بهترین مراکز سی تی اسکن جنوب تهران(7 مرکز)+نوبت

در این مقاله نحوه “دریافت نوبت از مراکز سی تی اسکن جنوب تهران”، “مراکز سی تی اسکن شبانه روزی جنوب تهران”، “مراکز خصوصی و دولتی جنوب تهران”، “بیمه ها و قیمت سی تی اسکن در جنوب تهران” را نیز بررسی خواهیم کرد.

همچنین در این مقاله از اسکن طب به بررسی مراکز سی تی اسکن جنوب تهران میپردازیم. سی تی اسکن، یکی از مهمترین ابزارهای تشخیصی در پزشکی است. سی تی اسکنها به طور عمده برای تشخیص و تصویربرداری بخش‌های داخلی بدن استفاده می‌شوند، در این مقاله به بررسی بهترین مرکز دولتی و خصوصی سی تی اسکن جنوب تهران، می‌پردازیم.

مناطق جنوب تهران شامل مناطق از جمله راه آهن، شوش، مولوی، شهرری، پردیس، ورامین، ری، قرچک، پیشوا و… هستند. در ادامه مقاله به بررسی بهترین مراکز سی تی اسکن در این مناطق می‌پردازیم.

معرفی بهترین مراکز دولتی و خصوصی سی تی اسکن جنوب تهران:

1- بیمارستان پارسا تهران:

بیمارستان پارسا یكی از قدیمی ترین بیمارستان های خصوصی تهران می‌باشد. این بیمارستان در سال ۱۳۴۰ در زمینی به مساحت 700 متر مربع در 4 طبقه با زیر بنایی حدود 2000 متر با نام بیمارستان خصوصی راه اندازی شد در سال ۱۳۴۶ به نام زایشگاه امین صادقیه تغییر نام داد . در سال ۱۳۸۳ متعاقب تاسیس شركت شفاخواه ، به صورت یك بیمارستان جنرال(عمومی) درآمده و به نام بیمارستان پارسا تغییر نام داد

یکی از بهترین مراکز سی تی اسکن جنوب تهران، مرکز سی تی اسکن بیمارستان پارسا می‌باشد. این مرکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و کادری مجرب به انجام سی تی اسکن با دقت و کارآمدی می‌پردازد.

سی تی اسکن جنوب تهران

یکی از سریعترین مراکز جهت دریافت نوبت سی تی اسکن در جنوب تهران سی تی اسکن بیمارستان پارسا تهران میباشد. جهت دریافت نوبت سی تی اسکن از این بیمارستان میتوانید از اسکن طب اقدام نمایید.

سی تی اسکن بیمارستان پارسا به صورت شبانه روزی است.

آدرس دقیق و تلفن بیمارستان پارسا:

تهران انتهای خیابان ولی عصر نرسیده به میدان راه آهن. ایستگاه دلبخواه 02155384924

2- بیمارستان بهارلو

بیمارستان بهارلو فعلی از سال 1314 در دوره پهلوی اول، به دنبال گسترش و توسعه شبکه سراسری راه آهن در قالب یک بهداری کوچک راه اندازی گردید.

بیمارستان بهارلو یکی از بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران است که در جنوب تهران در حال خدمت رسانی به بیماران میباشد.

این بیمارستان دارای بخشهای سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، آنژیوگرافی، رادیولوژی و سونوگرافی و بقیه مودالیته های تصویربرداری پزشکی میباشد.

بیمارستان بهارلو تهران

مرکز سی تی اسکن بیمارستان بهارلو یکی از مراکز معتبر دانشگاهی در جنوب تهران و نزدیکی میدان راه آهن و ایستگاه راه آهن تهران می‌باشد. این مرکز با داشتن تجهیزات مدرن و کیفیت بالای خدمات، از جمله بهترین مراکز سی تی اسکن در این منطقه می‌باشد.

تعرفه و هزینه خدمات بیمارستان بهارلو تهران با توجه به دانشگاهی بودن این بیمارستان دولتی میباشد.

آدرس بیمارستان بهارلو: تهران – میدان راه آهن – خیابان بهداری – بیمارستان بهارلو

تلفن : 11-02155658500

3- بیمارستان شهدای هفتم تیر

بیمارستان شهدای هفتم تیر در سال ۱۳۴۱ با هزینه ساخت ۱۷۰ میلیون ریال از محل اعتبارات برنامه های عمرانی شروع به ساخت و در سال ۱۳۴۵ به بهره برداری رسید .

این بیمارستان در قطعه زمینی به مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع ساخته شده و حدود 13500 متر مربع در ۵ طبقه زیر بنا داشت . گنجایش بیمارستان در ابتدا ۱۵۰ تختخواب بود.

محل بیمارستان در انتهای خیابان شهید رجایی جنوب ، در مجاورت چندین اتوبان مانند جاده قدیم کهریزک ، اتوبان بهشت زهرا ، آزادگان و امام علی می باشد که دسترسی به این بیمارستان را آسان تر می سازد . همچنین نزدیکترین مترو به این مرکز ، متروی خط یک ، ایستگاه شهرری می باشد .

بیمارستان هفت تیر تهران

در بیمارستان پد هلیکوپتر به منظور تسریع در انتقال بیماران ترومایی ایجاد شده است . این بیمارستان تمامی بیماران جنوب شرقی و غربی شهر تهران و همچنین شهرستان های اسلامشهر ، ورامین و پاکدشت را میپذیرد.

سی تی اسکن بیمارستان شهدای هفتم تیر شامل دو دستگاه میباشد که این موضوع کمک شایانی به بیماران این بیمارستان میکند تا سرعت بیشتری جهت گرفتن خدمات خود از این مجموعه داشته باشند.

تعرفه خدمات این مجموعه به صورت دولتی میباشد.

آدرس و تلفن بیمارستان شهدای هفتم تیر:

تهران،شهرری،انتهای خیابان شهیدرجایی جنوب 02155228582

4- بیمارستان اکبر آبادی تهران

مرکز آموزشی و درمانی حمایت مادران شهید اکبرآبادی یا بیمارستان اکبرآبادی آذر ماه سال 1319 هجری شمسی به عنوان بنگاه حمایت از مادران و نوزادان تاسیس و فروردین ماه 1320 به عنوان زایشگاه سی تختخوابی در خیابان منیریه تهران راه اندازی شد.

سی تی اسکن بیمارستان اکبر آبادی با توجه به سنتر زنان بودن این بیمارستان، یکی از دستگاههای مناسب برای سی تی اسکن زنان در جنوب تهران به شمار میرود.

شهید اکبرآبادی تهران 2

تعرفه و هزینه خدمات سی تی اسکن بیمارستان اکبرآبادی به صورت دولتی میباشد.

آدرس بیمارستان اکبرآبادی:

تهران خ مولوی-ایستگاه باغ فردوس . کد پستی: 1168743514

تلفن:۵۵۶۰۶۰۳۴ دور نگار:۵۵۶۰۸۰۱۲ تلفن نوبت دهی مرکز:55570220-55570221

5- مرکز تصویربرداری باران ورامین

مرکز تصویربرداری باران در شهر ورامین در خیابان شهید باهنر واقع شده است. این مرکز دارای خدمات تصویربرداری چون ام ار ای ، سی تی اسکن، سونوگرافی و رادیولوژی می باشد، لذا از این مرکز میتوان به عنوان یکی از مراکز سی تی اسکن جنوب تهران نام برد. این مرکز یکی از بهترین ومجهز ترین مراکز در خیابان باهنر ورامین می باشد.

مرکز سی تی اسکن ورامین نیز به دلیل داشتن تجهیزات پیشرفته و نیروهای متخصص، به عنوان یکی از بهترین مراکز سی تی اسکن جنوب تهران شناخته می‌شود. این مرکز با ارائه خدمات با کیفیت و نتایج دقیق، توانسته است رضایتمندی بالایی از مشتریان خود به دست آورد.

سی تی اسکن در مرکز باران ورامین با تمام بیمه های پایه و تکمیلی صورت میگیرد.

تماس با مرکز تصویربرداری باران ورامین:

آدرس : استان تهران، ورامين، بلوار شهید باهنر- مرکز تصویربرداری باران

تماس: 02136387200

6- بیمارستان فیروزآبادی شهرری

بیمارستان فیروزآبادی به همت والای مرحوم آیت ا… سید رضا فیروزآبادی در سال ۱۳۰۳ در شهرری تهران بنا نهاده شد که به دلیل بروز مشکلاتی در اداره آن ، در سال ۱۳۱۳ به اداره صحیه واگذار شد.

آیت ا… سید رضا فیروزآبادی فرزند سید هاشم در سال ۱۲۵۰ هـ . ش در قریه فیروزآباد در ۶ کیلومتری شهرری دیده به جهان گشود و تحصیلات حوزوی را تا درجه اجتهاد به پایان رساند و به دلیل محبوبتی که بین مردم داشت درسالهای بعد ، چهار دوره متوالی به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس شورای ملی انتخاب شد.

در راستای شوق وعلاقه ای که در خدمت به نیازمندان و بیماران داشت کلیه حقوق نمایندگی خود در این چهار دوره را صرف خرید باغ حرمت الدوله در زمینی درشهرری به مساحت ۵۲۰۰۰ متر مربع و به مبلغ ۷۰۰۰تومان از آقای سپهبد سفیر وقت ایران در سوئیس نمود که مریضخانه فیروزآبادی و بعدها بیمارستان فیروزآبادی در آن بنا نهاده شد و وقف شد.

بیمارستان فیروزآبادی تهران

یکی دیگر از مرکزهای سی تی اسکن جنوب تهران، در بیمارستان فیروزآبادی شهرری واقع شده است. این بیمارستان با توجه به دانشگاهی بودن خود قابلیت خدمت رسانی به بیماران با بیمه پایه پزشکی مانند تامین اجتماعی، خدمات درمانی و دیگر بیمه های پایه را دارا میباشد.

آدرس بیمارستان فیروزآبادی تهران:

تهران، شهرری، خیابان فداییان اسلام، نرسیده به میدان شهرری، مجتمع آموزشی و درمانی فیروزآبادی

02151048

7- بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین

احداث بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین از سال 1372 توسط شرکت خانه سازی وابسته به تامین اجتماعی آغاز و در تیرماه 1378 به بهره برداری رسید . از نظر جغرافیایی شهر ورامین در جنوب شرق استان تهران در دشت وسیع حاشیه کویر سیاه کوه واقع شده و جمعیتی بالغ یک میلیون نفر را درخود جای داده است .

شهدای 15 خرداد ورامین تهران 1

ترکیب جمعیت منطقه از نوع قومیت متشکل از تیره های بومی ورامین و مهاجرین اقوام لر، ترک ، کردو اتباع افاغنه می باشند. که از نظر در آمد اقتصادی از اقشار ضعیف جامعه می باشند.

سی تی اسکن بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین تهران، یکی دیگر از مراکز سی تی اسکن جنوب تهران، است. این بخش خدمات زیر را به بیماران در شهر ورامین ارائه میدهد.

اسکن های ساده – سه بعدی – اسکن های تخصصی – مغز – کرونال – اکزیال- ریه- اسکن های تخصصی و…..که این بخش دارای یک دستگاه 16 اسلایسی پیشرفته می باشد که اسکن های این بخش توسط کارشناس با سابقه انجام می شود.

اطلاعات تماس با بیمارستان شهدای خرداد 15 ورامین تهران :
آدرس ورامین – نرسیده به میدان ولیعصر – بیمارستان شهدای ١٥ خرداد ورامین
تلفن : ٨- ٠٢١٣٦٢٣٤٩٢٣

مراکز دیگر سی تی اسکن جنوب تهران:

در این مقاله از اسکن طب به بررسی برخی از مراکز تصویربرداری سی تی اسکن در جنوب تهران، هزینه ها و تعرفه های این مراکز پرداختیم.

مراکز سی تی اسکن دیگری در جنوب تهران در شهرهای ری، قرچک و پیشوا نیز هستند که میتوانند از بهترین مراکز سی تی اسکن در جنوب تهران بشمار آیند ولی با توجه به محدودیت معرفی همه آنها در این مقاله فقط به ذکر نام و لینک دهی به صفحات هر مرکز بسنده میکنیم.

8. بیمارستان شهید حسین فهمیده تهران

9. بیمارستان مفرح تهران

10. بیمارستان روزبه تهران

11. بیمارستان فارابی تهران

12. بیمارستان روانپزشکی رازی تهران

این مراکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن و با دستگاههای سی تی اسکن بروز، به ارائه خدماتی با کیفیت و بررسی دقیق بدن افراد می‌پردازند.

در نهایت، این مراکز سی تی اسکن مذکور تنها بخشی از بهترین مراکز سی تی اسکن جنوب تهران هستند. می‌توانید در صورت نیاز، با مشاوره پزشکان و اطلاعات تکمیلی در مورد مراکز دیگر نیز آشنا شوید.

در این مقاله از اسکن طب 7 مرکز سی تی اسکن جنوب تهران را مورد بررسی قرار دادیم. طبق تجربه‌ی متخصصان اسکن طب و بازخورد بیماران به اسکن طب در مورد این مراکز و استفاده از تجهیزات پیشرفته، این مراکز به بیماران کمک می‌کنند تا بیماری‌هایشان را به سرعت و با دقت تشخیص دهند. انتخاب هریک از این مراکز می‌تواند به شما در تشخیص صحیح و به موقع بیماری‌ها کمک کند.

هزینه و قیمت سی تی اسکن جنوب تهران

هزینه سی تی اسکن جنوب تهران با کل کشور طبق جدول تعرفه گذاری که وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سالیانه در اختیار مراکز تصویربرداری پزشکی و بیمارستانها قرار میدهد ثابت میباشد و همه مراکز تعرفه یکسانی از بابت هر خدمت از بیماران دریافت میکنند.

لازم به ذکر است هزینه های سی تی اسکن با توجه به خدمات دریافتی بیمار و نوع بیمه پایه و تکمیلی و همچنین قیمت خدمات ممکن است برای هر بیمار تغییر کند.

جهت آگاهی و دریافت تعرفه و قیمت هر خدمت سی تی اسکن میتوانید مقاله تعرفه های سی تی اسکن در اسکن طب را مشاهده نمایید.

نتیجه گیری و معرفی دریافت نوبت سی تی اسکن جنوب تهران از طریق اسکن طب

سریعترین و بهترین روش دریافت نوبت سی تی در جنوب تهران وبسایت تخصصی اسکن طب میباشد. شما از طریق اسکن طب میتوانید از بهترین مراکز سی تی اسکن جنوب تهران و سراسر کشور نوبت دریافت کنید و جواب اسکن خود را نیز از طریق اسکن طب و سیستم ارسال جواب اسکن طب از طریق لینک دریافت کنید.

نوبت سی تی اسکن غرب تهران

چرا دریافت نوبت از اسکن طب:

وجود مراکز مختلف تصویربرداری پزشکی در جنوب تهران و سراسر استان تهران و حتی سراسر کشور

ارائه کاملترین بسته نوبتدهی و جوابدهی تصویربرداری پزشکی در ایران

آموزش های مرتبط به اسکنهای تصویربرداری پزشکی، آمادگی های قبل و بعد از اسکن در اسکن طب

ارسال تصاویر و جواب اسکن با انواع مختلف فرمت مانند DICOM، PDF، JPG و غیره

بررسی تخصصی مراکز تصویربرداری پزشکی

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment