سونوگرافی در مشهد + معرفی 5 مرکز برتر سونوگرافی مشهد

انجام سونوگرافی در مشهد برای ساکنین شهر مشهد و یافتن یک مرکز خوب سونوگرافی در مشهد به دلیل وسعت و جمعیت زیاد این شهر، شاید چالش زیادی داشته باشد. سونوگرافی در واقع یک روشی است که از امواج صوتی با فرکانس بالا برای ایجاد کردن تصاویری از قسمتی از درون بدن استفاده می کنند.از اسکن سونوگرافی می توانند برای نظارت کردن نوزادان متولد نشده، تشخیص دادن بیماری ها استفاده کنند.

دستگاه اسکن سونوگرافی به خاطر این که از امواج صوتی در آن استفاده می شود، در حین استفاده بی خطر است.
سونوگرافی کاربرد های گسترده ای برای درمان و تشخیص انواع بیماری ها را دارد. در مواقع درد و یا تورم اندام های درونی بدن، این امکان وجود دارد که پزشک شما برای تشخیص آن ها از دستگاه سونوگرافی استفاده کند.

سونوگرافی در مشهد

سونوگرافی برای موارد هایی نظیر: درد در ناحیه مثانه، کبد، تخمدان، کلیه، بیضه ها، رحم، چشم نیز استفاده می شود.اسکن سونوگرافی برخلاف دیگر دستگاه های تصویربرداری، فاقد اشعه است؛ به همین خاطر می توانند در زمان بارداری رشد جنین را به خوبی مشاهده کنند. و یا صدای ضربان قلب آن را بشنوند.

در رابطه با مزیت استفاده از دستگاه سونوگرافی می توان گفت که، این دستگاه یک دستگاه بی خطر برای بافت های بدن محسوب می شود. همچنین سونوگرافی یک روش غیرتهاجمی هم شناخته شده است. یکی دیگر از مزیت های استفاده از این دستگاه این است که، با کمک سونوگرافی داپلر راه عروقی خونی در بدن به وضوع قابل دیدن است.
امروزه با کمک تکنولوژی، دستگاه سونو در دو مدل پیشرفته سه بعدی و چهار بعدی هم وجود دارد. از این مدل ها اکثرا برای تصویربرداری های خاص استفاده می شود. اصولا از دستگاه سونوگرافی سه بعدی برای مشاهده کردن جنین و تعیین جنیسیت آن استفاده می کنند. سونوگرافی چهار بعدی هم مانند سونوگرافی سه بعدی است؛ منتهی در سونوگرافی چهار بعدی، تصاویر به صورت متحرک می باشند.

مهم ترین نکات یک مرکز سونوگرافی خوب

شهر مشهد با وسعت بسیاری که دارد، دارای مراکز های تصویربرداری سونوگرافی، با دستگاه های پیشرفته می باشد. افرادی که در شهر مشهد ساکن هستند، برای انجام سونوگرافی به مراکزهای تخصصی سونوگرافی در مشهد مراجعه می کنند. در رابطه با ویژگی های یک مرکز سونوگرافی مناسب می توان گفت که، اصولا اکثر مراکز های سونوگرافی در مشهد ویژگی های مشترکی را با یکدیگر دارند. زیرا تمامی تجهیزات آنها به روز می باشد و از پزشکان متخصصی برخوردار هستند.

اما نکاتی که یک مرکز سونوگرافی خوب باید داشته باشد این است که، ابتدا پزشک معالج باید دارای مدرک تخصصی باشد. یک مرکز معتبر و خوب علاوه بر اینکه از سونوگرافی برخوردار باشد، دارای خدماتی همچون: رادیولوژی، ماموگرافی، عکس رنگی رحمی و موارد های دیگر هم نیز است.

همچنین مراکز مناسب و خوب باید تمامی خدمات سونوگرافی اعم از: سونوگرافی داخلی، سونوگرافی جنین، سونوگرافی خارجی، سونوگرافی سه و چهار بعدی، سونوگرافی قلب وعروق، غربالگری، سونوگرافی دستگاه گوارشی، آنومالی اسکن و موارد های دیگر را داشته باشد.

معرفی 5 مرکز برتر سونوگرافی در مشهد

آدرس کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی دکتر فرشچی مشهد: خیابان کوهسنگی، کوهسنگی 2، سه راه اول، سمت راست، پلاک 24

تلفن کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی دکتر فرشچی مشهد: 051-38112237

راه های ارتباطی با تصویربرداری دکتر آذریان

آدرس مرکز تصویربرداری دکتر آذریان: مشهد، رو به روی هتل هما، احمد آباد، بلوار ملاصدرا، ملاصدرا 15، بلوار بعثت، پلاک 10

شماره تماس مرکز تصویربرداری دکتر آذریان: 05138429929

آدرس رادیولوژی دکتر یغمایی مشهد: مشهد- احمد آباد- بین پاستور و قائم- ساختمان هدایت- پلاک 119

شماره تماس رادیولوژی دکتر یغمایی مشهد: 0518410115

آدرس مرکز تصویربرداری رادیولوژی صدرا مشهد: خراسان رضوی- مشهد- کوهسنگی- خیابان کوهسنگی- کوهسنگی چهار- پلاک20

شماره تماس مرکز تصویربرداری رادیولوژی صدرا مشهد: 05138598064

ادرس کلینیک فرهیختگان مشهد : مشهد.میدان بیمارستان امام رضا(ع) ساختمان پزشکان سیمرغ طبقه منفی یک

شماره تماس کلینیک فرهیختگان مشهد : 05138543142-05138557180

گرفتن سریع ترین نوبت سونوگرافی در مشهد

برای بسیاری از افراد معمولا حداقل یک بار انجام اسکن توسط خود یا سایر آشنایان اتفاق افتاده است. اما گرفتن نوبت سونوگرافی همیشه کار راحتی نیست. خصوصا گرفتن سریع ترین نوبت سونوگرافی در مشهد ، که یک شهر بزرگ و پرجمعیت است، از این سخت تر هم می شود.

نوبت سونوگرافی بایستی از مراکز خصوصی یا دولتی به صورت حضوری رزرو شود. همین امر باعث می شود تا شما برای گرفتن نوبت سونوگرافی در مشهد کلی به دردسر بیافتید.

نوبت سونوگرافی در مشهد

اما اسکن طب یک راه حل ساده و رایگان در اختیار شما قرار داده است. شما می توانید به راحتی هرچه تمام تر از نزدیک ترین محل و سریعترین شکل ممکن نوبت سونوگرافی در مشهد رزرو کنید. تنها کافیست تا در اسکن طب وارد صفحه دریافت نوبت شوید. یک مرکز در شهر مشهد  انتخاب کنید. زمان اسکن و تاریخ سونوگرافی را مشخص کنید. اطلاعات تماس خود را وارد کنید و دکمه دریافت نوبت را فشار دهید.

سپس منتظر بمانید تا یک پیامک حاوی تاییدیه سونوگرافی خود از سمت مرکز تصویربرداری سونوگرافی مورد نظر دریافت کنید. بعد از آن می توانید 30 دقیقه قبل از نوبت سونوگرافی خود به مرکز مراجعه کنید و بدون دردسر اسکن سونوگرافی مربوطه را انجام دهید.

بله به همین سادگی شما می توانید وقت سونوگرافی بگیرید و اسکن خود را از طریق اسکن طب انجام دهید. ما در اسکن طب هیچگونه مبلغی از شما دریافت نمی کنیم و کلیه مراحل گرفتن نوبت سونوگرافی رایگان است. پس بدون هیچ نگرانی نوبت سونوگرافی خود را از اسکن طب رزرو کنید.

اطلاعات تکمیلی در مورد سونوگرافی در وبسایت NHS

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment