بهترین مراکز سونوگرافی قم (5 مرکز برتر)

انتخاب یک مرکز مناسب سونوگرافی در میزان جواب آزمایش، یعنی درستی یا نادرستی آن تاثیر بسزایی دارد. به‌طوری که اگر پزشک‌ مربوطه تبحر و تخصص کافی را نداشته باشد احتمال دارد در ارائه تشخیص سایز و ابعاد درست اشتباه نماید درنتیجه جواب آزمایش برحسب واقع نخواهد بود، اگر می‌خواهید تا با بهترین مراکز سونوگرافی قم و پزشکان آن آشنا شوید با ما همراه باشید.

ویژگی‌های بهترین سونوگرافی

سونوگرافی یک روش تصویربرداری غیرتهاجمی (بدون آسیب) می‌باشد که پزشک به‌وسیله‌ی آن علت عفونت‌های مکرر، تشخیص جنسیت نوزاد و روند بارداری، شناسایی بیماری‌های قلبی‌وعروقی، تخمدان و شناسایی توده‌ها و سایر موارد را بررسی می‌نماید این دستگاه هیچ آسیبی به فرد وارد نمی‌کند.

بسیاری از افراد زمانی‌که از پزشک متخصص خود اسم آزمایش سونوگرافی را می‌شنوند اولین مسئله‌ای که ذهن‌شان را درگیر می‌کند پیدا کردن بهترین مرکز سونوگرافی می‌باشد، نگرانی که در بیشتر افراد موجب شده است حتی انجام آزمایش سونوگرافی خود را به تاخیر بیندازند، شما برای بررسی ویژگی‌های بهترین مرکز سونوگرافی، باید به عوامل و موارد مهمی چون تخصص، سابقه‌ی پزشک مرکز و بخش کادر کلینیک و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا توجه نمایید.

بهترین مراکز سونوگرافی قم

باید درابتدا به این نکته اشاره کرد که بهترین مرکز سونوگرافی، مجموعه‌ای می‌باشد که مجهز به دستگاه‌های پیشرفته‌ی روز بوده تا دقیق‌ترین آزمایش با ضریب خطای صفر ارائه نماید. درواقع دستگاه‌های سونوگرافی مختلفی با انواع برندهای متنوع در بازار موجود می‌باشد که کی توانند دقت های متفاوتی داشته باشند.

یکی از مواردی که مرکز سونوگرافی را به بهترین کلینیک تبدیل می‌کند پزشک متخصص آن است درواقع پزشک مرکز باید دارای مدرک تخصصی پزشکی رادیولوژی با بورد تخصصی و فلوشیپ سونوگرافی باشد، به‌هنگام مراجعه به مرکز سونوگرافی حتما از مدرک پزشکی، بورد تخصصی و سابقه‌ی پزشک اطلاع یابید.

همچنین کادر درمان هم بایستی از مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشند. وجود امکانات درمانی و رفاهی، در دسترس بودن و قیمت نیز سایر عواملی است که ما در رتبه بندی بهترین مراکز سونوگرافی قم لحاظ خواهیم کرد.

در اینجا به بررسی بهترین مراکز سونوگرافی قم (5 مرکز برتر) می‌پردازیم.

1- مركز تصویربرداری پزشكی تابش پرتو قم

مركز تصویربرداری پزشكی تابش پرتو قم در سال 1391 فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر، یكی از بهترین و مجهزترین مراكز تشخیصی در منطقه محسوب می شود. حضور رادیولوژیست های بنام در كنار كارشناسان مجرب و كادر مدیریتی و اداری حرفه ای، استفاده از مدرن ترین تجهیزات در فرایند تشخیص و قرار گرفتن در نقطه مركزی شهر و برخورداری از محیط داخلی زیبا و آرام، این مركز را در گروه بهترین مراكز تشخیصی قرار داده است.

مركز تصویربرداری پزشكی تابش پرتو قم دارای دو دستگاه سونوگرافی MEDISON V10 و Affiniti 50 Philips بوده و به طور همزمان به ارائه انواع خدمات سونوگرافی از جمله سونوگرافی های روتین، 2 بعدی و 3 بعدی، كالر داپلر، اندوركتال، ترانس واژینال و برست می پردازد.

اطلاعات تماس مركز تصویربرداری پزشكی تابش پرتو قم

ادرس مركز تصویربرداری پزشكی تابش پرتو قم : قم، خیابان 19 دی(باجک)، کوچه 10، پلاک 19

شماره تماس مركز تصویربرداری پزشكی تابش پرتو قم : 02537720085

 

2- مركز تصویربرداری پزشكی پرتوطب آزما

مركز تصویربرداری پزشكی پرتوطب آزما در سال 1380 به عنوان اولین مركز MRI استان قم فعالیت خود را آغاز نموده و در مسیر توسعه خود، به یكی از بهترین و مجهزترین مراكز تشخیصی در منطقه تبدیل شده است. حضور رادیولوژیست های بنام در كنار كارشناسان مجرب و كادر مدیریتی و اداری حرفه ای، استفاده از مدرنترین تجهیزات درفرآیند تشخیص؛ برخورداری از یك موقعیت جغرافیایی مناسب و قابل دسترسی و محیط داخلی زیبا و آرام، این مركز را در لیست ما به دومین مرکز تصویربرداری سونوگرافی خوب در قم تبدیل کرده است.

ساعات کاری مرکز تصویربرداری طب آزما قم:‌ شنبه تا پنجشنبه – ساعت 7:30 تا 22:00 به جز روزهای تعطیل و جمعه ها

اطلاعات تماس مرکز تصویربرداری طب آزما قم

ادرس مرکز تصویربرداری طب آزما قم : قم، بلوار امام موسی صدر (خاکفرج)، جنب بانک صادرات، کوچه صفدری 61، پلاک280، ساختمان طب آزما- کدپستی:  3719639486

شماره تماس مرکز تصویربرداری طب آزما قم : ۰۲۵۳۶۶۱۷۲۰۷

 

3- رادیولوژی دکتر محمدمهدی نورالهی راوری قم

رادیولوژی دکتر محمدمهدی نورالهی راوری قم یکی از مراکز معتبر رادیولوژی و سونوگرافی قم می باشد که همواره نام نیکی میان مراکز سونوگرافی قم داشته است. این مرکز داری کادری مجرب و پزشکی حاذق می باشد که این موارد موجب شده تا در لیست بهترین مراکز سونوگرافی ما بگنجد.

اطلاعات تماس رادیولوژی دکتر محمدمهدی نورالهی راوری قم:

ادرس مرکز رادیولوژی دکتر محمدمهدی نورالهی راوری قم: قم – بلوار امین- جنب داروخانه دکتر فیض

شماره تماس  مرکز رادیولوژی دکتر محمدمهدی نورالهی راوری قم: 02512932485

دکتر علیرضا رادپور چالوس مازندران 1

4- مرکز تصویربرداری فرجاد قم

مرکز تصویربرداری و درمانی فرجاد در شهر قم از زمستان سال ۹۲ فعالیت خود را با شعار “فرجاد، طرحی نو برای ارتقای سلامت” آغاز نموده است.مشاوره، غربالگری، تشخیص به موقع و درمان مناسب بیماران (بویژه بیماران سرطانی)، ارکان اساسی و هدف مشترك تمامی مراكز تحت مدیریت فرجاد می باشد. خدمات تصویربرداری این مرکز شامل : رادیولوژی – سونوگرافی- سی تی اسکن- ام ار ای است. این مرکز یکی از پیشرفته ترین مراکز در شهر قم می باشد.

اطلاعات تماس با مرکز تصویربرداری فرجاد قم:

آدرس : قم خیابان 19 دی- کوچه 10- پلاک 19- ساختمان فرجاد2- مرکز تصویربرداری فرجاد

تماس: 0253191

تصویربرداری فرجاد قم 4

5- رادیولوژی پویا قم

رادیولوژی پویا قم به مدیریت دکتر محمد رضا قاسمیان با امکانات تصویربراری رادیولوژی و سونوگرافی مناسب می تواند یکی دیگر از گزینه های ما در انتخاب بهترین مراکز سونوگرافی قم باشد.

اطلاعات تماس رادیولوژی پویا قم

ادرس رادیولوژی پویا قم : قم – بلوار جمهوری اسلامی – بلوار شهید محمود نژاد – تقاطع شهید عراقی – ساختمان شهر پزشکان طبقه هفتم – رادیولوژی و سونوگرافی پویا

شماره تماس رادیولوژی پویا قم : 025-32404949

 

تا به این جای کار سعی ما بر این بود تا به شما بهترین مراکز سونوگرافی قم (5 مرکز برتر) را معرفی نماییم. اما یکی از چالش های اصلی بسیار از شما گرفتن نوبت سونوگرافی در قم است. در ادامه به شما راهی را نشان خواهیم داد تا بتوانید به راحتی توبت سونوگررافی در قم رزرو کنید.

نوبت سونوگرافی در قم

برای گرفتن نوبت سونوگرافی در قم راه های مختلفی هست. مثلا به هریک از این مراکز زنگ بزنید و یا بصورت حضوری مراجعه کنید تا بتوانید نوبت سونوگرافی بگیرید. اما راه دیگری هم هست که شما می توانید از طریق اسکن طب نوبت سونوگرافی در قم بگیرید.

برای این کار کافیست تا به صفحه دریافت نوبت (لینک بالا) بروید و با انتخاب شهر قم و مرکز مورد نظر و همچنین تاریخ و ساعت دلخواه خود، نوبت سونوگرافی د ر قم برای خود رزرو کنید.

برای آشنایی با مفاهیم اسکن سونوگرافی پیشنهاد می کنیم تا به وبسایت معتبر mayoclinic سری بزنید.

لیست کلیه مراکز سونوگرافی استان قم

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment