هستند. 

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment