بهترین دایکام ویور برای موبایل

بهترین دایکام ویور برای موبایل

اگر به دنبال بهترین دایکام ویور برای موبایل هستید و میخواهید فایل های DICOM اسکن های مختلف خود مانند MRI، CT، سونوگرافی، پزشکی هسته ای (SPECT, PLANAR)، رادیولوژی دندان و غیره خود را در گوشی موبایلتان مشاهده کنید ما یک نرم افزار اندرویدی رایگان را به شما معرفی می کنیم.

نرم افزار IDV یکی از بهترین نرم افزار های دایکام ویور DICOM Viewer معرفی شده می باشد. در اسکن طب شما می توانید نرم افزار رایگان دایکام ویور برای گوشی و موبایل را دانلود کنید.

IDV یک برنامه اندرویدی رایگان موبایل برای DICOM است. رابط کاربری این برنامه بسیار کاربر پسند است. برای دیدن فایل های دایکام خود، فقط باید فایل ها را از تلفن خود یا از لینک دانلود به صورت یکپارچه با پسوند .dcm به اصطلاح به برنامه import کنید. این برنامه دارای ابزار ها و ویژگی های بسیاری مانند اسکرول، دستکاری تصویر، اندازه گیری، سطح پنجره و ارجاع متقابل را ارائه می دهد. گزینه MPR نیز موجود است.

چه چیزی DVI را متفاوت می کند: ابزارهای سریع و شهودی را ارائه می دهد که در همه سیستم عامل ها (اندروید، iOS و وب) در دسترس هستند. می توانید تصاویر پزشکی را با استفاده از فرمت DICOM از چندین منبع مانند یک سی دی یا بارگیری از یک URL نمایش دهید. می توان از آن به صورت آفلاین استفاده کرد. برای اطمینان از ایمنی ذخیره سازی و امنیت اطلاعات سلامت شخصی بیماران، داده های بارگذاری شده در شبکه آپلود نمی شوند.

به طور خلاصه از ویژگی های نرم افزار دایکام ویور IDV می توان به موارد زیر اشاره کرد.

نرم افزار IDV یکی از بهترین نرم افزار های دایکام ویور DICOM Viewer معرفی شده می باشد. در اسکن طب شما می توانید نرم افزار رایگان دایکام ویور برای گوشی و موبایل را دانلود کنید.

از ویژگی های نرم افزار دایکام ویور IDV می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. IDV از انواع فایل های DICOM (اولتراسوند، سی تی اسکن، MRI، PET و غیره) پشتیبانی می کند و چندین ابزار سریع و بصری مانند اسکرول، دستکاری تصویر، اندازه گیری و بازسازی های چندسطحی (MPR) را ارائه می دهد.

2. داده های بارگذاری شده در IDV برای اطمینان از ایمنی ذخیره سازی و امنیت اطلاعات سلامت شخصی بیماران در شبکه آپلود نمی شوند.

از همه اینها مهمتر IDV یک نرم افزار موبایل رایگان است که به شما قابلیت مشاهده تصاویر دایکام مختلف را می دهد و مجموع این عوامل IDV را تبدیل به بهترین دایکام ویور برای موبایل کرده است.

برای دانلود نرم افزار دایکام ویور اندرویدی روی لینک زیر کلیک کنید.

نمونه تصاویر محیط این نرم افزر

لینک دانلود نرم افزار IDV در Google Store

در ویدیوی زیر می توانید قابلیت های نرم افزار را مشاهده کنید.

بهترین دایکام ویور برای موبایل

داده های بارگذاری شده در IDV (نمایشگر IMAIOS DICOM) برای اطمینان از ایمنی ذخیره سازی و امنیت اطلاعات سلامت شخصی بیماران (به استثنای استفاده از ویژگی های اشتراک گذاری) در شبکه آپلود نمی شوند.
IDV از انواع فایل های DICOM (سونوگرافی، اسکنر، MRI، PET و غیره) پشتیبانی می کند و چندین ابزار سریع و بصری را ارائه می دهد.
این به شما امکان می دهد تا هر زمان که بخواهید هر فایلی را که در دستگاه خود ذخیره شده یا به صورت آنلاین در دسترس است را برای مشاهده سریع باز کنید.
IDV کاملا رایگان برای استفاده شخصی و غیر تجاری، در نسخه آنلاین آن در وب سایت www.imaios.com نیز قابل دسترسی است.

احتیاط: IDV برای استفاده بالینی آزمایش یا تایید نشده است. به عنوان یک نرم افزار پزشکی تایید نشده است. نمی توان از آن برای تشخیص اولیه در تصویربرداری پزشکی استفاده کرد.

Comments

  • حمید
    جولای 24, 2023 at 10:03 ق.ظ

    سلام باز نمیکنه ارور میده

    • اسکن طب
      جولای 25, 2023 at 1:04 ق.ظ

      سلام
      اگر ممکن است از ارور عکس گرفته و به واتساپ اسکن طب ارسال نمایید

  • Eros matouri
    نوامبر 24, 2023 at 5:41 ق.ظ

    با سلام دکتر بنده یک اشنا پزشک فوق تخصص قلب در المان دارم از من خواست تا محتویات سی دی انژیو گرافی را براش از طریق اینستاگرام ارسال کنم منتهای مراتب نمیدونم چیکار کنم که بتونم روی موبایل دانلودشون کنم ،ایا لازم هست فرمتشو عوض کنم یا اصلا مراحل دیگه ای داره ،،محبت بفرمایید دراین خصوص بنده رو راهنمایی کنید ،بایک دنیا سپاس

    • اسکن طب
      نوامبر 25, 2023 at 11:08 ب.ظ

      با سلام

      لطفا به صورت لینک برای پزشکتان ارسال نمایید
      با نرم افزارهای drop box یا نرم افزارهای مشابه اقدام نمایید

Add a comment