بهترین مرکز سی تی اسکن غرب تهران(7 مرکز برتر)+ دریافت نوبت

بررسی بهترین مراکز دولتی و خصوصی سی تی اسکن غرب تهران و “دریافت نوبت از مراکز اسکن غرب تهران”، “مراکز خصوصی و دولتی”، “بیمه ها و قیمت سی تی اسکن در غرب تهران”

معرفی بهترین مراکز دولتی و خصوصی سی تی اسکن غرب تهران:

مراکز سی تی اسکن، یکی از مهمترین ابزارهای تشخیصی در پزشکی را دارا هستند. سی تی اسکنها به طور عمده برای تشخیص و تصویربرداری بخش‌های داخلی بدن استفاده می‌شوند، در این مقاله به بررسی بهترین مرکز دولتی و خصوصی سی تی اسکن غرب تهران برای افرادی که در غرب تهران زندگی می‌کنند، می‌پردازیم. همچنین در این مقاله نحوه “دریافت نوبت از مراکز سی تی اسکن غرب تهران”، “مراکز سی تی اسکن شبانه روزی غرب تهران”، “مراکز خصوصی و دولتی غرب تهران”، “بیمه ها و قیمت سی تی اسکن در غرب تهران” را نیز بررسی خواهیم کرد.

1- بیمارستان پیامبران تهران

بیمارستان پیامبران

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران یکی از مراکز معتبر سی تی اسکن غرب تهران برای انجام است. این مرکز از تجهیزات پیشرفته‌ای مانند دستگاه سی تی اسکن 64 اسلایس استفاده می‌کند.
سی تی اسکن بیمارستان پیامبران و کلیه خدمات تصویربرداری این بیمارستان مشمول کلیه بیمه های پایه و اکثر بیمه های تکمیلی میباشد، برای اطلاع کامل از خدمات این بیمارستان میتوانید به صفحه این مرکز در وبسایت اسکن طب مراجعه نمایید.

نوبت سی تی اسکن قلب از بیمارستان پیامبران

سی تی اسکن بیمارستان پیامبران به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به بیماران استان تهران و استانهای دیگر کشور و حتی بیماران خارجی میباشد.

آدرس و تلفن بیمارستان پیامبران تهران:
تهران، میدان دوم صادقیه، بلوار کاشانی، بلوار اباذر، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران
تلفن تماس 41-44079131-021

2- بیمارستان نیکان غرب تهران

سی تی اسکن بیمارستان نیکان غرب تهران یکی از مدرن ترین مراکز درمانی ایران است که با معماری نوین، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات درمانی و بکارگیری مجرب ترین اساتید پزشکی و کادر درمانی کشور از بالاترین استانداردهای پزشکی و درمانی برخوردار است.

این بیمارستان یکی از مراکز پزشکی عضو گروه نیکان است و با زیربنایی حدود ۳۵ هزار متر مربع در یکی از زیباترین مناطق غرب تهران واقع شده و بخاطر قرارگرفتن در کنار آزاد راه همت، دسترسی سریع به فرودگاه و مجاورت دو بیمارستان فوق تخصصی چشم آفتاب و بیمارستان سوانح و سوختگی، وجود پارکینگ برای مراجعین و فضای پذیرایی کافه تریا، فضای دلنشین لابی، رستوران و فروشگاه‌های متعدد برای مراجعه کنندگان ، به یکی از محبوب ترین مراکز درمانی تبدیل شده.

این مرکز دارای تجهیزات پیشرفته‌ای برای سی تی اسکن است. تیم متخصص و تحصیل‌کرده‌ی این مرکز به روز آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های تشخیصی هستند. آن‌ها در تشخیص بیماری‌های داخلی با دقت بسیار بالا عمل می‌کنند و از نرخ تشخیصی بالایی برخوردار می‌باشد.
جهت اطلاع از خدمات بیمه ای تصویربرداری و سی تی اسکن بیمارستان نیکان غرب تهران از صفحه این بیمارستان در وبسایت اسکن طب دیدن نمایید.

اطلاعات تماس بیمارستان نیکان غرب تهران
آدرس بیمارستان نیکان غرب تهران : تهران، اتوبان همت به سمت غرب، نرسیده به میدان المپیک، روبروی پارک جوانمردان، بیمارستان نیکان غرب
تلفن تماس بیمارستان نیکان غرب تهران: ۰۲۱۲۹۱۲۰۰۰۰

بیمارستان نیکان

3- مرکز تصویربرداری پردیس نور

مركزجامع تصویربرداری پردیس نور با بهره گیری از جدیدترین سیستمهای تصویربرداری پزشكی در مهر ماه 1389 در منطقه سعادت آباد تهران آغاز به کار نمود.

این مرکز وسایل مدرنی مانند تجهیزات سی تی اسکن 64 لایه و سی تی اسکن 16 لایه را به کار می‌گیرد. باتوجه به دقت بالا و تنوع این تجهیزات، مرکز آریا تشخیص توانسته است به یکی از بهترین مراکز سی تی اسکن در غرب تهران تبدیل شود. این مرکز قادر است به صورت همزمان تصویربرداری از بخش‌های مختلف بدن را انجام دهد و توانایی تشخیص بیماری‌های چندگانه را نیز دارد.
اطلاعات تماس با مرکز تصویربرداری پردیس نور تهران :
آدرس : تهران ، سعادت آباد ، خیابان بیست و پنجم ( شهید قره تپه ای ) پلاک ۵
تلفن : ۹۱۰۰۸۸۰۸ ،
فکس : ۸۸۶۸۷۹۶۶

4- بیمارستان بهمن تهران

بيمارستان بهمن با كمتر از ده سال سابقه و در همجواري بيمارستان هاي بزرگ و معروف توانسته است به عنوان يك قطب درماني و برند شناخته شده حوزه سلامت در منطقه شمال غرب تهران درخشش بي نظيري داشته باشد.
این مرکز از سی تی اسکن با دقت بالا استفاده می‌کند و الگوریتم‌های قوی در تشخیص بیماری‌ها دارد. متخصصان این مرکز با دانش و تجربه خود قادرند به تشخیص دقیق بیماری‌ها بپردازند و به بیماران و خانواده‌های آن‌ها راهنمایی کنند.

در مورد خدمات بیمه ای بیمارستان بهمن تهران میتوانید از صفحه این بیمارستان داخل سایت اسکن طب دیدن نمایید یا با تماس از طریق شماره های بیمارستان از این موضوع اطلاع کامل بگیرید.
اطلاعات تماس بیمارستان بهمن تهران
تهران، شهرك غرب، خيابان ايران زمين شمالي، بيمارستان بهمن – تلفن :10- 02188575901
شماره تماس : 1 – 02182499650

5- بیمارستان عرفان تهران

بیمارستان خصوصی تخصصی و فوق تخصصی عرفان تهران واقع در سعادت آباد، در تاریخ ۱۳۸۵/۱۲/۱۲، به منظور ارایه خدمات بهداشتی درمانی و مراقبتی پیشرفته بر مبنای پایبندی به ارزش ها و کرامات انسانی، آغاز به کار نمود. این بیمارستان با داشتن 180 تخت فعال شامل اتاق‌های تک تخته ، دو تخته و بخش های ویژه ، در زمینی به مساحت ۴۴۸۰ متر مربع و با زیربنای ۲۰۰۰۰ مترمربع در ۹ طبقه واقع شده است.

این مرکز با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تیمی حرفه‌ای از پزشکان و متخصصان تشخیصی، به تشخیص بیماری‌ها با دقت و سرعت می‌پردازد. سی تی اسکن در این مرکز به عنوان یکی از بهترین روش‌های تشخیصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تخصصی‌ترین و بروزترین تکنولوژی را در تشخیص بیماری‌ها به کار می‌برد.

آدرس و تلفن بیمارستان عرفان:
تهران، منطقه دو، سعادت آباد، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری، خیابان شهید ریاضی بخشایش، بیمارستان عرفان
02123021000

بیمارستان عرفان تهران

6- بیمارستان رسول اکرم تهران

مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی حضرت رسول اکرم (ص) از موقوفات مرحوم مهدی باتمانقلیچ و قدمتی بیش از چهل سال، بزرگترین مرکز بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایران است که با هشتصد و شصت تخت مصوب و هفتصد تخت فعال، سی بخش بستری عادی و ویژه و بیش از شصت درمانگاه تخصصی خدمات مختلف درمانی به بیماران سراسر کشور ارائه می دهد.

بیمارستان رسول اکرم تهران واقع در ستارخان کلیه بیمه های پایه را پوشش میدهد و یک بیمارستان دولتی و دانشگاهی در غرب تهران است که درحال خدمت رسانی به بیماران میباشد.
اطلاعات تماس با بیمارستان حضرت رسول اکرم تهران :
آدرس
تهران-ستارخان-خ.نیایش-نبش خیابان منصوری-بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)
شماره تماس
021-64351

بیمارستان رسول اکرم

7- مرکز جامع سرطان برکت

در راستای تحقق رسالت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر پیشرفت و محرومیت زدایی و ارائه خدمات اجتماعی در دسترس برای عموم مردم کشور در اسفند ماه سال 98 کلنگ ساخت مرکز جامع سرطان برکت زده شد.این مرکز از پیشرفته ترین مراکز درمان سرطان درکشور بوده که با استفاده از نیروی انسانی متخصص و جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات به ارائه خدمات غربالگری، پیشگیری و درمان سرطان بیماران مراجعه کننده در سراسر کشور می پردازد.

نام این دستگاه SIEMENS 128 Slice است و از جمله جدید ترین دستگاه های موجود در حوزه پزشکی است که با بالاترین سرعت حرکت تخت و پردازش تصویر در کسری از ثانیه تصویری با بالاترین قدرت تفکیک و با کمترین نویز را ارائه می دهد.

در مورد بیمه های طرف قرارداد مرکز جامع سرطان برکت به صفحه این مرکز از وبسایت اسکن طب مراجعه نمایید.
اطلاعات تماس مرکز جامع سرطان برکت تهران
ادرس مرکز جامع سرطان برکت تهران : تهران، بلوار میرداماد شرقی به غربی بعد از بلوار نلسون ماندلا، بلوار میرداماد، پلاک 311، طبقه اول
شماره تماس مرکز جامع سرطان برکت تهران : 021-88857505-9

مرکز جامع سرطان برکت

نتیجه گیری و معرفی دریافت نوبت سی تی اسکن غرب تهران از طریق اسکن طب

سریعترین و بهترین روش دریافت نوبت سی تی اسکن غرب تهران وبسایت تخصصی اسکن طب میباشد. شما از طریق اسکن طب میتوانید از بهترین مراکز سی تی اسکن غرب تهران و سراسر کشور نوبت دریافت کنید و جواب اسکن خود را نیز از طریق اسکن طب و سیستم ارسال جواب اسکن طب از طریق لینک دریافت کنید.

نوبت سی تی اسکن غرب تهران

چرا دریافت نوبت از اسکن طب:

  • وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در غرب تهران و سراسر استان تهران و حتی سراسر کشور
  • ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران
  • آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب
  • ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره
  • بررسی تخصصی مراکز تصویربرداری پزشکی

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment