سونوگرافی در اصفهان + معرفی 5 مرکز برتر سونوگرافی اصفهان

سونوگرافی در اصفهان برای ساکنین شهر اصفهان و یافتن یک مرکز خوب سونوگرافی در اصفهان به دلیل وسعت و جمعیت زیاد این شهر، شاید چالش زیادی داشته باشد. سونوگرافی در واقع یک روشی است که از امواج صوتی با فرکانس بالا برای ایجاد کردن تصاویری از قسمتی از درون بدن استفاده می کنند.از اسکن سونوگرافی می توانند برای نظارت کردن نوزادان متولد نشده، تشخیص دادن بیماری ها استفاده کنند. دستگاه اسکن سونوگرافی به خاطر این که از امواج صوتی در آن استفاده می شود، در حین استفاده بی خطر است.

سونوگرافی کاربرد های گسترده ای برای درمان و تشخیص انواع بیماری ها را دارد. در مواقع درد و یا تورم اندام های درونی بدن، این امکان وجود دارد که پزشک شما برای تشخیص آن ها از دستگاه سونوگرافی استفاده کند. سونوگرافی برای موارد هایی نظیر: درد در ناحیه مثانه، کبد، تخمدان، کلیه، بیضه ها، رحم، چشم نیز استفاده می شود.اسکن سونوگرافی برخلاف دیگر دستگاه های تصویربرداری، فاقد اشعه است؛ به همین خاطر می توانند در زمان بارداری رشد جنین را به خوبی مشاهده کنند. و یا صدای ضربان قلب آن را بشنوند.

در رابطه با مزیت استفاده از دستگاه سونوگرافی می توان گفت که، این دستگاه یک دستگاه بی خطر برای بافت های بدن محسوب می شود. همچنین سونوگرافی یک روش غیرتهاجمی هم شناخته شده است. یکی دیگر از مزیت های استفاده از این دستگاه این است که، با کمک سونوگرافی داپلر راه عروقی خونی در بدن به وضوع قابل دیدن است.

امروزه با کمک تکنولوژی، دستگاه سونو در دو مدل پیشرفته سه بعدی و چهار بعدی هم وجود دارد. از این مدل ها اکثرا برای تصویربرداری های خاص استفاده می شود. اصولا از دستگاه سونوگرافی سه بعدی برای مشاهده کردن جنین و تعیین جنیسیت آن استفاده می کنند. سونوگرافی چهار بعدی هم مانند سونوگرافی سه بعدی است؛ منتهی در سونوگرافی چهار بعدی، تصاویر به صورت متحرک می باشند.

مهم ترین نکات یک مرکز سونوگرافی خوب

شهر اصفهان با وسعت بسیاری که دارد، دارای مراکز های تصویربرداری سونوگرافی، با دستگاه های پیشرفته بسیاری را می باشد. افرادی که در شهر اصفهان ساکن هستند، برای انجام سونوگرافی به مراکزهای تخصصی سونوگرافی در اصفهان مراجعه می کنند. در رابطه با ویژگی های یک مرکز سونوگرافی مناسب می توان گفت که، اصولا اکثر مراکز های سونوگرافی در اصفهان ویژگی های مشترکی را با یکدیگر دارند. زیرا تمامی تجهیزات آنها به روز می باشد و از پزشکان متخصصی برخوردار هستند.

اما نکاتی که یک مرکز سونوگرافی خوب باید داشته باشد این است که، ابتدا پزشک معالج باید دارای مدرک تخصصی باشد. یک مرکز معتبر و خوب علاوه بر اینکه از سونوگرافی برخوردار باشد، دارای خدماتی همچون: رادیولوژی، ماموگرافی، عکس رنگی رحمی و موارد های دیگر هم نیز است. همچنین مراکز مناسب و خوب باید تمامی خدمات سونوگرافی اعم از: سونوگرافی داخلی، سونوگرافی خارجی، سونوگرافی سه و چهار بعدی، سونوگرافی قلب وعروق، غربارگری، سونوگرافی دستگاه گوارشی، آنومالی اسکن و موارد های دیگر را داشته باشد.

سونوگرافی در اصفهان
سونوگرافی در اصفهان و معرفی 5 مرکز برتر سونگرافی در اصفهان

1. مرکز فوق تخصصی سونوگرافی و رادیولوژی پارسه (دکتر فرخی)
مرکز سونوگرافی دکتر فرخی جز یکی از مراکز های برتر سونوگرافی و رادیولوژی استان اصفهان می باشد که در دو شعبه وجود دارد. در شعبه محله فرسان، می توان گفت که این مرکز از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بیمارستان عسگریه نیز قرار دارد. این دارای تجهیزات پیشرفته ای می باشد. برای ارتباط با این مرکز می توانید با شماره تماس:
تماس بگیرید. و یا به:

آدرس شعبه 1: اصفهان- خیابان سروش- حدفاصل فلکه احمد آباد و آل خجند- کوچه 17 دشت گل
آدرس شعبه 2: اصفهان – خیابان آمادگاه- نبش بن بست شماره 6 (میلاد)- ساختمان پارسه

سونوگرافی در اصفهان

2. مرکز تخصصی سونوگرافی بزرگمهر (دکتر معصومه احتیاط کار)
کلینیک تخصصی تصویربرداری سونوگرافی دکتر احتیاط کار هم جز یکی از مراکز برتر سونوگرافی در اصفهان شناخته شده است؛ که با استفاده از دستگاه های جدید و به روز و همین طور تخصص بالای خود توانسته افراد بسیاری را مجذوب خود کند. این پزشک با 39 سال سابقه کاری، تاسیس کننده مرکز تصویربرداری بزرگمهر در شهر اصفهان بوده است، که با دستگاه های پیشرفته سونوگرافی و تخصص بالا جز مراکز برتر سونوگرافی اصفهان می باشد. برای ارتباط با این مرکز می توانید با شماره : نیز تماس حاصل فرمایید؛ و یا به:

آدرس: اصفهان- خیابان بزرگمهر- کوچه 72- رو به روی خیابان بلال- کوچه نواب مراجعه نمایید.

سونوگرافی در اصفهان

3. مرکز تخصصی سونوگرافی سروش (دکتر منیژه استکی)

دکتر منیژه استکی، متخصص رادیولوژی و سونوگرافی، فلوشیپ فوق تخصصی تصویربرداری مداخله اینیز می باشد. مرکز تخصصی سونوگرافی دکتر استکی هم نمونه از مراکز برتر سونوگرافی اصفهان شناخته شده است؛ که با تجربه بسیار زیاد توانسته جز یکی از پزشکان تخصصی در اصفهان شناخته شود. برای مراجعه و نوبت دهی در این مرکز می توانید با شماره تماس: تماس بگیرید و یا به
آدرس: اصفهان- خیابان بزرگمهر- تقاطع هشت بهشت غربی- ساختمان سروش- طبقه هم کف- واحد 3 مراجعه نمایید.

4. مرکز تخصصی سونوگرافی پرتو (دکتر شهره اشتری)

دکتر اشتری هم یکی دیگر از پزشکان تصویربرداری سونوگرافی و رادیولوژی در اصفهان شناخته شده اند. مرکز تصویربرداری دکتر اشتری جز مراکز برتر سونوگرافی اصفهان می باشد؛ همچنین این مرکز از تجهیزات به روز برخوردار است . برای ارتباط با این مرکز می توانید با شماره: تماس حاصل فرمایید و یا به
آدرس: اصفهان- خیابان آمادگاه- نزدیک چهار راه فلسطین- آخرین بن بست مرکز رادیولوژی پرتو

سونوگرافی در اصفهان
5. مرکز تخصصی سونوگرافی آرمان (دکتر بابک توکلی)

مرکزسونوگرافی آرمان، با فعالیت دکتر توکلی و اعتزازیان و همینطور دستگاه های سونوگرافی پیشرفته، یکی دیگر از مراکز برتر سونوگرافی استان اصفهان می باشد. این مرکز توانایی ارائه خدماتی همچون: سونوگرافی و نمونه برداری پستان، انواع سونوگرافی دو بعدی، سه بعدی و چهار بعدی و همین طور سونوگرافی های تخصصی حاملگی دارد. برای ارتباط با این مرکز می توانید با شماره: تماس بگیرید و یا به
آدرس: اصفهان- خیابان بزرگمهر- مابین خیابان رکن الدوله و چهار راه هشت بهشت- ساختمان آمیتیس- طبقه دوم- سونوگرافی آرمان مراجعه کنید.

همچنین به منظور گرفتن نوبت سونوگرافی در اصفهان، می توانید از طریق لینک دریافت نوبت سونوگرافی در اصفهان، وقت سونوگرافی برای خود و یا آشنایان خود دریافت کنید. چنانچه می خواهید اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه انجام سونوگرافی بدست بیاورید، به verywellhealth مراجعه نمایید.

Comments

  • .
    فوریه 12, 2024 at 9:20 ب.ظ

    مطالب مفید بود مچکرم. لطفا. مراکز بیشترین بزارید ک به چهارباغ نزدیک تر باشه مرسی

    • اسکن طب
      فوریه 16, 2024 at 10:32 ب.ظ

      با سلام
      ممنونم از کامنت دلگرم کننده شما
      انشاالله مراکز بیشتری اضافه خواهند شد به تیم اسکن طب

Add a comment