کنگره رادیولوژی ایران

کنگره رادیولوژی ایران به نوعی معتبرترین همایشی است که در حوزه تصویربرداری پزشکی در ایران همه ساله برگذار می گردد. در این کنگره که همه ساله در اردیبهشت ماه برگذار می شود بسیاری از پزشکان رادیولوژیست از سراسر کشور گردهم می آیند. همچنین بسیاری از شرکت های معتبر حوزه تصویربرداری پزشکی نیز در غرفه های خود در این کنگره حضور دارند.

کنگره رادیولوژی ایران

سی و هشتمین دوره برگذاری کنگره رادیولوژی ایران نیز مشابه سال های گذشته در تهران مرکز همایش های برج میلاد برگذار می شود. برنامه های اصلی این دوره نیز همانند سال های گذشته، ارائه جدیدترین مطالعات صورت گرفته در زمینه رادیولوژی است. همچنین بسیاری از شرکت های فعال در زمینه رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی محصولات خود را در حاشیه این کنگره برای علاقه مندان به معرض نمایش می گذارند.

حضور متخصصین حوزه تصویربرداری پزشکی در این کنگره فرصت بسیار مناسبی را فراهم نموده تا بتوانند آخرین دستاوردهای خود را به اشتراک بگذارند و از تجارب یکدیگر جهت ارتقا هرچه بیشتر سطح خدمات استفاده نمایند. معمولا در حاشیه این کنگره نشست ها و جلسات بسیار ارزشمندی با حضور فعالان این حوزه برگذار می گردد که فرصت بسیار مناسبی جهت هم افزایی هرچه بیشتر برای جامعه تصویربرداری پزشکی فراهم می گردد.

حضور اسکن طب در کنگره رادیولوژی ایران

اسکن طب نیز در سی و هشتمین کنگره رادیولوژی حضور پر رنگی خواهد داشت. کلیه علاقمندان، همکاران و مراکز طرف قرارداد اسکن طب می توانند از تاریخ 19 لغایت 22 اردیبهشت ماه 1402 از غرفه اسکن طب بازدید نمایند.

در غرفه اسکن طب شما می توانید دموی کامل پنل اسکن طب را مشاهده نمایید و در صورت نیاز درخواست ارائه دمو برای مرکز تصویربرداری خود را ارائه نمایید. ما بر آنیم تا پاسخ گوی تمامی سوالات و درخواست های شما عزیزان باشیم تا بتوانیم به نحو احسن خدمتگزار مشتریان و همکاران خود باشیم.

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment