اگر به دنبال پزشکی هسته ای بندرعباس هستید پیشنهاد می کنیم تا به مراکز معرفی شده در این نوشته سری بزنید.

برای گرفتن نوبت پزشکی هسته ای بندر عباس، اسکن طب به شما کمک می کند تا به راحتی و برای زمان دلخواه نوبت بگیرید.

بهترین مراکز پزشکی هسته ای بندر عباس

بهترین مراکز پزشکی هسته ای بندر عباس عبارتند از:

1- مرکز تصویربرداری پزشکی پرتو نگاران جام جم بندرعباس ……………………………………………………….07632222299

آدرس: بندرعباس، بلوار اسد آبادی، سه راه پلنگ صورتی، پشت بانک صادرات، جنب چاپخانه سپاهان، مرکز پرتوشناسی تشخیصی و تصویربرداری پزشکی جام جم بندرعباس

2- پزشکی هسته ای تابان بندرعباس ……………………………………………………………………………………..۰۷۶۳۲۲۴۳۱۱۲
آدرس: بندرعباس،ابتدای خیابان اسدآبادی،بعد از عکاسی ساسان،طبقه ی فوقانی بانک صنعت و معدن،ساختمان آفتاب تابان،طبقه ی دوم

پزشکی هسته ای بندرعباس

3- مركز پزشكي هسته اي شهيدمحمدي بندرعباس ……………………………………………………………… 076۳۳۳۴۸۳۶۲

آدرس: بندرعباس پشت بيمارستاتن شهيد محمدي بلوارشفا انتهاي خ پرستار

پزشکی هسته ای بندرعباس

اگر به دنبال اسکن هسته ای قلب در بندر عباس هستید پیشنهاد ما این است تا از یکی از مراکز معرفی شده نوبت بگیرید.

پزشکی هسته ای بندرعباس در کل دارای توانایی ها و پتانسیل مناسبی است اما پرواضح است که در این حوزه نیاز به سرمایه گذاری بیشتر است. امیدواریم در آینده ای نزدیک پزشکی هسته ای بندرعباس نیز پیشرفت های خوبی داشته باشد.

اسکن های پزشکی هسته ای

اگر می خواهید در مورد اسکن های پزشکی هسته ای بیشتر بدانید پیشنهاد می کنیم تا سری به صفحه پزشکی هسته ای در اسکن طب بزنید.

باید بدانید که پزشکی هسته ای یک روش تصویربرداری خاص است به همین دلیل آماده شدن برای انجام پزشکی هسته ای هم خاص است. پس قبل از دریافت نوبت پزشکی هسته ای حتما در اسکن طب در مورد روش های آمادگی پزشکی هسته ای مطالعه کنید.

پزشکی هسته ای می تواند نحوه عملکرد اندام ها یا بافت ها را نشان دهد. برای انجام عکسبرداری هسته ای، یک ردیاب که حاوی مواد رادیواکتیو است، تزریق، بلع یا استنشاق می شود. سپس پزشک یا متخصص چزشکی هسته ای یا رادیولوژیست (یک متخصص با آموزش‌های ویژه برای استفاده از پرتو) از آشکارساز رادیواکتیو استفاده می‌کند تا ببیند چه مقدار از ردیاب جذب می‌شود یا چگونه در اندام یا بافت واکنش نشان می‌دهد.

مزایا و خطرات پزشکی هسته ای

فواید
اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد اندام ها، بافت ها و سلول ها ارائه می دهد. (سایر روش‌های تصویربرداری رایج فقط ساختارها را نشان می‌دهند.)
همچنین می تواند در درمان های هدفمند برای کشتن یا آسیب رساندن به سلول های مضر یا سرطانی، کاهش اندازه تومورها یا کاهش درد استفاده شود.
خطرات
دوزهای تشعشع در پزشکی هسته ای معمولاً بالاتر از تصویربرداری معمولی مانند اشعه ایکس است. این بدان معناست که این روش‌ها احتمال ابتلا به سرطان را در آینده افزایش می‌دهند.
برخی از روش های پزشکی هسته ای طولانی تر هستند و از پرتوهای بیشتری نسبت به سایرین استفاده می کنند. اینها می توانند باعث قرمزی پوست و ریزش مو شوند.
ممکن است بلافاصله پس از اسکن، مقادیر کمی پرتو از خود ساطع کنید و باید اقداماتی را برای محافظت از دیگران در برابر قرار گرفتن در معرض آن انجام دهید

همچنین وبسایت مرجع cdc اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار می دهد.

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment