بهترین مراکز سی تی اسکن شرق تهران (9مرکز) + نوبت

در این مقاله نحوه “دریافت نوبت از مراکز سی تی اسکن شرق تهران”، “مراکز سی تی اسکن شبانه روزی شرق تهران”، “مراکز خصوصی و دولتی شرق تهران”، “بیمه ها و قیمت سی تی اسکن در شرق تهران”  را نیز بررسی خواهیم کرد.

همچنین در این مقاله از اسکن طب به بررسی مراکز سی تی اسکن شرق  تهران میپردازیم. سی تی اسکن، یکی از مهمترین ابزارهای تشخیصی در پزشکی است. سی تی اسکنها به طور عمده برای تشخیص و تصویربرداری بخش‌های داخلی بدن استفاده می‌شوند، در این مقاله به بررسی بهترین مرکز دولتی و خصوصی سی تی اسکن شرق تهران، می‌پردازیم.

مناطق شرق تهران شامل مناطق از جمله  پیروزی، تهران پارس، شهدا،سبلان،نظام آباد، مدنی،گرگان، هفت حوض، نارمک، رسالت، فرجام، لویزان، امام حسین ، نیرو هوایی، پرستار، خیابان دماوند، پلیس، امامت، دلاوران، سید خندان، حکیمیه، پل چوبی و …و… هستند. در ادامه مقاله به بررسی بهترین مراکز سی تی اسکن در این مناطق می‌پردازیم.

معرفی بهترین مراکز دولتی و خصوصی سی تی اسکن شرق تهران:

1- بیمارستان نیکان سپید حکیمیه:

بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی نیکان شرق در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۳۴۰۰۰ متر مربع در ۱۱ طبقه در شمال شرق کلان شهر تهران بین بزرگراه بابائی و منطقه حکیمیه احداث و در دیماه ۱۴۰۱ به بهره برداری رسیده است .

یکی از بهترین مراکز سی تی اسکن شرق تهران سی تی اسکن بیمارستان نیکان حکیمیه یا سپید حکیمیه است.

بیمارستان نیکان شرق بزرگترین و پیشرفته ترین بیمارستان خصوصی در منطقه شمال شرق تهران محسوب می شود. ین مرکز درمانی بزرگترین و پیشرفته ­ترین بیمارستان خصوصی در منطقه شمال شرق تهران محسوب می شود و مشتمل بر بخش­های ذیل می باشد:

بخش های ویژه ICU ، ICU  جراحی قلب،NICU  ، CCU  و جمعاً ۷۰ تخت ویژه  بخش های بستری جراحی عمومی، جراحی زنان، جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی، ارولوژی، آنژیوگرافی و اینترونشن کاردیولوژی، قلب و عروق، داخلی مغز و اعصاب، گوارش، گوش حلق و بینی، جراحی اطفال، جراحی قلب، اطفال و نوزادان، عفونی، ریه، شیمی درمانی اتاق های عمل فوق تخصصی و تخصصی (۲۰ اتاق عمل) و اتاق زایمان LDR می­باشد.

همچنین دارای بخش رادیوتراپی، براکی تراپی و IMRT و سی تی سیمولاتور با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا  بخش های تصویر برداری، آزمایشگاه بالینی و ژنتیک، فیزیوتراپی، اسکوپی، اورژانس، مراقبت های داروئی، مرکز ناباروری (IVF)، مرکز لیزر و زیبائی می­باشد

طرف قرارداد  با بیمه های: ،بیمه ایران ،بیمه البرز ،بیمه آسیا ،بیمه پارسیان بانکها (تجارت – ملت- کشاورزی – صنعت و معدن- صادرات- رفاه کارگران- توسعه صادرات – مسکن- سپه -بانک مرکزی) ،موزه مجلس شورای اسلامی ،بیمه صندوق بازنشستگی شرکت نفت ،نفت فلات قاره ،مجلس شورای اسلامی، وزارت بهداشت ،خدمات درمانی ،نیروهای مسلح ،بیمه سامان ،بیمه میهن بیمه کمک رسان،

سی تی اسکن در شرق تهران

ادرس بیمارستان نیکان حکیمیه: تهران، اتوبان شهید بابایی، بلوار بهار، خیابان لاله، بیمارستان نیکان سپید

جهت تماس با بیمارستان نیکان شرق یا سپید کافیست شماره 29120000 را شماره گیری نمایید سپس تلفن گویا شما را به بیمارستان نیکان سپید هدایت می‌کند.

جهت دریافت نوبت انلاین و سریع بیمارستان نیکان حکیمیه میتوانید به وبسایت تخصصی اسکن طب مراجعه کنید.

2- مرکز تصویربرداری بیمارستان تهران پارس:

بیمارستان تهرانپارس در سال ۱۳۷۴ جهت ارائه خدمات تخصصی وفوق تخصصی بهداشتی درمانی به مردم محروم منطقه ، توسط مرحوم فقید وعالی قدر آقای دکتر جلیل عباس زادگان و هیئت مدیره آن زمان در فلکه سوم تهرانپارس افتتاح و کار خود را با چند رشته تخصصی محدود (جراحی عمومی، زنان و زایمان، داخلی) شروع نمود.

به تدریج با تلاش های مستمر مسئولین بیمارستان دامنه ی فعالیت های تخصصی بیمارستان بر اساس نیازمندی مردم منطقه گسترش یافت، در حال حاضر این بیمارستان به عنوان یک بیماستان تخصصی و فوق تخصصی مجهز به تجهیزات پیشرفته آماده خدمات رسانی به مددجویان می باشد.

خدماتی که در مرکز تصویربرداری تهران پارس ارائه می شود شامل سی تی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی، پزشکی هسته ای و سنگ شکن و….

بیمارستان تهرانپارس

بیمه های طرف قرارداد مرکز تصویربرداری تهران پارس: این مرکز با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی قرارداد دارند  و برای اگاهی از تعرفه خدمات مرکز تصویربرداری تهران پارس به وبسایت تخصصی اسکن طب مراجعه کنید.

آدرس مرکز تصویربرداری تهران پارس: تهران، تهرانپارس، نبش فلکه سوم، بیمارستان فوق تخصصی تهرانپارس

شماره تماس بیمارستان تهران پارس: 02177884690

3- مرکز جامع تصویربرداری پزشکی افق:

مرکز جامع تصویربرداری افق یک مرکز  واقع در شرق تهران و خیابان نارمک میباشد که کلیه خدمات تصویربرداری با دستگاههای مدرن و پیشرفته  به صورت شبانه روزی انجام میشود.

یکی از خدماتی که در این مرکز انجام میشود عبارت است از:

-انجام درخواست های روتین سی تی اسکن به روش اسپیرال

-انجام بازسازی های تخصصی و 3D(سه بعدی) برای افراد سنگین وزن

-نمونه برداری از توده های احتمالی موجود در هر نقطه از بدن

-انجام درخواست سی تی اسکن همراه با تزریق

مرکز تصویربرداری افق

برای اگاهی از بیمه ها و قیمت خدمات تصویربرداری در مرکز افق تهران به صفحه تخصصی وبسایت اسکن طب مراجعه کنید.

آدرس مرکز تصویربرداری افق:تهران ، نارمک ، پایین تر از میدان نبوت ، ضلع شرقی خ آیت ، پ 409

شماره تماس مرکز تصویربرداری افق تهران: 2177911760-02177925622-

4- بیمارستان بعثت تهران:

بیمارستان بعثت تهران بزرگترین مرکز عمومی غیر دولتی نیروهای مسلح است که در زمینی با مساحت 270000 متر مربع و زیربنایی با 46000 مترمربع در 9 طبقه در سال 1368، با هدف ارائه ی خدمات مناسب و سریع به کارکنان شاغل نیروهای مسلح و خانواده آنان و عموم مردم با بهره‌ مندی از کارکنان شروع به کار نمود.

بیمارستان بعثت که در جنوب شرقی تهران واقع شده، 250 تخت فعال با گواهینامه ارزشیابی درجه 1 و تحت نظارت مستمر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمره ی یکی از بزرگترین مراکز درمانی تهران قرار می گیرد.

موقعیت مکانی این بیمارستان غیر دولتی که دسترسی بیماران را بسیار آسان نموده آن را در رسیدگی کامل به بیماران بخش های زیادی از تهران توانمند ساخته است. بیمارستان بعثت نیروی هوایی همچنین سهم مهمی در آموزش دانشجویان رشته ی پزشکی و پیراپزشکی دارد.

بیمارستان بعثت تهران

سرویس های تصویربرداری پزشکی بیمارستان 506 ارتش تهران شامل:

سی تی اسکن / رادیولوژی / سونوگرافی / آنژیوگرافی با لیزر / ماموگرافی / رادیوتراپی / سنجش تراکم استخوان / آندوسکوپی، کلونوسکوپی و سیستوسکوپی

پیش از حضور در بیمارستان، برای هماهنگی و دریافت نوبت با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بیمه های طرف قرارداد:

بیمه ایران / سازمان بیمه خدمات درمانی / بیمه سامان / بیمه پارسیان / بیمه آتیه سازان / بیمه معلم / بیمه آرمان / بیمه صدا و سیما / بیمه آسیا / بیمه البرز / بیمه کمک رسان (SOS

آدرس بیمارستان بعثت تهران: تهران، منطقه چهارده، بزرگراه افسریه (بسیج)، سه راه تختی، خیابان هجرت، جنب پادگان 01، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی 506 ارتش

شماره تماس بیمارستان بعثت: 021-33349091-5 / 021-39950

5- بیمارستان بین المللی آرمان تهران:

بیمارستان آرمان در خرداد ماه ۱۳۹۸ درجهت ارائه خدمات  مطلوب و مورد نیاز جامعه افتتاح گردید .بیمارستان آرمان با دو هزار متر مربع زمین ، زیر بنای ۸۴۴۰ متر مربع و ۱۰۰ تخت دارای ۱۹۸ پزشک سهامدار و ۲۴۷ پزشک مهمان می باشد.

بیمارستان آرمان بیمارستان خصوصی و بین المللی  واقع در شمال شرق تهران است.

خدمات بخش تصویر برداری بیمارستان بین المللی ارمان تهران به صورت شبانه روزی است و عبارت است از:

رادیولوژی، سونوگرافی ،نمونه برداری ماموگرافی ،بخش CT SCANسنجش تراکم استخوان ،عکس رنگی رحم HSG

“برای آگاهی از بیمه های طرف قرار داد و تعرفه های انجام خدمات و همچنین دریافت نوبت آنلاین و سریع به صفحه تخصصی وبسایت اسکن طب مراجعه کنید.”

بیمارستان آرمان تهران

آدرس بیمارستان بین المللی آرمان: تهران خيابان سئول نبش 12متري اول(شهيدزكي زاده)پلاك 86

شماره تماس بیمارستان بین المللی آرمان: 02141014

6- مرکز تصویربرداری سهروردی تهران:

درمانگاه تخصصی اعصاب سهروردی در سال 1376 با همکاری تعدادی از متخصصان ایرانی به صورت مجموعه ای از خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی تاسیس گردید. پلی کلینیک سهروردی جهت تامین رفاه همشهریان عزیز و سهولت خدمات رسانی به آنان، با فراهم آوردن بسیاری از ابزار و دستگاههای مدرن تشخیص پزشکی در یک مکان، و ارائه چند منظوره خدمات تشخیصی پزشکی، گام مهمی در راستای تشخیص سریعتر بیماری، و صرفه جویی در وقت برای همشهریان عزیز، برداشته است.

پذیرش بیماران با استفاده از دفترچه های بیمه ای خدمات درمانی، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح و سایر بیمه های تکمیلی، یکی از مهمترین اقدامات رفاهی این مرکز برای بیماران بشمار می رود. ترکیب پزشکان متخصص و شاغل در کلینیک، امکان مشاوره و ارجاع به سایر بخشهای تشخیصی موجود در این مرکز، موجبات رضایت بیشتر مراجعه کنندگان را به همراه دارد.

سی تی اسکن شرق تهران مرکز تصویربرداری سهروردی تهران

معرفی بخش سی تی اسکن مرکز تصویربرداری سهروردی تهران :

اسکن های ساده – سه بعدی – اسکن های تخصصی – مغز – کرونال – اکزیال- ریه- اسکن های تخصصی  و…..که این بخش دارای یک دستگاه 16 اسلایسی پیشرفته می باشد که اسکن های این بخش توسط کارشناس با سابقه انجام می شود.

“جهت دریافت نوبت انلاین سی تی اسکن از درمانگاه سهروردی و سایر مراکز و اگاهی از تعرفه ها به صفحه تخصصی وبسایت اسکن طب مراجعه کنید”.

آدرس درمانگاه تخصصی سهروردی: تهران – سهروردی شمالی، بین آپادانا و پالیزی، ساختمان ام ار ای

شماره تماس درمانگاه سهروردی: 5-88756322

7- بیمارستان لواسانی:

بیمارستان لواسانی یکی از بیمارستان های قدیمی و مجهز میباشد که خدمات سی تی اسکن با تعرفه دولتی در آن مرکز در حال انجام است.

معرفی سی تی اسکن بیمارستان لواسانی:

اسکن های ساده – سه بعدی – اسکن های تخصصی – مغز – کرونال – اکزیال- ریه  و…..که این بخش دارای یک دستگاه 16 اسلایسی پیشرفته می باشد که اسکن های این بخش توسط کارشناس بصورت شبانه روز انجام می شود.

بیمارستان لواسانی

شما در اسکن طب می توانید به صورت رایگان جهت دریافت نوبت دهی آنلاین سی تی اسکن  از این بیمارستان و بیمارستانها و مراکز تصویربرداری دیگر در  تهران از طریق سایت اسکن طب اقدام کنید.

آدرس بیمارستان لواسانی: تهران، سرخه حصار، انتهاي اتوبان شهيد همت (زين الدين)، اول جاده آبعلي

شماره تماس بیمارستان لواسانی: ٧٧٠٠٣٠٢١

8- بیمارستان فجر تهران:

در سال 1368 هسته اولیه بیمارستان فجر به صورت یک درمانگاه سرپایی و محدود شکل گرفت. به تدریج و با افزودن بخش های دندانپزشکی،آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل و یک بخش بستری در سال 1370 به صورت یک بیمارستان 40 تختخوابی تبدیل شد. با توجه به استقبال بیماران به خصوص خانواده بزرگ نیروهای مسلح با توکل به خدای متعال و همت نیروهای وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی توسعه بیمارستان با خرید تجهیزات پیشرفته و احداث ساختمانی 6 طبقه در سال 1376 ادامه یافت.

فجر تهران

در سال 1384 مقدمات احداث ساختمان درمانگاه در 5 طبقه و تغییر طراحی و تکمیل آن در سال 1386 و احداث سالن پذیرش در مسیر توسعه بیمارستان به انجام رسید. در حال حاضر بیمارستان فجر با 28 درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی افتخار خدمت رسانی به حدود روزانه 3 هزار بیمار را دارد . علاوه بر درمانگاههای تخصصی و فوق تخصصی امکانات پیشرفته بیمارستان شامل سرویس جراحی قلب باز، بخش های ویژه(CCU.ICU) ، جراحی لاپاروسکوپیک پیشرفته، جراحی های بسته، جراحی های آندویورولوژی، سنگ شکن، لیزر پروستات، خدمات تصویربرداری پزشکی و… آماده خدمت رسانی به بیماران محترم است .

خدمات تصویربرداری بیمارستان فجر تهران به صورت شبانه روزی است.

دارای خدمات تصویر برداری آنژیوگرافی، انواع رادیوگرافی های ساده و رنگی، مامو گرافی، سونوگرافی های ساده و داپلر عروق، سی تی اسکن، سنجش تراکم استخوان ، بخش ام.آر.آی و…. است.

بیمه های طرف قرارداد بیمارستان فجر تهران:

بیمه بانک ها,پانزده خرداد,بیمه شهرداری,بیمه سینا,بیمه رازی,بیمه پارسیان,بیمه سامان,بیمه میهن,بیمه دی,بیمه دانا,بیمه البرز,بیمه آتیه سازان,بیمه آسیا,بیمه ایران,بیمه تکمیلی,بیمه معلم

“جهت دریافت سریعترین نوبت اسکن در بیمارستان فجر تهران به لینک دریافت نوبت اسکن پلتفرم اسکن طب مراجعه نمایید”.

آدرس بیمارستان فجر: تهران ، خیابان پیروزی ، سه راه سلیمانیه ، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی فجر

شماره تماس بیمارستان تخصصی فجر: 02138561

9-بیمارستان الغدیر تهران:

بیمارستان الغدیر ، در سال 1361 و در زمینی به مساحت 4000 متر مربع ، با زیربنایی به مساحت 1000 متر مربع ، افتتاح شد . بیمارستان الغدیر ، مرکز درمانی است که به عنوان بیمارستان خیریه ، فعالیت می کند . در حال حاضر ، 183 تخت خواب فعال دارد .

در بیمارستان الغدیر تهران هم خدمات سی تی اسکن  با “تعرفه دولتی “انجام میشود که برای اگاهی از تعرفه ها و “دریافت نوبت رایگان سی تی اسکن” میتوانید به صفحه تخصصی وبسایت اسکن طب مراجعه کنید.

بیمه های طرف قرارداد بیمارستان الغدیر:

بیمه آرمان,بیمه آتیه سازان حافظ, بیمه تکمیلی,بیمه البرز,بیمه رفاه,بیمه سامان,بیمه پارسیان,بیمه رازی,بیمه معلم,بیمه دی,بیمه کوثر,بیمه دانا

آدرس بیمارستان الغدیر تهران: تهران، میدان رسالت ، بلوار هنگام ، میدان الغدیر ، بیمارستان الغدیر

شماره تماس بیمارستان الغدیر: , 02177278879, 02177898010

مراکز دیگر سی تی اسکن در شرق تهران:

در این مقاله از اسکن طب به بررسی برخی از مراکز تصویربرداری سی تی اسکن در شرق تهران، هزینه ها و تعرفه های این مراکز پرداختیم.

مراکز سی تی اسکن دیگری در  شرق تهران نیز هستند که میتوانند از بهترین مراکز سی تی اسکن در شرق تهران بشمار آیند ولی با توجه به محدودیت معرفی همه آنها در این مقاله فقط به ذکر نام و لینک دهی به صفحات هر مرکز بسنده میکنیم.

1-بیمارستان آرش

2- سی تی اسکن گامانایف

3-گروه پزشکی پیشگامان سلامت جم(سی تی انژیوگرافی)

4-مرکز تصویربرداری پزشکی و هسته ای امدادگران

5-مرکز تصویربرداری پزشکی آریانا پاسداران

و…..

این مراکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن و با دستگاههای سی تی اسکن بروز، به ارائه خدماتی با کیفیت و بررسی دقیق بدن افراد می‌پردازند.

در نهایت، این مراکز سی تی اسکن مذکور تنها بخشی از بهترین مراکز سی تی اسکن در شرق تهران هستند. می‌توانید در صورت نیاز، با مشاوره پزشکان و اطلاعات تکمیلی در مورد مراکز دیگر نیز آشنا شوید.

در این مقاله از اسکن طب 9 مرکز سی تی اسکن شرق تهران را مورد بررسی قرار دادیم. طبق تجربه‌ی متخصصان اسکن طب و بازخورد بیماران به اسکن طب در مورد این مراکز و استفاده از تجهیزات پیشرفته، این مراکز به بیماران کمک می‌کنند تا بیماری‌هایشان را به سرعت و با دقت تشخیص دهند. انتخاب هریک از این مراکز می‌تواند به شما در تشخیص صحیح و به موقع بیماری‌ها کمک کند.

هزینه و قیمت سی تی اسکن در شرق تهران

هزینه سی تی اسکن در  شرق تهران با کل کشور طبق جدول تعرفه گذاری که وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سالیانه در اختیار مراکز تصویربرداری پزشکی و بیمارستانها قرار میدهد ثابت میباشد و همه مراکز تعرفه یکسانی از بابت هر خدمت از بیماران دریافت میکنند.

لازم به ذکر است هزینه های سی تی اسکن با توجه به خدمات دریافتی بیمار و نوع بیمه پایه و تکمیلی و همچنین قیمت خدمات ممکن است برای هر بیمار تغییر کند.

جهت آگاهی و دریافت تعرفه و قیمت هر خدمت سی تی اسکن میتوانید مقاله تعرفه های سی تی اسکن در اسکن طب را مشاهده نمایید.

نتیجه گیری و معرفی دریافت نوبت سی تی اسکن شرق تهران از طریق اسکن طب

سریعترین و بهترین روش دریافت نوبت سی تی در شرق تهران وبسایت تخصصی اسکن طب میباشد. شما از طریق اسکن طب میتوانید از بهترین مراکز سی تی اسکن شرق تهران و سراسر کشور نوبت دریافت کنید و جواب اسکن خود را نیز از طریق اسکن طب و سیستم ارسال جواب اسکن طب از طریق لینک دریافت کنید.

نوبت سی تی اسکن شرق تهران

چرا دریافت نوبت از اسکن طب:

وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در شرق تهران و سراسر استان تهران و حتی سراسر کشور

ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران

آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب

ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره

بررسی تخصصی مراکز تصویربرداری پزشکی

امکان چت با مراکز به صورت هوشمند

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سی تی اسکن از وبسایت Mayo Clinic دیدن نمایید.

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment