قیمت دستگاه سی تی اسکن

قیمت دستگاه سی تی اسکن را بهتر است از بزرگترین مرجع تخصصی تصویربرداری پزشکی در ایران دریافت کنید. اسکن طب و تیم فنی و تخصصی آن میتوانند شما را در خرید، راهنمایی و مشاوره شما در مورد انواع دستگاههای سی تی اسکن مشاوره دهند.

قیمت دستگاه سی تی اسکن چند است؟

جواب به این سوال نمیتواند فقط یک عدد باشد. این سوال مانند این میباشد که بپرسیم، قیمت یک ماشین سواری چند است؟!

برای این سوال که قیمت دستگاه سی تی اسکن چند است میتوان یک بازه قیمتی در نظر گرفت، به صورت کلی قیمت دستگاه سی تی اسکن بستگی تعداد اسلایسها، نو و دست دوم بودن، مدل و برند و سال ساخت و کمپانی سازنده و کلی موارد دیگر بین 35 هزار دلار تا 2.5 میلیون دلار میتواند متغیر باشد.

در ادامه به برخی از سوالات شما در مورد قیمت دستگاه سی تی اسکن و انواع آن را در وبسایت اسکن طب بررسی و پاسخ خواهیم داد.

سی تی اسکن بیمارستان پارسا تهران

دستگاه سی تی اسکن چیست؟

اسکن توموگرافی کامپیوتری که CT Scan نیز نامیده می شود، نوعی تصویربرداری است که از تکنیک های اشعه ایکس برای ایجاد تصاویر دقیق از بدن استفاده می کند.  جهت دریافت اطلاعات دقیقتر در مورد دستگاه سی تی اسکن مقاله ای با همین نام را میتوانید از اسکن طب مطالعه نمایید.

بهترین دستگاه سی تی اسکن در ایران چیست؟

شاید برای سرمایه گذاری در بخش تصویربرداری پزشکی دانستن بهترین دستگاه سی تی اسکن امری طبیعی باشد، همچنین برای بیماران نیز این موضوع که با بهترین دستگاه سی تی اسکن، اسکن خود را انجام دهند از اهمیت فراوانی برخوردار باشد.

دستگاه سی تی اسکن 1

برای خرید و سرمایه گذاری بهترین دستگاه سی تی اسکن، دستگاهی است که از نظر قیمت مناسب و از نظر کیفیت بالاترین کیفیت و از نظر خدمات پس از فروش شرکت خدمت دهنده، بهترین خدمات پس از فروش را داشته باشد.

لذا بهترین دستگاه سی تی اسکن در ایران، را میتوان دستگاهی دانست که خرابی کمتری داشته باشد و هزینه نگهداری پایینتری نسبت به بقیه داشته باشد.

برندها و مدلهای مختلفی از سی تی اسکن در دنیا و ایران موجود میباشند ، از این مدلها نمیتوان به طور قطع گفت که کدام برند و مدل بهترین است. جهت راهنمایی در مورد بهترین دستگاه موجود لازم به بررسی تیم تخصصی میباشد.

چه برندهایی از دستگاه سی تی اسکن در ایران میتوان یافت؟

امروزه برندهای مختلفی از سی تی اسکن در ایران نصب و راه اندازی میشوند، برندهای بزرگی مانند سی تی اسکن فیلیپس، سی تی اسکن جی ای، سی تی اسکن زیمنس، سی تی اسکن توشیبا، سی اسکن هیتاچی، سی تی اسکن نئوسافت و برندهای دیگری که در این مقاله ممکن است در آینده اضافه شوند. هر یک از این برندها، مدلهای مختلفی از خود را در ایران نصب و راه اندازی کرده اند.

قیمت دستگاه سی تی اسکن دست دوم چند است؟

قیمت دستگاه سی تی اسکن دست دوم نیز مانند دستگاه نو این دستگاه به کلی آیتم بستگی دارد. خرید و فروش این دستگاه به صورت دست دوم و ریفربیش در ایران دارای قوانین خاصی میباشد، یکی از این قوانین عدم صدور مجوز واردات این دستگاهها به صورت دست دوم و ریفربیش میباشد.

با اینحال قیمت دستگاه دست دوم بسته به سال ساخت دستگاه و وضعیت عملکرد دستگاه بین 10 تا 70 درصد دستگاه نو قیمت گذاری میشود. برای قیمت گذاری دستگاههای دست دوم بایستی این موضوع بررسی گردد و دستگاه از نزدیک بوسیله مهندسان این حوزه مانند کارشناسان اسکن طب این موضوع انجام گردد.

جهت دریافت مشاوره برای قیمت گذاری دستگاههای سی تی اسکن میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید یا با شماره تماس پشتیبانی اسکن طب تماس حاصل نمایید.

مشاوره

دستگاه سی تی اسکن دست دوم را از کجا بخریم؟

برای خرید دستگاه سی تی اسکن دست دوم در ایران، بهترین مورد مراکزی هستند که قصد ارتقاء دستگاه موجود در مرکز خود را دارند و یا به هر دلیلی میخواهند دستگاه خود را بفروشند، این به نظر تنها روش جهت خرید دستگاه سی تی اسکن دست دوم است. برای یافتن این مراکز میتوانید از بخش آگهی های اسکن طب لیست مراکزی که قصد فروش دستگاههای دست دوم خود را دارند پیدا کرده و به صورت مستقیم با آنها مذاکره کنید.

همچنین جهت خرید دستگاه سی تی اسکن میتوانید از پشتیبانی اسکن طب نیز مشاوره دریافت کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه سی تی اسکن به سایت Bimedis مراجعه نمایید.

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment