بهترین سونوگرافی تهران در سال 1401 [+دریافت نوبت اینترنتی]

آیا می‌دانید انتخاب یک مرکز مناسب سونوگرافی در میزان جواب آزمایش، یعنی درستی یا نادرستی آن تاثیر بسزایی دارد به‌طوری که اگر پزشک‌ مربوطه تبحر و تخصص کافی را نداشته باشد احتمال دارد در ارائه تشخیص سایز و ابعاد درست اشتباه نماید درنتیجه جواب آزمایش برحسب واقع نخواهد بود، اگر می‌خواهید  با بهترین سونوگرافی تهران و پزشکان آن اطلاعات کسب نمایید، این مقاله را تا آخر بخوانید.

بهترین مراکز سونوگرافی تهران
بهترین سونوگرافی تهران

ویژگی‌های بهترین سونوگرافی:

سونوگرافی یک آزمایش غیرتهاجمی می‌باشد که پزشک به‌وسیله‌ی آن علت عفونت‌های مکرر، تشخیص جنسیت نوزاد و روند بارداری، شناسایی بیماری‌های قلبی‌وعروقی، تخمدان و شناسایی توده‌ها و سایر موارد را بررسی می‌نماید این دستگاه هیچ آسیبی به فرد وارد نمی‌کند.

بسیاری از افراد زمانی‌که از پزشک متخصص خود اسم آزمایش سونوگرافی را می‌شنوند اولین مسئله‌ای که ذهن‌شان را درگیر می‌کند پیدا کردن بهترین مرکز سونوگرافی می‌باشد، نگرانی که در بیشتر افراد موجب شده است حتی انجام آزمایش سونوگرافی خود را به تاخیر بیندازند، شما برای بررسی ویژگی‌های بهترین مرکز سونوگرافی، باید به عوامل و موارد مهمی چون تخصص، سابقه‌ی پزشک مرکز و بخش کادر کلینیک و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا توجه نمایید.

بهترین سونوگرافی تهران براساس الویت:

باید درابتدا به این نکته اشاره کرد بهترین مرکز سونوگرافی، مجموعه‌ای می‌باشد که مجهز به دستگاه‌های پیشرفته‌ی روز بوده تا دقیق‌ترین آزمایش با ضریب خطای صفر ارائه نماید درواقع دستگاه‌های سونوگرافی مختلفی با انواع برندهای متنوع در بازار موجود می‌باشد اما بهترین‌ نوع آن برند جنرال الکتریک آمریکا با مدل ولوسون است این دستگاه از دقت بالا و امکانات بیشتری برخوردار است، به‌علاوه داشتن کادری مجرب و متخصص موجب می‌شود که مرکز سونوگرافی مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به بیماران ارائه نماید، این کادر متخصص و باتجربه می‌تواند آرامش و امنیت را در مرکز سونوگرافی ایجاد نماید.

یکی از مواردی که مرکز سونوگرافی را به بهترین کلینیک تبدیل می‌کند پزشک متخصص آن است درواقع پزشک مرکز باید دارای مدرک تخصصی پزشکی رادیولوژی با بورد تخصصی و فلوشیپ سونوگرافی باشد، به‌هنگام مراجعه به مرکز سونوگرافی حتما از مدرک پزشکی، بورد تخصصی و سابقه‌ی پزشک اطلاع یابید. در اینجا به بررسی بهترین مراکز سونوگرافی تهران می‌پردازیم.

 

بهترین مراکز سونوگرافی تهران
بهترین سونوگرافی تهران

مرکز سونوگرافی دکتر مجید کیهانی

فوق تخصص مغز و اعصاب و دارای بورد تخصصی نوروسونولوژی می‌باشد درحالی‌که بسیاری از افراد تصور می‌کنند سونوگرافی را باید در مراکز مخصوص سونوگرافی انجام دهند در این مجموعه دکتر کیهانی پروسه‌ی سونوگرافی را در مطب خود اجرا می‌کند این کلینیک به کلیه‌ی انواع سونوگرافی داپلر رنگی مغز و گردن، تی‌سی‌سی‌دی، کاروتید ورتبرال می‌پردازد. که این مرکز در لیست بهترین سونوگرافی تهران قرار دارد.

 

مرکز سونوگرافی تیراد

در تهران یک‌ مجموعه از متخصصان در حیطه‌ی سونوگرافی و رادیولوژی است که با داشتن متخصص بیهوشی، درمواقعی که بیماران ترس و دلهره دارند، توانسته است نمونه‌برداری‌های سوزنی را به‌راحتی انجام دهد.

در این‌ مجموعه که متشکل از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و مشاوره‌های رایگان می‌باشد محیطی کاملا امن و آرام را برای مراجعه‌کنندگان به‌وجود آورده است مرکز سونوگرافی تیراد انواع سونوگرافی از تمام اندام‌های بدن، درمان انواع توده‌ها اعم‌از توده‌های سینه، کبد و تیروئد و رحم را به‌شیوه‌ی غیرتهاجمی و سرپایی با روش‌های آر‌اف و ماکرویو انجام می‌دهد.

 

سونوگرافی پرتونگاران کوشا 

در این مرکز ماموگرافی و رادیولوژی و سونوگرافی، نمونه‌برداری، وایوگرافی، الاستوگرافی، تخلیه‌ی ژل انجام می‌گیرد، این‌ مجموعه دارای کادری مجرب بوده که محیطی آرام را برای بیماران به‌وجود آورده است. بنابراین در لیست بهترین سونوگرافی تهران قرار می گیرد.

 

مرکز سونوگرافی قلهک

از بهترین‌ مراکز سونوگرافی تهران محسوب می‌شود دکتر مرکز سونوگرافی، دکتر آرش آذر‌برزین دارای درجه‌ی‌ ام‌ام‌ایی از آمریکا می‌باشد این مجموعه سونوگرافی آنومالی و تعیین جنسیت را انجام می‌دهد، سونوگرافی واژینال و زنان باردار و پستان به‌صورت دو بعدی و چهار بعدی صورت می‌گیرد.

 

مرکز سونوگرافی سایه

با بیشترین تجربه‌ی کاری حرف اول را در میان تمام سونوگرافی‌ها می‌زند این مرکز از سال ۷۵ شروع به‌کار کرد و همچنان نیز با دستگاه‌های پیشرفته‌ی روز دنیا در زمینه سونوگرافی فعالیت می‌کند، مدیر کلینیک سایه دکتر منصور مبصری دارای مدرک دکترای تخصصی رایولوژی بوده وی یکی از اعضای انجمن رادیولوژی آمریکا محسوب می‌شود.

مرکز سونوگرافی سایه مجموعه‌ای از کارهای رادیولوژی، سونوگرافی از کلیه‌ی اندام‌ها، ماموگرافی و سنجش پوکی استخوان را انجام می‌دهد. و یکی از بهترین سونوگرافی تهران می باشد.

 

مرکز سونوگرافی صدرا

تحت مدیریت دکتر رضوانی‌زاده می‌باشد، این مجموعه از دستگاه‌های پیشرفته براساس تکنولوژی روز برخوردار بوده و دارای کادری مجرب می‌باشد که محیطی امن و آرامی را برای بیماران ایجاد نموده است.

 

سونوگرافی سعادت اباد (کاج)

یک مرکز مدرن و بروز سونوگرافی در سعادت اباد تهران که می توان در لیست بهترین های ایران از این مرکز یاد کرد و همچنین این مرکز  امکانات مناسبی برای مراجعه کنندگان فراهم کرده است.

 

دریافت نوبت سونوگرافی :

شما می توانید با مراجعه به صفحه دریافت نوبت سونوگرافی در وبسایت اسکن طب به سریع ترین و مدرن ترین روش امکان پذیر اقدام به دریافت نوبت اینترنتی اسکن خود نمایید.

 

پیوست :

در این مقاله سعی شده است به صورت خلاصه و مفید بهترین مراکز سونوگرافی تهران معرفی گردد اما نظر داشته باشید مراکزی مثل سونوگرافی نیلو، سونوگرافی جام جم و … نیز از امکانات مناسبی برخودار هستند. همچنین بسیاری از مراکز دارای برتری بهترین دکتر خانم سونوگرافی یا بهترین دکتر سونوگرافی آقا هستند که حتما باید به این مورد توجه لازم را داشت.

در این مطلب از مقاله سونوگرافی خوب در تهران نی نی سایت کمک گرفته شده است. و همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله سونوگرافی در وبسایت اسکن طب و یا مقاله سونوگرافی وبسایت findlay مراجعه کنید.

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment